Der er ingen vej tilbage
Fra : Steffen

Dato : 11-02-06 20:51

Når Grundloven skal justeres, bliver vi nødt til at indskrænke
ytringsfriheden. Vi KAN ikke andet, efter at vi har tabt til hele verden.
Vist har vi fået moralsk støtte efter afbrænding og vandalisering af
ambassader i mellemøsten, men alle verdens ledere er skuffede over, at vi
har såret andres religiøse følelser.
Til den tid bliver det f.eks. ikke tilladt at skrive, at "Jesus var til . .
.. . " - ikke engang for Carsten Jensen! Det ville nu ikke betyde så meget,
om han gjorde det, for det vil Menneskesønnen alligevel tilgive ham.
Steffen

Fra : Rea721

Dato : 11-02-06 20:59

I news:43ee4051$0$27620$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev Steffen følgende tekst:

> Når Grundloven skal justeres, bliver vi nødt til at indskrænke
> ytringsfriheden.

Næppe.

> Vi KAN ikke andet, efter at vi har tabt til hele
> verden.

Tabt?!? Er du mentalt i ubalance?

> Vist har vi fået moralsk støtte efter afbrænding og
> vandalisering af ambassader i mellemøsten, men alle verdens ledere er
> skuffede over, at vi har såret andres religiøse følelser.

Nå...Og?

> [...]
> til . . . . " - ikke engang for Carsten Jensen! Det ville nu ikke
> betyde så meget, om han gjorde det, for det vil Menneskesønnen

Du må ha glemt at få fornyet en eller anden recept...... gå væk med dig.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : Steffen

Dato : 11-02-06 21:43

Du har åbenbart ikke forstået, at der var ironi med. Sådan noget skal man
også være forsigtig med, og det lærer jeg aldrig.
Du optræder agressivt og fornærmende, og du - jeg kan næsten ikke lide at
sige det - minder mig lidt om de mennesker, jeg i den sidste uge på TV har
set rende råbende rundt på gaderne i så mange lande.
Man mister jo helt lysten til at blande sig i debatten, når der sådan bliver
bidt af en.
Steffen

Fra : Rea721

Dato : 11-02-06 22:04

I news:43ee4c7b$0$27558$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev Steffen følgende tekst:

> Du har åbenbart ikke forstået, at der var ironi med.

Nej bestemt ikke....hvordan skulle jeg (og resten af gruppen) kunne gætte
det?

> Sådan noget skal man også være forsigtig med, og det lærer jeg aldrig.

Prøv med en . Det er jo helt umuligt at "høre" tonefald, eller se mimik
i en debat gruppe.

> Du optræder agressivt og fornærmende,

Jeg er / var ikke fornærmet....jeg var lidt rystet / chokeret over det du
skrev.

> og du - jeg kan næsten ikke lide at sige det - minder mig lidt om de
> mennesker,
> jeg i den sidste uge på TV har set rende råbende rundt på gaderne i så
> mange lande.

Øhh...ro på pop-hans.... nu tar du dig lige lidt sammen. At sammenligne det
jeg skrev..med Fanatiske islamisters afbrændinger af ambasader ol... det er
liiiige at gå over stregen

> Man mister jo helt lysten til at blande sig i debatten, når der sådan
> bliver bidt af en.

Snup en tudekiks.... Og lad være med ironi og sarkasme i en politisk debat
når du ikke mestre det skrevne sprog.

Når det er sagt.... så bland dig liså meget i debatten som du har lyst
til..alle har lige ret til at debaterer her i gruppen....og så er den
kylling vist pillet.

Fra : Mendoza

Dato : 12-02-06 00:24

Rea721 wrote:

> Snup en tudekiks.... Og lad være med ironi og sarkasme i en politisk
> debat når du ikke mestre det skrevne sprog.

Tjaaa......

Fra : Henri Gath

Dato : 12-02-06 01:15

Rea721 er en kendt stikker her fra usenet...ignorer idioten...

Fra : Palle Jensen

Dato : 12-02-06 01:21

On Sun, 12 Feb 2006 01:14:39 +0100, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Rea721 er en kendt stikker her fra usenet...ignorer idioten...

Stikker?!

(PS: Lad være med at top poste please)

--
Palle

Fra : Rea721

Dato : 12-02-06 18:14

I news:sovsu1pq2v1382hves8i9m152m7vfeoho6@4ax.com
skrev Palle Jensen følgende tekst:

> Stikker?!

HG's opførsel i tidernes morgen (nogle år tilbage) på usenet fik bla mig til
at sende en klage til hans udbyder, der efter at ha undersøgt klagen valgte
at afbryde hans internet forbindelse. HG sætter = tegn mellem stikkeri og
klager over hans opførsel.
At klagen var berrettiget i og med at ISP'en afbrød forbindelsen er ikke
noget der tæller i hans univers.

Blot for at forklare....

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 21:22

Steffen wrote:
> [...]
> vandalisering af ambassader i mellemøsten, men alle verdens ledere er
> skuffede over, at vi har såret andres religiøse følelser.

Inklusive Anders Fogh. Det er tidens løsen, og som det står skrevet - det
skal blive meget værre før det bliver bedre.

Der er en hel del underkastelse for tiden; men kun så længe selv de frelste
kan have deres børn i skoler uden for mange muhammedanere. Vi ser det med
Københavns ekstremt venstresnoede og politisk korrekte skoleborgmestre. De
har det kun i munden og ikke hjertet, når det kommer til stykket. Vi ser det
med Kåre Bluitgen, der er så venstreorienteret, at man skal til venstre for
Blekingegadebanden for at finde noget værre.

Kåre troede hans børn skulle vokse venstreorienteret op i Danmarks mest røde
kvarter; men det blev lige pludseligt en helt anden historie, og Kåre fandt
ud af, at han slet ikke kunne lide den fagre nye multiverden, han få år før
kunne tale varmt for i timevis (jeg har haft ham som højskolelærer).

Det kom tættere på folk denne gang; men det skal meget tættere på, før de
overvinder deres naturlige konfliktskyhed. Det skal så tæt på, som Kåre fik
det. Så vågner Holger - selv i en Kåre.

Fra : Pjensen73

Dato : 11-02-06 22:03

> [...]
> . " - ikke engang for Carsten Jensen! Det ville nu ikke betyde så meget, om
> han gjorde det, for det vil Menneskesønnen alligevel tilgive ham.

Ja, vi kan ligeså godt få indført sharia lov i Danmark med det samme.
Så må halalhipierne da være glade.

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 00:40

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> til . . . . " - ikke engang for Carsten Jensen! Det ville nu ikke
> betyde så meget, om han gjorde det, for det vil Menneskesønnen

Fordi DK slikker USA-røv kan vi tillade os alt, incl værre
sundfornuft-provokatoner imod Mellemøst-pøblens overtro

Ønsker vi at gavne verden, optrapper vi ytringsfriheden og viser
vejen, for debat er tilværelsens gratisglæder i en internettid - og
grå eminencer har i alle demokratier besluttet det vigtige uden megen
hensyntagen til debatten

Ingen vestlige ledere er skuffet over os, men Putin og lignende bruger
lejligheden til at profilere sig som moderate overfor muslimske
vælgee, ved at sige "fy" til Danmark, men vi rammes ikke slemt
økonomisk af boycot eller andet.

Lad os glæde os over at det tyske og hollandske mejeriluksus som vil
blive købt i stedet for dansk, er lige så godt og kommer vore
broderfolk til gode, og ikke småligt gå op i om Arla gør 1% ned i et
år - værre kan næppe risikeres.