Generalstrejke i Pakistan
Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-02-06 20:35

De må da have tilmeldt sig en konkurrence om det bedste harikiri, ellers
fatter jeg ikke noget.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Trans

Dato : 11-02-06 21:03

Bruno Christensen wrote:
> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID34654
>
> De må da have tilmeldt sig en konkurrence om det bedste harikiri, ellers
> fatter jeg ikke noget.

De er plim plam dynamolygte. Kan vi mon ikke gå ud fra, at vi ikke
behøver at yde støtte til ofrene for jordskælvet i Kashmir?

Bent

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-02-06 21:09

Bruno Christensen fortalte:

> De må da have tilmeldt sig en konkurrence om det bedste harikiri,
> ellers fatter jeg ikke noget.

Det skal være den 3/3. Islamofascisterne kalkulerer tilsyneladende med at
"intifadaen" skal være langvarig.
Muhammedanernes vanvid er suverænt.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 21:27

Bruno Christensen wrote:

> De må da have tilmeldt sig en konkurrence om det bedste harikiri,
> ellers fatter jeg ikke noget.

Muhammedansk logik. Total griner.

Fra : The Last Dane

Dato : 11-02-06 21:29

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> De må da have tilmeldt sig en konkurrence om det bedste harikiri, ellers
> fatter jeg ikke noget.
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Bruno Christensen

Hey, hvordan fanden kan de finde ud af at lave dukker der kan fremstille
Anders Fogh, så er de sgu længere fremme end jeg i min vildeste fantasi
kunne forestille mig

--
venlig hilsen The Last Dane
- - - - - - - - - - - -

Fra : Flemming DK

Dato : 12-02-06 00:16

On Sat, 11 Feb 2006 21:29:09 +0100, "The Last Dane"
<the_last_daneNOISLAM@hotmail.com> wrote:

>Hey, hvordan fanden kan de finde ud af at lave dukker der kan fremstille
>Anders Fogh, så er de sgu længere fremme end jeg i min vildeste fantasi
>kunne forestille mig

lol, den lå jeg også mærke til :D

Hven mon de vil straffe med den generalstrejke *GG*

Mvh,
--
Flemming
- Don't explain yourself cause talk is cheap

Fra : GB

Dato : 12-02-06 14:55

Flemming DK <CULTURE-noSpam@POST.CYBERCITY.DK> wrote in

> Hven mon de vil straffe med den generalstrejke *GG*

Sig selv. Islamister er tilsyneladende masochister over en kam.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 12-02-06 18:30

GB wrote:
> Flemming DK <CULTURE-noSpam@POST.CYBERCITY.DK> wrote in
>
> Sig selv. Islamister er tilsyneladende masochister over en kam.

Glem ikke at det ligger i ønsket om at få en "martyr-rolle", fordi denne
i sig selv ses som legitimering af hvor forfulgte de er og hvor
nødvendig Sharia skulle være.

Det er *derfor* der er så stor konfrontationsIVER blandt
fundamentalistiske muslimer.

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 12-02-06 00:33

On Sat, 11 Feb 2006 21:29:09 +0100, The Last Dane wrote:

> Hey, hvordan fanden kan de finde ud af at lave dukker der kan fremstille
> Anders Fogh, så er de sgu længere fremme end jeg i min vildeste fantasi
> kunne forestille mig

Robotter der kan gensplejse?
Bortset fra det, så er det da udemærket at tegningerne har ført til at
de pakistanske generaler vil strejke. Det var da mere end vi kunne håbe
på.

Fra : Trans

Dato : 11-02-06 23:02

The Last Dane wrote:

> Hey, hvordan fanden kan de finde ud af at lave dukker der kan fremstille
> Anders Fogh, så er de sgu længere fremme end jeg i min vildeste fantasi
> kunne forestille mig

Det kan de, fordi vi i de seneste årtier har lukket titusindvis af
pakistanere ind i Danmark og integreret dem som bistandskluenter, osv.
Disse mennesker kommer gennem deres ophold til at vide en hel del om
Danmark, herunder Dannebrogs og statsministerens udseende. Denne viden
tager de med sig til Pakistant, når de skal ned og hente nogen til
familiesammenføring eller investere bistandspengene i fast ejendom.

Hvis Dabnmark lige som de østeuropæiske lande havde vist dem en kold
skulder og undladt at lukke dem ind, hvilket vi havde været i vores
gode ret til, så havde de i Pakistan ikke haft det fjerneste kendskab
til Danmark, det danske flag eller Fogh Rasmussens udseende, og der
ville ikke have været nogen optøher mod Danmark med flag-, ambassade-
eller Rasmussen-afbrændinger.

Bent

Fra : Lyrik

Dato : 12-02-06 00:05

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> De må da have tilmeldt sig en konkurrence om det bedste harikiri, ellers
> fatter jeg ikke noget.

+++++++++++++++++++++++++++++
Der er ikke den store forskel på deres hverdag. De laver jo ikke noget
alligevel.
Nåh ja tæpper. Dem har de jo lænkede børneslaver til at knytte.
De får nok ikke lov til at strejke.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 12-02-06 00:42

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> wrote in message

> De må da have tilmeldt sig en konkurrence om det bedste harikiri,
> ellers
> fatter jeg ikke noget.

Ja DK har kun grund til at være stolt af, at vi bevidstgør og fremmer
udviklingen i tilbagestående lande, med stilstand og imamstyre

Fra : Per Rønne

Dato : 12-02-06 07:31

Bruno Christensen <news@lphund.dk> wrote:

> De må da have tilmeldt sig en konkurrence om det bedste harikiri, ellers
> fatter jeg ikke noget.

Man må vel gå ud fra at generalstrejken også vil omfatte det i forvejen
minimale arbejde, Pakistan gør for at redde folk i den pakistansk
kontrollerede del af Kashmir.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk