Hva med å starte en ny religion?
Fra : Trond Svendsen

Dato : 11-02-06 20:31

Kanskje det er riktig å starte en ny religion, hvor vi misliker det meste?

Hvor det meste er å betrakte som blasfemi mot oss?
Alle religioner har jo startet opp en gang, så hvorfor ikke en ny nå?

Noen som kunne tenke seg å bli en profet for den nye religionen?

--
Trond

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 21:25

Trond Svendsen wrote:
> [...]
> Alle religioner har jo startet opp en gang, så hvorfor ikke en ny nå?
>
> Noen som kunne tenke seg å bli en profet for den nye religionen?

Ikke noget for mig; men jeg kan overtales til at tage posten som gud.

Fra : Rea721

Dato : 11-02-06 21:24

I news:43ee4812$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk
skrev HrSvendsen følgende tekst:

> Ikke noget for mig; men jeg kan overtales til at tage posten som gud.

Ja, det blir jo en lille fagforening :)

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 21:34

Rea721 wrote:
> I news:43ee4812$0$84041$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk

> Ja, det blir jo en lille fagforening :)

Så skal vi også have nogen pampere.

Fra : Pjensen73

Dato : 11-02-06 22:02

> [...]
> Alle religioner har jo startet opp en gang, så hvorfor ikke en ny nå?
>
> Noen som kunne tenke seg å bli en profet for den nye religionen?

God ide. Vi starter en ny religion som forbyder os at være i nærheden
af muslimer.
Hvis der er en muslim inden for 2000 km fra vores religion, så må man
kunne dømme dem med blasfemi paragraffen.
Heil Satan!

Fra : hanzen

Dato : 12-02-06 09:48

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis der er en muslim inden for 2000 km fra vores religion, så må man
> kunne dømme dem med blasfemi paragraffen.

Så skal vi også have folk til at måle.
--
hilzen
hanzen

Fra : Thomas H.

Dato : 12-02-06 14:10

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alle religioner har jo startet opp en gang, så hvorfor ikke en ny nå?
>
> Noen som kunne tenke seg å bli en profet for den nye religionen?

Den er jeg med på, jeg synes også vi skal have den regel fra islam med, at
man ikke må betale renter, dog skal den udviddes med afgift og skat også