nogen der kan tegne?
Fra : Egon Stich

Dato : 11-02-06 18:26

Jeg er desværre ikke begavet med de store evner som tegner.
Men ideer kan man jo stundom godt få.
F.ex. ville det være sjovt med følgende i enb avis:

En af de kendte hallalhippier bliver afbilledet med hoved og ansigt på en
hestekrop.
Udstyret som flot arabisk ganger, med fjer - blælder osv.
Spankulerer stolt rundt i en cirkusmanege.
Med Laban som domptør..
Men det vil vel være "krænkende"?

Hvem kan?

MVH
Egon

Fra : /Peter

Dato : 11-02-06 19:37

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hestekrop.
> Udstyret som flot arabisk ganger, med fjer - blælder osv.
> Spankulerer stolt rundt i en cirkusmanege.

Eller...
En gris hængende på en væg, med en slange ud af halsen og en slange
fra en beholder indeholdende grisens urin, begge slanger ført ned til
Akkari's eller Laban's (eller hvilken somhelst rabiat muhamedaner's)
hhv. højre og venstre arm, sat som et drop, liggende og kiggende op på
den just
slagtede gris velvidende hvad der kommer løbende ned gennem slangerne.

Hvilket herligt syn det måtte være at skue

Men en frossen kugle af griseblod kunne gøre det nemmere.

Fra : Rea721

Dato : 11-02-06 19:59

I news:43ee2f0e$0$2450$edfadb0f@dread14.news.tele.dk
skrev /Peter følgende tekst:

> Men en frossen kugle af griseblod kunne gøre det nemmere.

Nu ikke så ond :)

Et drømmesyn...... En Hercules udstyrret med sprøjtedysser....fyldt med
svinefedt.....flyve hen over de Iranske masser...hehe.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : Jim

Dato : 11-02-06 20:10

"Rea721" <skod3[remove]@721.dk> skrev i en meddelelse
>I news:43ee2f0e$0$2450$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Nu ikke så ond :)
>
> Et drømmesyn...... En Hercules udstyrret med sprøjtedysser....fyldt med
> svinefedt.....flyve hen over de Iranske masser...hehe.

Hvorfor tror du eller kællingerne er iført telt?
For at beskytte sig mod den slags...og så flyvende grise..

Fra : Rea721

Dato : 11-02-06 20:51

I news:43ee3674$0$2092$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev Jim følgende tekst:

> Hvorfor tror du eller kællingerne er iført telt?

Hmm....de har bare tæer

> For at beskytte sig mod den slags...og så flyvende grise..

Æv.... så opfinder vi noget andet.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 11-02-06 20:36

Rea721 wrote:
> I news:43ee2f0e$0$2450$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Nu ikke så ond :)
>
> Et drømmesyn...... En Hercules udstyrret med sprøjtedysser....fyldt med
> svinefedt.....flyve hen over de Iranske masser...hehe.

LOL...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-02-06 12:43

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message
> [...]

så er man imho ude i fornærmelsen for fornærmelsens skyld, hvor imod Egons
forslag i mine øjne vil være dansk humor når den er bedst.

en kommentar tilsituationen som ingen kan blive fornærmet over, men som
aligevel rammer meget godt plet

Peter

Fra : B. Nice

Dato : 12-02-06 13:36

On Sun, 12 Feb 2006 12:43:02 +0100, "Peter K. Nielsen"
<nixen@bixen.dk> wrote:

>en kommentar til situationen som ingen kan blive fornærmet over

Er du sikker på det?

Fra : E.M.

Dato : 12-02-06 08:02

> [...]
>
> Et drømmesyn...... En Hercules udstyrret med sprøjtedysser....fyldt med
> svinefedt.....flyve hen over de Iranske masser...hehe.

Gylle virker da langt bedre

E.M.

Fra : Rea721

Dato : 11-02-06 19:39

I news:43ee1ea5$0$27617$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
skrev Egon Stich følgende tekst:

> Men det vil vel være "krænkende"?

Ja, dyreværnsloven skal man ikke lege med.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 12-02-06 12:41

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> wrote in message
> [...]
> hestekrop.
> Udstyret som flot arabisk ganger, med fjer - blælder osv.
> Spankulerer stolt rundt i en cirkusmanege.

Jeg kan ikke, men derfor kan din ide jo være god nok.

Men kom til at tænke på at i denne gruppe med så mange nørder må der da være
en der kan lave det med foto manipulation - he he

Peter