Nok en karikatur
Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 16:25

http://www.dumpalink.com/media/1138619446/Jesus_The_Musical

Akakakak - denne kunstneriske frihed. Den slags kan man virkelig ikke have,
vel Zeki?

Fra : Svend Poulsen

Dato : 11-02-06 18:53

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse
> http://www.dumpalink.com/media/1138619446/Jesus_The_Musical
>
> Akakakak - denne kunstneriske frihed. Den slags kan man virkelig ikke
> have, vel Zeki?

Hvorfor hører man ikke noget om alle de film der er lavet i USA, hvor både
profeter og gud optræder i, det er da også blasfemi efter islam ?

Svend

Fra : Norma

Dato : 11-02-06 19:34

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvorfor hører man ikke noget om alle de film der er lavet i USA, hvor både
> profeter og gud optræder i, det er da også blasfemi efter islam ?

Er det Mohammad eller Jesus, der optræder som transvestit i ble?

Eller er det en helt anden?

Norma

Fra : Jim

Dato : 11-02-06 20:04

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det Mohammad eller Jesus, der optræder som transvestit i ble?
>
> Eller er det en helt anden?

Michael Moore i slank udgave.. *LOL*

Fra : Joakim von And

Dato : 12-02-06 15:40

> [...]
> http://www.dumpalink.com/media/1138619446/Jesus_The_Musical
>
> Akakakak - denne kunstneriske frihed. Den slags kan man virkelig ikke

Gudfaderbevaremigvel. Er det sådan du ser ud? Ja, jeg tænkte jo nok at der
er lidt 68' hippiemode over dig.

Fra : HrSvendsen

Dato : 12-02-06 16:45

Joakim von And wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Gudfaderbevaremigvel. Er det sådan du ser ud? Ja, jeg tænkte jo nok
> at der er lidt 68' hippiemode over dig.

Du bliver mere og mere underlig i disse dage Joakim. Hvad er det, der piner
dig?

Fra : Joakim von And

Dato : 12-02-06 17:28

> Du bliver mere og mere underlig i disse dage Joakim. Hvad er det, der
> piner dig?

Skattetryk, rygeforbud og tanken om gule ærter i morgen.

Det var nu ellers ment som:

Men lad os da bare tage en time-out, hvis du synes.

Fra : HrSvendsen

Dato : 12-02-06 17:56

Joakim von And wrote:

> Det var nu ellers ment som: