Det er underligt
Fra : B. Nice

Dato : 11-02-06 14:43

Vi smækker uden at blinke døren i for Jehovas vidner.

Vi bruger gerne drastiske metoder for at trække folk ud når de kommer
i kløerne på andre religiøse sekter som Tongil-, moon bevægelsen,
soltempelordenen, Den højeste sandhed eller hvad de måtte finde på at
kalde sig.

Men Islam skal behandles med respekt.

Hvorfor det???

Fra : Rea721

Dato : 11-02-06 14:44

I news:vaqru1l1d42l0lto6f2p3hmlrhtk2rujha@4ax.com
skrev B. Nice følgende tekst:

> Hvorfor det???

Det fordi de er mange .....og "nogen" er ekstreme.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.

Fra : B. Nice

Dato : 11-02-06 15:03

On Sat, 11 Feb 2006 14:44:12 +0100, "Rea721" <skod3[remove]@721.dk>
wrote:

>I news:vaqru1l1d42l0lto6f2p3hmlrhtk2rujha@4ax.com

>Det fordi de er mange .....og "nogen" er ekstreme.

Ja, det var desværre det svar jeg frygtede

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-02-06 15:01

"B. Nice" <b__nice@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Men Islam skal behandles med respekt.
>
> Hvorfor det???

Fordi de fucking skærer halsen over på dig, danske luder, hvis du ikke viser
respæææækt. Har då pråblæm med det, hvaa'?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Basil

Dato : 11-02-06 15:23

B. Nice skrev d. 11-02-2006 i meddelelse
> [...]

> i kløerne på andre religiøse sekter som Tongil-, moon bevægelsen,
> soltempelordenen, Den højeste sandhed eller hvad de måtte finde på at

Det afgør du selv, hvilken respekt du vil give dem.
Min er ikke anderledes overfor nogen trosretning, da jeg ikke respekter
nogen af dem, men jeg er formet af et samfund der har sin fundering i
den Kristene tro, så 1% respekt får det da
Kai

Fra : Allan Jensen \(2750~

Dato : 11-02-06 15:37

> Men Islam skal behandles med respekt.
>
> Hvorfor det???

Citat fra Søndagsavisen -
De fleste af os vil sige undskyld for hvad som helst,
hvis vi får en kniv under struben.
En sådan undskyldning vil bare ikke være ledsaget af respekt.
Snarere af afsky og foragt.

Så de Imamer - har opnået dansk Respekt (læs Foragt)

Hele teksten herunder:
Undskyldninger eller respekt

Er undskyldninger vejen til respekt? Svaret er ja, hvis man
skal tro danske imamer - eller masserne i islamiske lande,
der altid kan lade truslen om en ambassade-nedbrænding
svæve i luften, hvis der ikke kommer en endnu klarere und-
skyldning for profettegningerne.

Dermed demonstreres en afgrundsdyb forskel på begrebet
'respekt´ mellem det vestlige samfund og grupper med rod
i den mellemøstlige kultur. Her er det ikke afgørende, hvor-
dan en anden person tænker inderst inde - bare der bliver
vist respekt i det ydre. Derfor kan selv en påtvungen und-
skyldning også opfattes som tegn på respekt.

Sådan er det ikke her i landet. De fleste af os vil sige und-
skyld for hvad som helst, hvis vi får en kniv under struben.
En sådan undskyldning vil bare ikke være ledsaget af re-
spekt. Snarere af afsky og foragt.

I Danmark kan man ikke true sig til respekt. Men man kan
miste enhver respekt ved at true. Således har langt de fles-
te herhjemme mistet respekten for imamerne Abu Laban
og Ahmed Akkiri. Den ene taler om forsoning i danske me-
dier for i næste øjeblik at tilskynde til boykot på arabisk-
sprogede kanaler. Den anden har rejst rundt blandt arabis-
ke lande og præsenteret billeder, der intet havde med Jyl-
lands-Postens tegninger at gøre, formentlig for at piske
stemningen yderligere op.

Det er synd for de gode samfundsborgere blandt danske
muslimer, at de uformelt bliver repræsenteret af tvetunge-
de imamer.

Fra : Thomas J.

Dato : 11-02-06 16:08

Den Sat, 11 Feb 2006 14:43:20 +0100 sendte B. Nice
<b__nice@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Vi smækker uden at blinke døren i for Jehovas vidner.

Jeg smækker da også døren i for muslimer....på nær én (fååååårk nogle
jader)....*host host*...lad nu det ligge *Tv-Degnen.avi*

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Norma

Dato : 11-02-06 19:41

> [...]
> i kløerne på andre religiøse sekter som Tongil-, moon bevægelsen,
> soltempelordenen, Den højeste sandhed eller hvad de måtte finde på at

Jeg er ikke enig, med andre, der har svaret dig, men mener blot det er tegn
på skjult racisme,
altså, at de såkaldte tolerante udelukkende tolererer, fordi det handler om
folk med anden hudfarve.

For i virkeligeheden er noget af det mest provokerende danskere kan se, nok
blå øjne bag kighullet i en burka!

Naturligvis burde vi vise samme hensyn overfor anderledes udseende i
Danmark, som vi gør overfor etniske danskere.

Men tilsyneladende mener de fleste, at deres religion er god nok til dem.

Sorry, men det er således jeg mener det forholder sig.

Men, jeg mener det ikke, og støtter JP, der tør vise dem skyggesiden af
deres egen religion.

Norma

Fra : B. Nice

Dato : 11-02-06 20:49

On Sat, 11 Feb 2006 19:41:18 +0100, "Norma"
<norma__jensen@hotmail.com> wrote:

> [...]
>på skjult racisme,
>altså, at de såkaldte tolerante udelukkende tolererer, fordi det handler om

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad du mener.
Skjult rascisme? - Mener du ikke snarere frygt for sammenblanding af
religionskritik og rascisme?
Jeg tror du mener "Folk afholder sig fra at kritisere islam af frygt
for at det bliver opfattet som rascisme" - Er det korrekt forstået?

>For i virkeligeheden er noget af det mest provokerende danskere kan se, nok
>blå øjne bag kighullet i en burka!

Og?

>Naturligvis burde vi vise samme hensyn overfor anderledes udseende i
>Danmark, som vi gør overfor etniske danskere.

Ja!

>Men tilsyneladende mener de fleste, at deres religion er god nok til dem.

Ikke forstået.

>Sorry, men det er således jeg mener det forholder sig.

Ikke forstået.

>Men, jeg mener det ikke, og støtter JP, der tør vise dem skyggesiden af
>deres egen religion.

Jeg er forvirret. Hvad er det du ikke mener?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 11-02-06 20:31

B. Nice wrote:
> [...]
> i kløerne på andre religiøse sekter som Tongil-, moon bevægelsen,
> soltempelordenen, Den højeste sandhed eller hvad de måtte finde på at

Ellers slår de dig ihjel, som du kan se på tv.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : fribytteren

Dato : 11-02-06 21:36

B. Nice skrev:

> [...]
> i kløerne på andre religiøse sekter som Tongil-, moon bevægelsen,
> soltempelordenen, Den højeste sandhed eller hvad de måtte finde på at

Her skal du lige tænke dig om.

De der tolerere muslimer og som ikke selv er muslimer, behandler også
JV med respekt.

Vedrørende de forskellige religiøse sekter, så reagerer "vi"
drastisk over for dem, fordi "vi" oplever og opfatter vores nærmeste
blive vildledt af disse sekter, hvad de for øvrigt såmænd også er
og bliver.

Mange af dem der ikke viser Islam og muslimer respekt, viser ingen af
de herovenfor nævne religiøse retninger respekt.

Som du kan se, kan du ikke forvente at det er den samme person du
hentyder til i alle tre tilfælde, derfor er dit "hvorfor" en smule
malpladseret.

Men dermed ikke sagt, at dit "hvorfor" er forkert, for det er klart, at
der er noget rivende ravende ruskende galt med den enorme eftergivenhed
og underdanighed over for Islam.

Jeg kan dog fornemme, at mange såkaldte muslimer faktisk helst slet
ikke vil være muslimer, men føler at de skal følge flertallet, for
ikke at blive et hoved kortere. Man kalder det vidst for "det navnløse
gruppepres", som faktisk var velkendt i Østeuropa og Sovjetunionen
under kommunismens magtudøvelse. Pludselig gik der hul på ballonnen
og hele det kommunistiske magtsystem opløstes.

Hver gang der blev talt grimt om Sovjetkommunismen, væltede det frem
med demonstranter, som ikke gik af vejen for at brænde flag af
(USA's).

Det Islamiske magtsystem er ved at smuldre og de ved det godt, de kære
imamer og andre godtfolk. Det er jo derfor de forsøger at opildne
befolkningerne. Kun ved at opildne befolkningerne, kan de vedblive at
være ved magten. Jo flere demonstrationer de kan fremvise, jo større
frygt har de for at miste magten

Men hvorfor skal vi så vise Islam respekt?

Fordi vore kære demokrater er ved at miste styringen af vort
demokratiske styre, hvorved man bliver usikker og bøjer sig for det
mindste vindpust der kommer ind over landet. Vort demokrati er blevet
svagt og dets politikere er kun svage repræsentanter for befolkningens
ønske om at være frie og tolerante mennesker, der ikke bøjer sig for
hvad som helst og slet ikke for diktatoriske magtsystemer, som jo netop
Islam fremstår som at være, i særdeleshed efter at JP fremkom med
sine tegninger.

Det er nu at Danmarks demokrati skal stå sin prøve. Vil det danske
demokrati bøje sig for en diktatorisk religiøs og navnløs magt eller
vil det danske folkestyre vise sin store styrke, som det vil kunne
vise, når den danske befolkning vitterlig viser sin ægte vilje til at
være et frit folk.

At forholde sig ret til at latterliggøre og forhåne en religion, er
et frit folks ret, men er det danske folk ikke et frit folk, da vil vi
ikke have retten til at håne og latterliggøre en religion og dens
helligdomme. For kun frie mennesker har den ret. Slaver har ikke denne
ret, for de må ikke latterliggøre og forhåne herrefolket og dets
religion.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : B. Nice

Dato : 12-02-06 12:26

On 11 Feb 2006 12:35:39 -0800, "fribytteren"
<fribytteren@fribytteren.dk> wrote:

>Her skal du lige tænke dig om.

Enig. Indlægget var både overfladisk, generaliserende og provokerende.

Men jeg mener jeg har en pointe.

Hvis en forholdsvis normal ung dansk pige rejste til udlandet og
senere skrev et brev til sine forældre, som ikke havde hørt om islam,
at hun var blevet omvendt, hvilket betød at hun nu gik tildækket, var
holdt op med at spise svinekød og var begyndt at knæle x gange om
dagen på et tæppe, så tror jeg ikke farmand ville imødekomme hendes
nye venner med særlig stor respekt. Jeg kan såmænd allerede se
overskrifterne: "Far forsøger at redde hjernevasket datter fra
religiøs kult".

Min pointe er altså, at de fleste danskere blankt ville afvise, og
måske ovenikøbet bekæmpe, andre sammenslutninger med religiøse dogmer
af samme karakter. Men lige præcis islam må man ikke lægge sig ud med.
Jeg kan kun finde antallet af udøvere og et mindretals anvendelse af
trusler på liv og helbred som en afgørende forskel. Og det finder jeg
skræmmende.

Men i øvrigt tak for dit interessante svar

Fra : Norma

Dato : 13-02-06 19:48

> [...]
> nye venner med særlig stor respekt. Jeg kan såmænd allerede se
> overskrifterne: "Far forsøger at redde hjernevasket datter fra

Hvis forældrene ikke havde hørt om Islam tidligere, ville de nok ikke hæfte
sig noget særligt ved, at datteren ikke spiste svinekød og lavede rygøvelser
5 gange om dagen.
At hun huskede at tage hue, vanter og halstørklæde på, når det var koldt,
(sådan nogenlunde ville de nok opfatte det, hvis de aldrig havde hørt om
Islam), ville nok blot glæde dem.

> Min pointe er altså, at de fleste danskere blankt ville afvise, og
> måske ovenikøbet bekæmpe, andre sammenslutninger med religiøse dogmer
> af samme karakter.

Det tror jeg så ikke en pind på, de fleste danskere læser bøger om fremmede
religioner, førsøger at forstå buddha samt at gennemføre de fem tibetanere
hver morgen.
Vi respekterer naturreligioner, lytter til etniske indianere, tror på yin og
yang, indretter os med feng shui, forsøger at finde det åndelige i os selv,
lærer at læse auraer med meget, meget mere.

Men lige præcis islam må man ikke lægge sig ud med.

Nej, og hvorfor mon?

> Jeg kan kun finde antallet af udøvere og et mindretals anvendelse af
> trusler på liv og helbred som en afgørende forskel. Og det finder jeg
> skræmmende.

Ja, mon ikke det er årsagen?

Norma