Re: PET magtmisbrug ? - Was: Shia- sunnimu~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-02-06 10:07

"Jesus-loves-you" skrev
5041 news:286Hf.7400$Cl2.136568@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Spørgsmålet er nu:
>
> Har vi at gøre med et *Forfatningsbrud* (apropos § 77) ?
[ ... ]
> Kan man dømme en såkaldt "forbryder" *skyldig*, INDEN vedkommende har
> begået en eventuel forbrydelse ?
>
> Hmm ... Hvad er faremomenterne herved ?
>
> Kan vi risikere, at der kan opstå et *magtmisbrug* ? - For hvem skal
> definere, hvornår vi (som samfund) kan tillade os at censurere folks
> ytringer ? - Kan disse folk have skjulte motiver såsom pengebegær osv. ?
>
> En *úhyggelig* fremtids-hypotetisk mulighed dukker op i mit sind:
>
> " ... (Bigbrother) ... "
> (Åb. (Rev.) 13,17)

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s120 Lør 11 Feb (2006, CET) 09.01.28

USA: Kræver kontrol med aflytning

Fra begge sider i USA's Senat stilles
der krav om, at Kongressen får øget
kontrol med præsident Bushs aflytnings-
og overvågningsprogram.

Selv om Det Hvide Hus har forsøgt at
vise større åbenhed om programmet, der
anvendes til aflytning af telefonsamta-
ler og overvågning af e-mails mellem
terrormistænkte personer, kræver flere
senatorer en lov, der sikrer, at
programmet ikke er forfatningsstridigt.
Både demokraterne og Bushs eget
republikanske parti kritiserer
aflytningerne, fordi de er sket uden
dommerkendelse.

11. feb 07:10 (CET, red.)

=== citat slut ====

Du har åbnet brønden-til-Afgrunden (Åb.9,1-) ved at give mennesker denne
form for úindskrænket magtbeføjelser, for hvordan skal man kunne råbe
'hjælp, de vil gasse mig fordi jeg er jøde', dersom man har fået mundkurv på
?

-

Irt. Break of DK-constitution §77 (Ytringsfrihedens úkrænkelighed)

OUTPUT-check:
File 5040, sent 2006-02-10, CET 19:21
on-line at 2006-02-11, CET 04:37:01

File 5041, sent 2006-02-10, CET 20:50
on-line at 2006-02-11, CET 04:37:01

File 5042, sent 2006-02-10, CET 21:05
on-line at 2006-02-11, CET 04:37:02

File 5043, sent 2006-02-10, CET 21:39
on-line at 2006-02-11, CET 04:37:02

File 5044, sent 2006-02-10, CET 22:55
on-line at 2006-02-11, CET 04:37:02

File 5045, sent 2006-02-10, CET 23:17
on-line at 2006-02-11, CET 04:37:02

File 5046, sent 2006-02-10, CET 23:32
on-line at 2006-02-11, CET 04:37:02

File 5047, sent 2006-02-11, CET 00:07
on-line at 2006-02-11, CET 04:37:03

angående "fænomenet", see ...
5037 news:EtxGf.7301$Cl2.136094@news000.worldonline.dk
5038 news:g5FGf.7318$Cl2.136207@news000.worldonline.dk

.... apropos Watergate (Rev.13,17) ...

Ang. det interne Selvforsvarssystem:
For en god ordens skyld skal jeg gøre dig opmærksom på, at *ordren* allerede
ér blevet givet. Se evt.
5033 news:MEEFf.7193$Cl2.135850@news000.worldonline.dk

Det kan ende med, at du brænder nallerne, når du leger med ilden!
Ihukom ...
3162 news:fqnid.62319$Vf.3049977@news000.worldonline.dk

Reason: *Too* many people can die!!!

OUTPUT this message ?

"USS Nimitz - verschollen ist":
(2006-02-11, CET 09:43:30)
- "Det må du gerne."

09:43
- "What's an ordre!"

Yes, Sir - Long live the Freedom!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-02-06 11:04

"Jesus-loves-you" skrev
5048 news:_OhHf.7421$Cl2.136771@news000.worldonline.dk

[ ... angående Forfatningsbrud, Grundlovens paragraf 77 ... ]

> [...]
> 5033 news:MEEFf.7193$Cl2.135850@news000.worldonline.dk
>
> Det kan ende med, at du brænder nallerne, når du leger med ilden!

TV2 TTV s128 Lør 11 Feb (2006, CET) 10.33.09

PET bruger præventive samtaler

Politiets Efterretningstjeneste har med
såkaldt præventive samtaler forsøgt at
dæmpe uroen over Muhammedtegningerne.

"Det mener vi selv har ganske stor
betydning ["], siger chefkriminalinspektør
Hans Jørgen Bonnichsen til Ritzau.

De præventive samtaler har været brugt
som et af flere værktøjer de seneste
uger, ikke kun i de muslimske miljøer,
men også på den yderste højrefløj, for
eksempel op til Dansk Fronts
demonstration i Hillerød sidste lørdag.

11. feb 09:18 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ... "som et af flere værktøjer".

For en god ordens skyld skal jeg gøre Jer bekendt med, at *enhver* fremtidig
krænkelse kan medføre såkaldte straffeaktioner UDEN yderligere varsel.

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-02-11, CET 10:56)
- "Amen."

Jeg finder det rimeligt, at personale (hos Jer), der IKKE er enig med
ledelsens fremgangsmåde pga. samvittigheder (eller noget andet), fritages
for at medvirke ...

10:43:12
- "Amen."

.... til disse Forfatningsstridige krænkelser.

Jeg vil gerne have lov at understrege, at jeg IKKE ønsker at se nogen
mennesker dø, men krænkelserne kan IKKE længere tolereres pga. ... code: How
to dismantle an Atomic Bomb.

Du/I kan være úenig i dette standpunkt, men hold - for Guds skyld - nallerne
væk. Red Jeres liv (for dælen).

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5049

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-02-06 11:35

"Jesus-loves-you" skrev
5049 news:kEiHf.7424$Cl2.136677@news000.worldonline.dk

> [...]

> Jeg vil gerne have lov at understrege, at jeg IKKE ønsker at se nogen
> mennesker dø, men krænkelserne kan IKKE længere tolereres pga. ... code:

Forstå mig nu ret:

Jeg er blot en art "postbud", som viderebringer budskaber fra min
overordnede.

Nogle af disse budskaber er såkaldte *hastesager*. Det vil sige, at "kunden"
skal have informationen hurtigst mulig.

Tillad mig at konkretisere dette gennem et eksempel:

I forgårs var nogle mennesker ved at dræbe hinanden pga. religiøs galskab.
Se evt. ...
5039 news:ksGGf.7325$Cl2.136305@news000.worldonline.dk

Og min overordnede ønskede at stoppe denne "ildebrand".

Da kan det ikke nytte noget, at du/I forbyder "udrykningskøretøjet" at
passere "Internet-trafikkrydset"; idet hvert minut er kostbart!

Akkurat som i trafikken gælder højre-vigepligt ...

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-02-11, CET 11:29)
- "Amen."

.... i sådanne situationer.

Er du enig med mig heri ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5050

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-02-06 00:00

"Jesus-loves-you" skrev
5049 news:kEiHf.7424$Cl2.136677@news000.worldonline.dk

Constitution-break responce program

[ ... ]
> [...]
> How to dismantle an Atomic Bomb.
>
> Du/I kan være úenig i dette standpunkt, men hold - for Guds skyld -
> nallerne væk. Red Jeres liv (for dælen).

Ny krænkelse registreret:
File 5052, sent 2006-02-11, CET 16:47
.... NOT on-line directly (apropos Watergate, DK § 77) ...

Øh ... vi skal lige have proportionerne i orden:

Er der forskel på, når lille Peter stjæler et bolsje (keyword: kujon-agtig
adfærd), modsat massemord på úskyldige ?

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-02-11, CET 23:42)
- "Ja!"

Man kan vel derfor sige, at det må være mere rimeligt at straffe de *grove*
forbrydelser fremfor de små. Enig ?

23:49
- "Ganske bestemt!"

Input News:

=== citat start ===

NRK-tekst lø 11.feb (2006, CET) 23:51:37

(Militærfly eksploderte i Sudan)

Et militærfly krasjlandet og
eksploderte i Sudan i dag. Alle de 20
ombord omkom.

Ulykken skjedde på flyplassen i byen
Awil sør i landet.

Både mannskapet på sju og de 13 andre
ombord var militært personell.

Årsaken til ulykken er ikke kjent.

=== citat slut ====

Was this a responce ? ... You tell me!

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5053

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-02-06 19:11

"Jesus-loves-you" skrev
5053 news:00uHf.7466$Cl2.136771@news000.worldonline.dk

> [...]

> Input News:
>
> === citat start ===
>
> NRK-tekst lø 11.feb (2006, CET) 23:51:37

DR1 s141 søn 12 feb (2006, CET) 18:55:22

18:36

Kraftig snestorm i USA

En kraftig snestorm, ledsaget af lyn, i
det nordøstlige USA har tvunget
lufthavne til at lukke og sendt
trafikken på vejene ned i laveste gear.

Alene i New Yorks Central Park er der
faldet knap 58 cm sne. Kun en gang
tidligere er der registreret så
voldsomt et snefald. Det var i 1947.

Sne, tåge og dis tvang myndighederne
til at lukke lufthavne fra Boston til
New Jersey og Washington D. C.

Der er endog rapporter om snefald så
langt syd på som i Tennessee.

70.000 boliger i Washington DC og lige
så mange i Baltimore er uden strøm.

=== citat slut ====

Hmm ... Hør; sig mig engang: Har du en finger med i spillet ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 5063