løsning på grisen - læserbrev i søndagsavi~
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 11-02-06 09:27

Er denne mand ironisk??

http://www.sondagsavisen.dk/Site/Laser/Artikler/Side2/9730518c.htm
/
Løsning på krisen

Folketinget bør vedtage at Dannebrog forsynes med grøn halvmåne og stjerne i
øverste venstre hjørne af flaget (islams symbol).
Dermed rækker vi en hånd ud til vore muslimske naboer
og venner, både i Danmark og resten af verden. Vi melder klart ud, at
Danmark er et multikulturelt samfund med dyb respekt for muslimerne,
deres religion og handlemåde. Med denne gestus vil vi forhåbentligt undgå,
at det danske flag med islamsk symbol (og danske ambassader) afbrændes.
Personligt har jeg allerede forsynet mit flag med halvmåne og stjerne og vil
hejse det ved førstkomne lejlighed.
Rudolf Mayer, 3400 Hillerød
/

/Mikael

Fra : hanzen

Dato : 11-02-06 10:02

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Er denne mand ironisk??
>

> http://www.sondagsavisen.dk/Site/Laser/Artikler/Side2/9730518c.htm

Det håber jeg.
--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : Per Rønne

Dato : 11-02-06 10:13

Mikael Mortensen <bugs@danbbs.dk> wrote:

> [...]
> Personligt har jeg allerede forsynet mit flag med halvmåne og stjerne og vil

Snarere sarkastisk. Medmindre, naturligvis, han skulle have fået skåret
penis-spidsen af ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Elliot

Dato : 11-02-06 10:47

> Snarere sarkastisk. Medmindre, naturligvis, han skulle have fået skåret
> penis-spidsen af ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

Når jeg læser artiklen så ser jeg (desværre) intet ironisk.

Hr. Mayer fra Hillerød virker mere som en virkelig skvattet dhimmidansker
der vil gøre alt for at blive den sidste der får skåret halsen over.

Elliot

Fra : Joakim von And

Dato : 12-02-06 15:43

> Snarere sarkastisk. Medmindre, naturligvis, han skulle have fået skåret
> penis-spidsen af ...

Med det navn?...usandsynligt. Jeg hælder i så fald mere til sarkasme.

Fra : Jacob Rohde

Dato : 11-02-06 10:44

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in message
> [...]
> at det danske flag med islamsk symbol (og danske ambassader) afbrændes.
> Personligt har jeg allerede forsynet mit flag med halvmåne og stjerne og

Det virker som tyk satire fra Rudolf der.

Fra : Elliot

Dato : 11-02-06 11:00

"Jacob Rohde" <rohdester@NO_SPAMgmaildotcom> skrev i en meddelelse

> "Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in message

> Det virker som tyk satire fra Rudolf der.

Det ville da være fint

Desværre er der faktisk folk som "tænker" sådan og som synes at det vil da
være helt fint og "skal vi ikke lige alle sammen holde hinanden i hånden i
ring og rigtigt komme hinanden ved for så kan vi alle være gode venner"
....... hallo små venner, vågn dog op!

Elliot