Hvordan skal de behandles?
Fra : /Peter

Dato : 11-02-06 07:17

Fra txtTV DR side 136:

"Europarådet vil i en kommende rapport
opfordre den danske regering til at
skride ind over for fjendtlighed og
diskrimination mod muslimer.

Opfordringen kommer i en rapport fra
Den Europäiske Kommission mod Racisme
og Intolerance, ECRI, som vil blive
offentliggjort senest i april.

Det skriver den tyrkiske avis Zaman, og
oplysningen bekräftes til Ritzaus
Bureau fra flere kilder i Strasbourg.

ECRI har för kritiseret regeringen og
de danske myndigheders behandling af
indvandrere og muslimer i Danmark. Den
nye rapport vil angiveligt väre endnu
skrappere over for regeringen."

Hvordan er det lige vi behandler dem?
-Forsørgelse i hoved og røv ?
-Særregler og speciel hensyntagen i mange tilfælde?

Hvordan skal de behandles for at stille EU tilfreds?

Hvordan behandler DE os og det danske samfund,
har nogle stillet ? ved det?

Man skal åbenbart give alt og mere til for at nogle mennesker absolut
skal kunne lide at være her,
de havde da også den mulighed at forlade landet og finde områder i
verden der allerede er tilpasset deres sære vaner og kultur de ønsker at
leve i.

Fra : Thomas J.

Dato : 11-02-06 10:28

Den Sat, 11 Feb 2006 07:16:54 +0100 sendte "/Peter" <nospam@no.mail>
følgende røgsignaler:

>"Europarådet vil i en kommende rapport
>opfordre den danske regering til at
>skride ind over for fjendtlighed og
>diskrimination mod muslimer.

Fuck Europarådet, der jo er fuld af venstreorienterede halalhippier.
Men så lad os da melde os ud af EU, jo før jo hellere.

Desuden er jeg enig. Væk med den positive særbehandling af
indvandrere, væk med tilskudene for at ansætte én der dårligt kan tale
sproget, væk med blødsødenheden overfor de indvandrede nasserøve og
tildel dem et af de lortejobs som de jo ellers føler sig for fine til.

Er de utilfredse, så kan de bare skrubbe ad Helvedet til (eller hvor
deres etniske oprindelse hører hjemme). Kun Marianne Jelved og
halalhippierne vil savne dem. Men det "problem" er der jo også råd
for.

> [...]
>de havde da også den mulighed at forlade landet og finde områder i
>verden der allerede er tilpasset deres sære vaner og kultur de ønsker at

Ja, men det er måske netop problemet: Hvis de flytter, så bliver det
til et andet EU-land, og de vil sgu da heller ikke have dem.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Allan Riise

Dato : 11-02-06 12:17

Thomas J. wrote:
> [...]
>
> Fuck Europarådet, der jo er fuld af venstreorienterede halalhippier.
> Men så lad os da melde os ud af EU, jo før jo hellere.

Europarådet har *intet* med EU at gøre, jeg synes at vi kan debattere videre
når du har læst om *hvad*Europarådet er, for dine præmisser for denne debat
holder ikke vand.

> [...]
> sproget, væk med blødsødenheden overfor de indvandrede nasserøve og
> tildel dem et af de lortejobs som de jo ellers føler sig for fine til.

Det er jo netop det der sker nu, hvad vil du have der skal ske yderligere,
for som skrevet, så sker det du skriver jo allerede.

> [...]
> deres etniske oprindelse hører hjemme). Kun Marianne Jelved og
> halalhippierne vil savne dem. Men det "problem" er der jo også råd

Jamen det er der faktisk også mage der gør, og når vi så sidder tilbage her,
uden den arbejdskraft, som vi jo så vil mangle når du skal have pension, så
husk at dus slev smed dem ud.

Og det er noget du ved?

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Sten Schou

Dato : 11-02-06 15:36

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen det er der faktisk også mage der gør, og når vi så sidder tilbage
> her, uden den arbejdskraft, som vi jo så vil mangle når du skal have
> pension, så husk at dus slev smed dem ud.

Tænk, er der virkelig nogen der stadig tror, at vores samfund skal reddes af
somaliske fårehyrder, og mellemøstlige hellige krigere.....ak,ak,ak

Hilsen Sten

Fra : Egon Stich

Dato : 11-02-06 16:23

> [...]

her,
> uden den arbejdskraft, som vi jo så vil mangle når du skal have pension,

Så sender vi sgu da blot "de belæste" ud på arbejdsmarkedet.
Der vil de forøvrigt heller ikke kunne lave skade på andet end rent
materielle ting.

ES