Fra Polemiken
Fra : Henri Gath

Dato : 11-02-06 00:36

Det går adskilligt hastigere ned ad bakke med demokratiet, ytringsfriheden
og borgernes frihed i det hele taget i Vesten, end jeg havde troet p.t.

JP-Mohammed-tegningernes utrolige afsløring af, hvor vi egentlig står i
verdens-islamiserings-processen, har fået de mest paradoksale ting frem i
lyset.

Nu - efter det mellemøstlige massehysteri og proportionsløse jammer - er
alt, hvad man behøver for at lukke eksempelvis politiske hjemmesider og
blogs, bare at sende en trussels-mail til internet-udbyderen! Næste skridt
bliver vel at lukke vestlige internet-aviser ned, også? Ved lov, vel at
mærke. Så behøver de islamistiske hackere ikke engang anstrenge sig længere,
sådan som de ellers har særdeles travlt med i øjeblikket.

Det giver unægtelig nogle meget skræmmende perspektiver, når vi sammenholder
det med, at arabere har vældig travlt med forsøg på at opkøbe store
europæiske teleselskaber og andre kommunikations- og medie-selskaber.

Jeg har netop modtaget følgende tip fra mit netværk (bliver formentlig fulgt
op af mere, med links):

****

Internetleverantör släcker ned SD-sidor (Sverigedemokrater).

Internetleverantören Levonline har släckt ned sverigedemokraterna.se och
sd-kuriren.info. Tidigare idag meddelades partiets IT-enhet att Sidorna kom
att släckas ned eftersom Levonline mottagit hot. (trussel).

Dette er meget rystende og langt mere alvorligt end det umiddelbart ser ud
som. Al DNS information om Sverigedemokraternes domæner er blevet fjernet og
det betyder at disse domæner rent praktisk ikke eksisterer mere på nettet.
Det er ikke kun websiten som det er lukket for, al e-mail er også blevet
lukket.Det, der er sket er ren censur. Du bliver fjernet fra cyberspace hvis
du publicerer noget som muslimerne ikke kan lide. Når det kan ske i Sverige
kan det lige så godt ske i Danmark også

Fra : Basil

Dato : 11-02-06 07:11

Henri Gath skrev d. 11-02-2006 i meddelelse
<43ed2359$0$2440$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:
Når det kan ske i Sverige
> kan det lige så godt ske i Danmark også

Jeg tror det ikke, i hvert fald ikke så længe vi kan holde Ritt+Helle
væk fra magten.
Kai