Clemens Direkte
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 10-02-06 23:20

Er der nogen der har set subj. her til aften?
Laver Akkari fis eller hvad sker der?

Program 4 10/02 2006, kl. 21:50:
http://www.dr.dk/clement/arkiv.asp

/Mikael

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-02-06 23:27

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har set subj. her til aften?
> Laver Akkari fis eller hvad sker der?

Akkari og Clement spiller på alle tangenter for at få imamen til at glide
ned. Clement har åbenlyst valgt side og markedsfører nu imamerne som
mennesker med humor og vid. Regeringen og alle os andre er selvfølgelig
skurken.

Jeg har ikke noget imod, at en TV-vært har personlige holdninger. Jeg troede
dog, at lige netop Clement Kjersgaard havde lidt mere blik for nuancerne,
men jeg tog åbenlyst fejl. Han virker lige så smalsporet som Frank Aaen, Per
Vadmand, Villy Søvndal, Allan Riis o.lign.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Egon Stich

Dato : 11-02-06 14:18

> [...]
Per
> Vadmand, Villy Søvndal, Allan Riis o.lign.

Det vi ser, er ganske enkelt at "eliten" er ved at krybe frem bag de paneler
de har gemt sig bag, til det værste drev over.
Nu exkalerer brugen af de samme "elitære experter" i radio og tv.
Samt påståede "moderate" muhammedanere.
De har INTET lært.

ES

Fra : GB

Dato : 10-02-06 23:31

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in news:43ed118a$0$2473
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> http://www.dr.dk/clement/arkiv.asp

Akkari? Han er den mest slimede og glatte islamistiske giftslange, jeg
længe har set.

For hans slags er der kun en metode: Enkeltbillet til hans idealsamfund
hurtigst muligt. Og hvis han - mod forventning - skulle have tilsvindlet
sig et statsborgerskab, så skal det fradømmes ham.

Abe Laban skal også udvises. Han ha ikke dansk statsborgerskab, så - away
he goes. Bye, bye, Laban.

Fra : HrSvendsen

Dato : 11-02-06 00:09

Mikael Mortensen wrote:
> Er der nogen der har set subj. her til aften?
> Laver Akkari fis eller hvad sker der?

Han er fuldkommen rystet (fremgår meget tydeligt i starten), indtil det går
op for ham, at Clemens er sympatisk indstillet overfor, at man ikke må laver
grin med Muhamed.

Clemens viste sin hånd med det samme og fik fra starten knyttet JP sammen
med nazister og Scientology (og New Zealand - for good measure).

Nu ved vi, hvad Clemens ikke vil gøre grin med - nemlig Muhamed. Alt andet -
bare ikke Muhamed. Endnu en dhimmi har meldt kulør.

Fra : ThomasB

Dato : 11-02-06 00:20

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Han er fuldkommen rystet (fremgår meget tydeligt i starten), indtil det
> går op for ham, at Clemens er sympatisk indstillet overfor, at man ikke må
> laver grin med Muhamed.

Det er noget vrøvl. Det var aftalt spil, præcis som sidste uge med første
gæst.

Fra : ThomasB

Dato : 11-02-06 00:56

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det er noget vrøvl. Det var aftalt spil, præcis som sidste uge med første
> gæst.

Se her:
http://www.dr.dk/clement/_asx/clement_20060302.asx

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-02-06 11:05

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det er noget vrøvl. Det var aftalt spil, præcis som sidste uge med
> første gæst.

Enig. Faktisk var det kvalmenede. Og det ville jeg også have syntes, hvis
det havde drejet sig om personer, jeg havde delt holdninger med.

De har åbenlyst siddet og funderet over, hvordan de nu bedst muligt kunne
sælge imamen ind, så vi alle så ham som den tolerante, velfungerende,
veltalende og ikke mindst humoristiske unge mand. Hykleriet nåede nye højder
i dén udsendelse.

Fra : Alucard

Dato : 11-02-06 00:25

On Fri, 10 Feb 2006 23:19:43 +0100, "Mikael Mortensen"
<bugs@danbbs.dk> wrote:

>Er der nogen der har set subj. her til aften?
>Laver Akkari fis eller hvad sker der?
>
>Program 4 10/02 2006, kl. 21:50:
>http://www.dr.dk/clement/arkiv.asp

Mit gæt er at de har lokket komiske Akkari ind i studiet og så taget
røven på ham (hvilket nok ikke kræver særlig høj IQ)....

Fra : Jim

Dato : 11-02-06 15:11

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har set subj. her til aften?
> Laver Akkari fis eller hvad sker der?
>
> Program 4 10/02 2006, kl. 21:50:
> http://www.dr.dk/clement/arkiv.asp

Enten skal han have renset ører, eller også er han bare dum.. Jeg gætter på
det sidste.
Det er også muligt, at knægten, som ikke er mere end 2 grise (med G) høj,
bevidst spiller uvidende for at slange sig uden om.

Clement er ikke den højeste i DR, og alligevel rager han et helt hoved
højere end slangen.
Man kunne let komme til at træde ham op i mønsteret på sine skosåler.

J.

Fra : Aksel

Dato : 11-02-06 16:00

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har set subj. her til aften?
> [...]

I indslaget med Akkari blev der efter min mening ikke sagt noget der ikke
var omhyggeligt indstuderet i forvejen, jeg sad og så efter om instruktøren
var nævnt i rulleteksterne efter udsendelsen.

Aksel

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-02-06 07:54

Mikael Mortensen wrote:
> Er der nogen der har set subj. her til aften?
> Laver Akkari fis eller hvad sker der?
>
> Program 4 10/02 2006, kl. 21:50:
> http://www.dr.dk/clement/arkiv.asp

Lige indtil Akkari kom glædede jeg mig til at få vores CD sat. tv for
at kunne se Clement Direkte, men dette indslag er IMO dårlig
markedsføring for programmet.
Med lidt øvelse kan han måske blive en hæderlig standup
komiker......så den anden side.......Må Allah forbyde det.

--

Christian