Laban: Muhammed-sagen er positiv
Fra : NVJ

Dato : 10-02-06 20:03

Laban: Muhammed-sagen er positiv

Abu Laban mener, at krisen om Muhammed-tegninerne vil bringe folk
tættere på hinanden. Dog har han drøje hug til Naser Khader

/ritzau/ - 18:19 - 10. feb. 2006

Imam fra Det islamiske Trossamfund Ahmed Abu-Laban finder den
nuværende situation med Muhammed-tegningerne positiv og tror på, at
krisen vil bringe fløjene tættere på hinanden. Det sagde han på et
pressemøde efter sin fredagsbøn.

- Vulkanen er bragt i udbrud. Bagefter vil alting vokse frem og skinne
smukt. Den nuværende situation er meget positiv. Den tvinger os til at
give hinanden mere opmærksomhed og bringer os sammen, sagde Abu Laban.

Under fredagsbønnen langede han ellers hårdt ud efter Naser Khader og
den hollandske systemkritiker og politiker Ayaan Hirsi Ali.

- Jeg kalder dem rotter i hullet. Det er dem, der laver krisen i
Europa, ikke os. Vi arbejder hårdt og objektivt for alle parters
interesser. Disse folk misleder det europæiske kontinent, sagde
imamen.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=334568
----------------------------

Uuuha ja, jeg må så sandelig give den perfide, skæggede halvabe til
Abu Laban fra Det Islamistiske Trodssamfund ret i at det virkelig er
en positiv situation Danmark nu befinder sig i pga.
Muhammed-tegningerne med nærmest hele den muslimske verden i mod os.
Hvilken verden befinder han sig i!? Det kan da umuligt være i denne
verden, i Danmark.

Vulkanen er i udbrud, ja det tør sgu siges, men lad os da håbe, at
hans profetier om, at alt vil vokse frem og skinne går i opfyldelse...
Der går nok meget meget lang tid, med det vulkankrater han har
medvirket til at kaste Danmark ned i.

Hvad er det i øvrigt for en perfid holdning at kalde Naser Khader og
Ayaan Hirsi Ali for "rotter i hullet". Ja selvfølgelig er det dem, der
laver krisen i Europa... ganske klart! - Vorherre bevares. Hvem er det
liiige, der især har været medvirkende til denne krise i Europa!? "Vi
arbejder hårdt og objektivt for alle parters interesser", siger han
efterfølgende. Hvis han kalder det at arbejde objektivt for alles
interesser, når han sviner Naser Khader og Ayaan Hirsi Ali til på
denne måde, så er jeg George Bush. Så er det sgu da netop ikke en skid
objektivt.

"Disse folk misleder det europæiske kontinent"... Hvem er det liige
der gør det??? De udtalelser, løgne, hans tvetungethed og alt andet
bræk han kommer med gør ham absolut ikke en skid troværdig, hvad tror
han selv. De eneste interesser han hytter er sgu hans egne, skide være
med alle andres.

Skulle jeg en dag støde ind i Aben Laban ville jeg absolut ikke afstå
fra at stikke en finger i halsen og brække mig ud over ham. Så kan jeg
måske få lidt afløb for de brækfornemmelser ham og hans
medsammensvorne giver mig for tiden.

Om jeg er træt af den mand, Ahmed Akkari og alle de andre lømler? Ja,
det hersker der vist ingen tvivl om. Føj for sadan

/NVJ

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 10-02-06 20:27

"NVJ" <nvj1975@yahoo.dk> wrote in message

> "Disse folk misleder det europæiske kontinent"... Hvem er det liige
> der gør det???

ja det er i hvert tilfælde IKKE Abu Laban

Det har han AAALT for travlt

han har jo så travlt med at fylde resten af verdenen med løgn og arabisk
(latin kan han jo næppe)

Peter