Det er da efterhånden lige til at dø af gr~
Fra : Elliot

Dato : 10-02-06 19:21

Se her ...

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3550882/

Frisk fra fredagsbønnen farer de selvfølgeligt alle sammen ud og jamrer,
jamen Herre Gud, det er da også frygteligt hvad J-P har gjort......uha da
da.

Helt ærligt, hvor mange århundreder før Kristi fødsel befinder disse
mennesker sig egentligt (altså rent mentalt/kulturelt)?

ps. Det er helt tilsigtet at jeg ikke anvender det PK udtryk "før vor
tidsregning".

Elliot

Fra : E.M.

Dato : 10-02-06 19:57

> Helt ærligt, hvor mange århundreder før Kristi fødsel befinder disse
> mennesker sig egentligt (altså rent mentalt/kulturelt)?

Tja, det kunne næsten se ud som om næste udviklingstrin er aber, de opfører
sig i det mindste mere civiliserede end hvisse muslimer.

E.M.