Sæt ild til en dukke klædt som Mohammad!
Fra : Norma

Dato : 10-02-06 19:08

Jeg er ved at være lidt træt af, at man brænder Dannebrog af.

Så jeg er da glad for mine landsmænds besindighed, at de ikke sætter ild til
en dukke klædt som Mohammad.

Som alle sikkert ved, har muslimerne samme tilknytning til deres religion,
som vi har til vores land.

De har en slavekultur, hvor slaver sluttede sig sammen i etniske
fællesskaber,

Vi har en fri kultur, hvor folk dog sluttede sig sammen i på steder. Eller i
nationer.

Men, jeg har ikke tænkt mig at tilslutte mig et fællesskab af
ikke-religiøse, ikke- troende, atletik-udøvere, jeg kan tale med online,
eller hvad det ellers er,
de multi-globale opfordrer os til, som erstatning for et land eller en tro.

Norma

Fra : Allan Riise

Dato : 10-02-06 19:22

Norma wrote:
> [...]
> online, eller hvad det ellers er,
> de multi-globale opfordrer os til, som erstatning for et land eller

Helt alvorligt Norma.
Er du lige kommet hjem fra Bodegaen?

Magen til sludder skal man lede længe efter.

Her i morgen, så sæt dig ned ved 12 tiden (så er du vel blevet ædru), og se
hvad din overskrift er, og så læs dit indlæg derefter....

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Norma

Dato : 10-02-06 19:40

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Helt alvorligt Norma.
> Er du lige kommet hjem fra Bodegaen?

Nej, jeg er lige kommet hjem fra arbejde.

> Magen til sludder skal man lede længe efter.

Du har jo slet ikke læst, hvad jeg skriver.

> Her i morgen, så sæt dig ned ved 12 tiden (så er du vel blevet ædru), og
> se hvad din overskrift er, og så læs dit indlæg derefter....

Hvor tamt, hvad med at læse mit indlæg igen i morgen, ved 12-tiden, når du
ikke længere ser dobbelt.

Det er dog et af de dummeste brokkerier over et indlæg, jeg nogen sinde har
set, du her serverer.
Er du bange eller hvad?
Væn dig til at læse mere end en overskrift, inden du svarer på et indlæg.

Norma

Fra : Allan Riise

Dato : 10-02-06 19:46

Norma wrote:
> [...]
> sinde har set, du her serverer.
> Er du bange eller hvad?
> Væn dig til at læse mere end en overskrift, inden du svarer på et

Jamen jeg har jo læst dit indlæg, og for det første så starter du med en
overskrifr som sætter ? ved om man skal sætte ild til en muhammed dukke,
selvom du med det samme, i 2'den linie skriver du er glad for at det ikke
sker!

Hvorfor så ?

Er det fordi du i det skjulte håber på det sker?

Så vrøvler du løs om slaver og Atletik kultur, hvor jeg jo regner med at du
mener ateist kultur, o.s.v.

Totalt usammenghængende vrøvl og sludder.

Fra : Norma

Dato : 11-02-06 17:26

> [...]
> selvom du med det samme, i 2'den linie skriver du er glad for at det ikke

Jeg indleder mit indlæg med at sige, at jeg er ved at være træt af, at man
brænder Dannebrog af.

> Hvorfor så ?

Jeg opfatter det som et: "Hvorfor så overskriften".
Er det korrekt?

> Er det fordi du i det skjulte håber på det sker?

Det svarer jeg på i mit indlæg.

> Så vrøvler du løs om slaver og Atletik kultur, hvor jeg jo regner med at
> du mener ateist kultur, o.s.v.

Der tager du så helt fejl.
Og det synes jeg også jeg forklarer i mit indlæg.

Jeg føler en tilknytning til det land, jeg bor i, og som mine forfædre har
boet i, så længe annalerne eksisterer.
Jeg respekterer det arbejde, de har gjort. Og respekterer dem for det.
Jeg kan ikke se mig selv, som mange af de multiglobale fortalere foreslår,
erstatte min nationalitetsfølelse med et medlemsskab af en sportsklub eller,
hvad det ellers er de foreslår.
Selv om jeg naturligvis i tillæg til at føle mig som dansker, også er
deltager i andre fællesskaber.

> Totalt usammenghængende vrøvl og sludder.

For dig!
Men meget af det du skriver, finder jeg også er usammenhængende sludder.
Det glæder mig dog, at du i sin tid lyttede til mit råd om at slette dine
børns navne fra din signatur.
De kan meget vel vokse op og finde dine holdinger og din eksponering af dig
selv: PINLIG.

Norma

Fra : Elliot

Dato : 10-02-06 19:32

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller hvad det ellers er,
> de multi-globale opfordrer os til, som erstatning for et land eller en

Hmmmm...

Flagafbrændingerne fik mig til at tænke.

"De" anvender altid "Islams sorte flag" i "deres" demonstrationer (snarere
opløb men pyt lade os bare lege at det er demonstrationer).
"Islams sorte flag" (krigsflaget, fredsflaget er hvidt) tilhører ikke noget
bestemt land men en udefinerlig størrelse "de" kalder uma'en (hmmm, der ER
vokaler i "uma" men det skyldes måske en snarere en manglende motorik i
kæbepartiet hos opfinderen af udtrykket).

Det er ikke tilladt at brænde andre LANDES flag af ....... hvad så med
"Islams sorte flag"?

See? Brænd den af og hør hele hylekoret tale baglæns og agumentere for at
det skam er "et lands flag" og kræver "respekt" og andre forslidte floskler.

Fang "dem" i deres selvmodsigelser og se dem implodere.

Elliot

Fra : Allan Riise

Dato : 10-02-06 19:36

Elliot wrote:
> [...]
> forslidte floskler.
> Fang "dem" i deres selvmodsigelser og se dem implodere.

Hvad med at jeg fanger dig..

Islamisternes flag er grønt.

Fra : Elliot

Dato : 10-02-06 19:46

> [...]
> "Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
> Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84

Krigsflaget er sort - check lige efter før du spiller smart ik' å'?

Jeg er godt klar over at Islamisternes er grønt (sjovt nok, ligesom Saudi
Arabiens) men det var ikke det jeg talte om.

Iøvrigt - hvem er du?

Elliot

Fra : Allan Riise

Dato : 10-02-06 19:49

Elliot wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Krigsflaget er sort - check lige efter før du spiller smart ik' å'?

Og det har slet ikke været dominernede i nogen af de demonstrationer der har
været imod Danmark, men det grønne har, så hvorfor tager du nu det frem i
debatten`

Er det fordi du ønsker den skal eskalere?

> Jeg er godt klar over at Islamisternes er grønt (sjovt nok, ligesom
> Saudi Arabiens) men det var ikke det jeg talte om.
>
> Iøvrigt - hvem er du?

Jeg underskriver med mit fulde navn, gør du?

Fra : Elliot

Dato : 10-02-06 20:02

> Jeg underskriver med mit fulde navn, gør du?

Nej, det kan du vel se jeg ikke gør

Elliot

Fra : TS

Dato : 10-02-06 19:47

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Hvad med at jeg fanger dig..

Ja pas på at allan ikke kommer efter dig!! Han er sikkert ved at være ivrig
efter sine 50 jomfruer i himlen :)

> Islamisternes flag er grønt.

who cares...det har ingen betydning for det han skrev

Fra : Allan Riise

Dato : 10-02-06 19:57

TS wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Ja pas på at allan ikke kommer efter dig!! Han er sikkert ved at være
> ivrig efter sine 50 jomfruer i himlen :)

> who cares...det har ingen betydning for det han skrev

Det er jo lige det det har, for hvis Islam som *land*, og det var hvad der
blev skrevet, skulle have et flag, så ville det være grønt.

Fra : Elliot

Dato : 10-02-06 20:20

> [...]
> "Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
> Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84

En gang til for Allan Riise (red: det er hans fulde navn).

Det var jo lige netop ideen - de flag vi taler om representerer ikke noget
land - derfor ikke omfattet af "forbud mod afbrænding af alle landes flag
undtagen Dannebrog".

Elliot

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-02-06 21:32

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Det er jo lige det det har, for hvis Islam som *land*, og det var hvad der
> blev skrevet, skulle have et flag, så ville det være grønt.

Det er jo ikke sikkert. Islam har brugt fire farver, hvid, sort, grøn og
rød. Man siger profeten brugte et hvidt flag med sort indskrift, og et sort
med hvide bogstaver. Det sidste var vist hærens flag, og må være det lederen
af el Mujahiroon sagde, han mente en dag ville veje over Downing Street nr
10 - "the black flag of Islam", som han sagde. (han er i mellemtiden smidt
ud af England, men man lavede et langt interview med ham i anledning af
tegningerne).

Anyway, de første kaliffer brugte hvide flag, de næste sorte flag, mens
"fatimiderne" begyndte at bruge grønne flag, fordi man sagde, det var
profetens yndlingsfarve.

Rene røde flag har været brugt af alle Golfstaterne før i tiden.

Se på de islamiske flag i dag, de har vist alle kombinationer af, eller
enkeltfarver af, hvid, sort, grøn og rød.

Men meget ville da nok tale for et grønt flag, medmindre man ville
symbolisere, at man startede helt forfra.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-02-06 23:01

On Fri, 10 Feb 2006 21:32:08 +0100, Knud Larsen wrote:

> "fatimiderne"

Ok, det ord skulle jeg lige læse to gange. Jeg kunne simpelthen ikke få
"fnatmiderne" til at passe ind i sammenhængen

Fra : god.joker@gmail.com

Dato : 10-02-06 20:59

Eller endnu bedre: film et tilfældigt bål og sig bagefter at "det var
islams flag" eller "det var muhammed" - så skal de rabiate nok bruge
fantasien til at "forbinde prikkerne"