Ny Ekstrem sport?
Fra : W P

Dato : 10-02-06 14:32

Det går ut på at årets Norske 17. mai parade avholdes i Gaza hvor man skal
veie med det Norske flagget, og alle synger høyt i kor. Det er deilig å være
Norsk i Danmark.

Flaggprodusenter og begravelsesbyråer blir sikkert søkkrike på en slik 17.
mai dag, så det er vel positivt det også.

Den ellers så smukke/vakre Danske national sang må snart skrives om: Der var
et yndigt land i stedet for Det er et yndigt land.

http://www.westai.com/nuke/modules.php?name=News&file=article&sid=82&mode=&order=0&thold=0

Avis: www.westai.com

W.P

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 10-02-06 14:49

On Fri, 10 Feb 2006 14:31:42 +0100, W P wrote:

> Det går ut på at årets Norske 17. mai parade avholdes i Gaza hvor man skal
> veie med det Norske flagget, og alle synger høyt i kor. Det er deilig å være
> Norsk i Danmark.

Har du været i Sverige og handle ind for nyligt?

Fra : Lion King

Dato : 10-02-06 15:11

"W P" <ikke@mailmig.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> veie med det Norske flagget, og alle synger høyt i kor. Det er deilig å

LOL ))

> Den ellers så smukke/vakre Danske national sang må snart skrives om: Der
> var
> et yndigt land i stedet for Det er et yndigt land.

Eller: Der var et syndigt land )

Fra : Thomas J.

Dato : 10-02-06 17:06

Den Fri, 10 Feb 2006 14:31:42 +0100 sendte "W P" <ikke@mailmig.com>
følgende røgsignaler:

>Det går ut på at årets Norske 17. mai parade avholdes i Gaza hvor man skal
>veie med det Norske flagget, og alle synger høyt i kor. Det er deilig å være
>Norsk i Danmark.

Det sker der vist ikke noget ved, nu da Norge har smidt bukserne og er
rede til at blive taget bagi af en flok islamiske fundamentalister.

Eller var det kun avisens redaktør der faldt på knæ ?

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04 (26.870 km)

Fra : Jim

Dato : 10-02-06 18:01

"Thomas J." <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse news:acepu1dt1lto42sovr1rq5lrqn4rc6ed82@4ax.com...
> [...]
> rede til at blive taget bagi af en flok islamiske fundamentalister.
>
> Eller var det kun avisens redaktør der faldt på knæ ?

Det var næsten som at se en japansk forretningsmand, der undskyldte for at
have drevet Toyota til konkurs.

J.

Fra : Espen Schjønberg

Dato : 11-02-06 17:34

On 10.02.2006 17:06, Thomas J. wrote:
> [...]
>

> Det sker der vist ikke noget ved, nu da Norge har smidt bukserne og er
> rede til at blive taget bagi af en flok islamiske fundamentalister.

Jeg er redd dette er en treffende beskrivelse.

Norge legger seg flate for muslimsk hatpropaganda.

Reaksjonen på "Si at islam er fredens religion, ellers banker vi dere
opp!" er tydeligvis å si at islam er fredens religion.

Dessuten er det å si at "dette var jo en _unødvendig_ provokasjon".

Folk som slett ikke har lest Magazinet erklærer at Magazinet "gjorde
dette bare for å fornærme og provosere". Det å tillegge folk slike
motiver, er nå en lovlig debatteknikk.

Selv norske biskoper omtaler ham forresten nå som "profeten Muhammed".
Jeg visste ikke at den norske kirke ser på Muhammed som en profet.

Dessuten er det veldig mye dobbeltenkning. Selv om norske muslimer selv
sier at 'Det er ikke selve tegningen av profeten som er hovedproblemet,
slik mange tror, men det er den latterliggjøringen av profeten som gjør
at muslimer blir såret.' er det vanlig å kritisere JP og Magazinet for å
ha trykket tegninger "selv om man vet at det ikke er lov å trykke
tegninger av Muhammed". Så det å latterligjøre noen som utgir seg for å
være profet, og kommer med en mengde vannvittige påstander om hva
Erkeengelen Gabriel har sagt til ham, det skal ikke være lov!

Da har man jo startet innføringen av Sharia i Norge.

For meg er det en helt naturlig ting at man _skal_ kunne latterliggjøre
noen som kommer med så blasfemiske uttalelser som Muhammed gjorde.

Men jeg er visst i _sterkt_ mindretall.

--
Espen

Noe er Feil[tm]

Fra : david@the-firm.dk

Dato : 01-03-06 14:16

For meg er det en helt naturlig ting at man _skal_ kunne
latterliggjøre
noen som kommer med så blasfemiske uttalelser som Muhammed gjorde.

Men jeg er visst i _sterkt_ mindretall

Nei du er inte i sterkt mindretal

David