Pittelkows karaktermord
Fra : Henri Gath

Dato : 10-02-06 00:43

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 10-02-06 01:01

Henri Gath skrev:
> http://www.dr.dk/dr2/deadline2230/onsdag.htm

Jeg så det selv og kan varmt anbefale det, men der burde da ikke være
grund til at du reklamerer for det hele TO gange herinde på under een
time, vel?

Anders Peter Johnsen

Fra : Anonym

Dato : 10-02-06 01:25

meddelelse news:43ebd7a2$0$47037$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Jeg så det selv og kan varmt anbefale det, men der burde da ikke være
> grund til at du reklamerer for det hele TO gange herinde på under een
> time, vel?

Jeg så det, og det var slående sådan som Morten Kjærum talte rundt omkring
sagen.
Hans argument var tyndbenet og fortjente en nærmere tilbagevisning. Han
burde have forklaret på hvilken måde tegningerne var med til at splitte
samfundet og så had.
Det, som har splittet samfundet er ikke tegningerne men reaktionerne på dem,
og MK kunne have forklaret, hvorfor JP af den grund bør indrette sin adfærd
efter det.
Men selvfølgelig ikke. Manden har det sikkert fint i sit elfenbenstårn.

Fra : Per Rønne

Dato : 10-02-06 05:24

Anonym <anonym@anonym.com> wrote:

> [...]
> efter det.
> Men selvfølgelig ikke. Manden har det sikkert fint i sit elfenbenstårn.

Reelt har den politik han står for jo undergravet menneskerettighederne,
og hvis [udlændige]politikken blev genoptaget ville de jo fuldstændigt
blive fjernet. De strider jo direkte mod Profetens lære!
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 10-02-06 14:02

Han sagde jo INTET. Han vævede rundt med ting som "dialog" og "samtale", men
var fuldstændig ukonkret. Ros til Pittelkow.

Kennet

Fra : Egon Stich

Dato : 10-02-06 15:15

"Pernille og Kennet Föh" <anonym@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Han sagde jo INTET. Han vævede rundt med ting som "dialog" og "samtale",
men
> var fuldstændig ukonkret. Ros til Pittelkow.
>
> Kennet

Han var ganske enkelt i gang med "det højere akademiske skoleridt".
Ganske uden jordforbindelse.
landsskadelig.

es