Lidt insiderviden om arabere.
Fra : Lyrik

Dato : 09-02-06 23:45

I mellemøsten er de blandt andre muslimer kendt for at hidse sig op ligefrem
proportionalt med den opmærksomhed de får.
Ignorer dem i 14 dage så falder de ned var oplysningen. Længere kan de ikke
holde.

Jens

Fra : Snurrberget

Dato : 10-02-06 07:24

Lyrik wrote:
> [...]
> proportionalt med den opmærksomhed de får.
> Ignorer dem i 14 dage så falder de ned var oplysningen. Længere kan de ikke

Jeg kan huske en reporter der udtalte at urolighederne (i forb. med
entifadaen) først startede når journalisterne mødte op.
Israelerne fik naturligvis skænd for at hindre ytringsfriheden da de
forbød journalister og fotografer adgang til de uro ramte områder.

- cep

Fra : Lyrik

Dato : 10-02-06 10:17

"Snurrberget" <snurrberget@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Israelerne fik naturligvis skænd for at hindre ytringsfriheden da de
> forbød journalister og fotografer adgang til de uro ramte områder.

Ja nu forstår man det så bedre. Israelerne kendte dem og ville forhindre ny
opblussen.

Hilsen Jens