/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Vittighedssiden anotherdenmark.org?
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 09-02-06 22:12

Ja, man skulle jo fandme tro at det var en joke, når man læser det
forarmede vørvl, folk skriver derinde:

Victor, Peace fra Lem st. skrev: "Come on people, /we are civilized all
over the world, we must be able to talk, and forgive/. if not we might
ass well destroy the world, because that is what it will come to in the
end."

APJ: Nå, er hele verden nu civiliseret? Det synes altså temmelig
krtafigt modbevist! -)
(Læg i øvrigt mærke til, hvordan fjolset staver "as"! Øøøøj!)


jimmi wolff fra Struer skrev: "I hope that this mail can help to more
understandning between muslims and the danish people.
Greetings from Denmark."

APJ: Kunne vel let tænkes besvaret med noget i retning af: "...and in
our new mutual understanding, I in the same way hope this coming
terrorattack against your country will help you submit to Islam...". Ali
ben Mohamad, Syria?


Birthe Christiansen fra Kolding skrev: "Greetings from Denmark.
Tolerance and respect that's what I expect."

APJ: Er hun overhovedet klar over, hvem fanden hun skriver til? Hun
forventer da vel ikke seriæst "tolerance og respekt" fra fanatiske
islamister? Suk...


Asger Wille-Jørgensen fra Sorgenfri skrev: "Civilization is a method of
living, an attitude of equal respect for all men which is something that
Jyllandsposten certainly isn't practicing."

Men dèt tror du helt seriøst at islamister praktiserer? FJOLS!


Frank Johansen, Morfar fra Valby skrev: "Peace in our time inshallah!"

APJ: Nej, Frank, dèt vil Allah altså lige nøjagtig IKKE, hvis du spørger
hans gode ven Muhammed!


Kiss and Vagn fra Lynge skrev: "Love, peace and understanding in the world"

APJ: Så har I da vitterligt slet ikke fattet en brik af, hvad det er I
kryber på knæ for!


Ingrid fra Aarhus skrev: "There is only one way to solve those problems,
and that is love, love, love and respect for each other.

APJ: Hvis du er heldig, så skal du nok få masser af "love, love, love"
fra en flok lokale perkere en sen nattetime på en øde gade, skatterøv...


Randi Christiansen fra Ringsted skrev: "I'm sorry that the drawing and
publishing of the pictures have offended muslims all over the world and
I hope that one day there will be friendship between us all again."

APJ: Yep, dèn dag hvor du bliver haremsslave uden rettigheder...


Mohammad, salam fra Humlebæk skrev: "VI ønsker fred.
Greetings from Denmark."

APJ: Taqiya in function...


Carsten Bak Larsen fra Århus skrev: "I believe that intolerance is
usually caused by fear of that which is different. I hope you will
forgive those who insulted you, and help them find the courage to live
in peace."

APJ: Endnu en stakkel, der spimpelt hen ikke har fattet en brik af, hvad
Islam egentlig handler om. De er jo netop ikke kristne, for Helvede...


M. Thygesen, Sagsbehandler fra Nordsjælland skrev: "Peace and love to
all the people of this world!
Greetings from Denmark."

APJ: Beklager, men så støtter du altså de forkerte, Fætter Guf...


Shay, Hope of Peace for all fra Slagelse skrev: "I won't fault Denmark
nor Danes. I’ll fault individuals taking to counterproductive means
whether out of ignorance or malice. Regardless of background or belief.
Please, let’s help each other learn"

APJ: Then stay the f*ck out of this!


Flemming Lundh fra Gentofte skrev: "Jyllands Posten is in no way
representative for Denmark.
Nice with this homepage, to show we are another Denmark."

APJ: Ja, med jeres hjælp så har vi HELT SIKKERT et _væsentligt_
anderledes Danmark i løbet af ganske kort tid!


alice christensen fra aarhus skrev: "Greetings from Denmark.
I respect all religions, and I am very sorry for - and condem the
blasfemik Muhammed drawing, which have hurt så manny people-"

APJ: Kære Alice; Muhammedanerne respekterer tydeligvis IKKE alle
religioner - i modsætning til dig!


Duncan J Lewis fra Århus N skrev: "Greetings from Denmark. The vast
majority of Danish people do not display, let alone encourage,
intolerance. The charicatures were a thoughtless mistake and were not
intended to offend."

APJ: Well, Duncan, I can sincerely tell you that the majority of Moslems
DO display AND encourage intolerance! Next headcase, please!


nuka juliane pedersen fra gilleleje skrev: "peace & love"

APJ: Sjovt nok to begreber, der synes totalt ukendte i Islam...


Graham Sarjantson fra Denmark skrev: "The freedom of speech has been
greatly abused and mutual understanding is dying. But our children can
still play across all boundaries, so why is it so difficult for us
adults to talk?"

APJ: Oh, you realy think so? Just have a look at this picture and
thousands like it on the net, my friend:
http://zioneocon.blogspot.com/Jihad%20child.jpg


L. Engving fra Copenhagen skrev: "Greetings from Denmark.
May we find a world where we all can live with respect for each other in
peace and harmony - no matter color, religion or status."

APJ: Det er altså bare IKKE, hvad Muhammed prædiker eller muslimerne
tror på...


Sven Rasmussen, Student fra London skrev: "Printing the pictures was
clearly wrong. But I don't believe in confrontation and violence. That
is never the right solution."

APJ: Det virker da ellers tydeligvis for islamofascisterne på grund af
bangebukse som dig, ikke?


john larsen, undskyld fra ikast skrev: "Greetings from Denmark. vi må
kunne snakke om det,og behanle alla ens"

APJ: Igen en himmelråbende godtroende Islam-ukyndig...


Morten Rasmusen fra Copenhagen skrev: "The drawings were an unnecessary
provocation, Jyllandsposten and our prime minister have shown a severe
lack of judgement, respect, insight and diplomatic skill in his handling
of this issue."

APJ: Stæng kæften, røvslikkerfrans! Her lugter jo af lort!


Jens Olesen, MR. fra Ferritslev Fyn skrev: "Greetings from Denmark.
Lets make peace.
Sorry but freedom of speach will be used still in denmark, but nobody
should be angry, about it."

APJ: Hov? Der er vist een nogenlunde fornuftig mand, der er sluppet
gennem filtret? Nej, han har jo trods alt skrevet under! NÆSTE!


Andreas, Understanding fra Odense skrev: "May the furture bring more
understanding and peace between culture and religions across the globe"

APJ: Ikke hvis det står til islamisterne...


Claus fra København skrev: "Give Peace A Chance."

APJ: Du er til Beatles, islamisterne dyrker Koranen. Det er to MEGET
forskellige holdninger, Claus...



Ahhh...

Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske god
terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme naivitet
åbent...


--
Mvh
Anders Peter Johnsen

 
 
Henri Gath (09-02-2006)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 09-02-06 22:26


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...


> Ahhh...
>
> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske god
> terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme naivitet
> åbent...


Fornemmer man en vis vrede? :-
Jeg kan sgu godt forstå det......der er sgu ikke mange nosser i de folk, der
skriver derinde. Hvis ikke der var mere principfaste og hårdhændede folk
til, var de små kærlighedsbamser sgu løbet over ende af krumsablerne for
længe siden.



Allan Riise (09-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 09-02-06 22:27

Henri Gath wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
>
>> Ahhh...
>>
>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske
>> god terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme
>> naivitet åbent...
>
>
> Fornemmer man en vis vrede? :-
> Jeg kan sgu godt forstå det......der er sgu ikke mange nosser i de
> folk, der skriver derinde. Hvis ikke der var mere principfaste og
> hårdhændede folk til, var de små kærlighedsbamser sgu løbet over ende
> af krumsablerne for længe siden.

Skrev Henri fra lænestolen!

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Henri Gath (09-02-2006)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 09-02-06 23:02


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43ebb390$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Henri Gath wrote:
>> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
>> meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>>
>>> Ahhh...
>>>
>>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske
>>> god terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme
>>> naivitet åbent...
>>
>>
>> Fornemmer man en vis vrede? :-
>> Jeg kan sgu godt forstå det......der er sgu ikke mange nosser i de
>> folk, der skriver derinde. Hvis ikke der var mere principfaste og
>> hårdhændede folk til, var de små kærlighedsbamser sgu løbet over ende
>> af krumsablerne for længe siden.
>
> Skrev Henri fra lænestolen!

Du ved ikke så meget om mig, Allan?



Allan Riise (09-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 09-02-06 23:38

Henri Gath wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:43ebb390$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Henri Gath wrote:
>>> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
>>> meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>
>>>
>>>> Ahhh...
>>>>
>>>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske
>>>> god terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme
>>>> naivitet åbent...
>>>
>>>
>>> Fornemmer man en vis vrede? :-
>>> Jeg kan sgu godt forstå det......der er sgu ikke mange nosser i de
>>> folk, der skriver derinde. Hvis ikke der var mere principfaste og
>>> hårdhændede folk til, var de små kærlighedsbamser sgu løbet over
>>> ende af krumsablerne for længe siden.
>>
>> Skrev Henri fra lænestolen!
>
> Du ved ikke så meget om mig, Allan?

Jo, "All talk, and no action"

Du tør nemlig ikke tage konsekvensen af evt. handlinger.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Henri Gath (09-02-2006)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 09-02-06 23:51


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43ebc45e$0$2110$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Henri Gath wrote:
>> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43ebb390$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> Henri Gath wrote:
>>>> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
>>>> meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>
>>>>
>>>>> Ahhh...
>>>>>
>>>>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske
>>>>> god terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme
>>>>> naivitet åbent...
>>>>
>>>>
>>>> Fornemmer man en vis vrede? :-
>>>> Jeg kan sgu godt forstå det......der er sgu ikke mange nosser i de
>>>> folk, der skriver derinde. Hvis ikke der var mere principfaste og
>>>> hårdhændede folk til, var de små kærlighedsbamser sgu løbet over
>>>> ende af krumsablerne for længe siden.
>>>
>>> Skrev Henri fra lænestolen!
>>
>> Du ved ikke så meget om mig, Allan?
>
> Jo, "All talk, and no action"
>
> Du tør nemlig ikke tage konsekvensen af evt. handlinger.

Kære Allan...det kan du jo af gode grunde ikke vide noget om...du kan kun
måle verden ud fra dig selv. Og jeg er måske ikke dig?



Tony (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-02-06 00:31


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43ebb390$0$2112$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Henri Gath wrote:
>> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
>> meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>>
>>> Ahhh...
>>>
>>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske
>>> god terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme
>>> naivitet åbent...
>>
>>
>> Fornemmer man en vis vrede? :-
>> Jeg kan sgu godt forstå det......der er sgu ikke mange nosser i de
>> folk, der skriver derinde. Hvis ikke der var mere principfaste og
>> hårdhændede folk til, var de små kærlighedsbamser sgu løbet over ende
>> af krumsablerne for længe siden.
>
> Skrev Henri fra lænestolen

iført slåbrok og baseballkølle

Tony



Frank E. N. Stein (09-02-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 09-02-06 22:45

On Thu, 09 Feb 2006 22:12:15 +0100, Anders Peter Johnsen wrote:

> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske god
> terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme naivitet
> åbent...

Næste gang, så prøv at brænde en ambassade ned, så ligner du de andre
fanatikere.

Anders Peter Johnsen (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 10-02-06 00:16

Frank E. N. Stein skrev:
> On Thu, 09 Feb 2006 22:12:15 +0100, Anders Peter Johnsen wrote:
>
>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske god
>> terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme naivitet
>> åbent...
>
> Næste gang, så prøv at brænde en ambassade ned, så ligner du de andre
> fanatikere.

Ytringsfriheden er ikke noget, man kan gå på kompromis med. Der BLIVER
man altså nødt til at være så "fanatisk" at man står fast på den og
vedblivende bruger den (til forskel fra fjolser, der bruger
molotov-cocktails og andre former for illegitime midler. Jeg går bestemt
heller ikke ind for afbrænding af bøger, da jeg opfatter autodafer som
noget, der hører totalitarister til, for hvem Fanden skulle dog ellers i
dèn grad kunne trues af ord, for så vidt der ikke er direkte tale om
personlige injurier?)

Alternativet er at man i praksis giver ensidigt afkald på sine historisk
set dyrkøbt tilkæmpede rettigheder og derfor FATTER jeg ved min død ikke
at folk kan være så feje og dhimmificerede at de faktisk bukker under
for presset, fordi de bliver truet af nogle gale psykopater, der bilder
sig ind at skulle bestemme over dem. Det er kraftedme sørgeligt at være
vidne til at man af fej konfliktskyhed giver vor tids værste, totalitære
kræfter en så åbenlys sejr!

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Frank E. N. Stein (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-02-06 01:18

On Fri, 10 Feb 2006 00:15:49 +0100, Anders Peter Johnsen wrote:

>>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske god
>>> terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme naivitet
>>> åbent...
>>
>> Næste gang, så prøv at brænde en ambassade ned, så ligner du de andre
>> fanatikere.
>
> Ytringsfriheden er ikke noget, man kan gå på kompromis med.

Vist kan man det og man gør det også.

> Der BLIVER
> man altså nødt til at være så "fanatisk" at man står fast på den og
> vedblivende bruger den

Ytingsfrihed betyder altså ikke at man er nødt til at lukke alt det lort
af man kan komme i tanke om. Ytringsfrihed er også retten til at ikke
ytre sig.

> (til forskel fra fjolser, der bruger
> molotov-cocktails og andre former for illegitime midler. Jeg går bestemt
> heller ikke ind for afbrænding af bøger, da jeg opfatter autodafer som
> noget, der hører totalitarister til, for hvem Fanden skulle dog ellers i
> dèn grad kunne trues af ord, for så vidt der ikke er direkte tale om
> personlige injurier?)
>
> Alternativet er at man i praksis giver ensidigt afkald på sine historisk
> set dyrkøbt tilkæmpede rettigheder og derfor FATTER jeg ved min død ikke
> at folk kan være så feje og dhimmificerede at de faktisk bukker under
> for presset, fordi de bliver truet af nogle gale psykopater, der bilder
> sig ind at skulle bestemme over dem. Det er kraftedme sørgeligt at være
> vidne til at man af fej konfliktskyhed giver vor tids værste, totalitære
> kræfter en så åbenlys sejr!

Og i den forbindelse er det naturligvis nødvendigt at skære alle over
en kam. Du er nøjagtigt lige så ensporet som alle de andre fanatikere.


Anders Peter Johnsen (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 10-02-06 02:06

Frank E. N. Stein skrev:
> On Fri, 10 Feb 2006 00:15:49 +0100, Anders Peter Johnsen wrote:
>
>>>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske god
>>>> terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme naivitet
>>>> åbent...
>>> Næste gang, så prøv at brænde en ambassade ned, så ligner du de andre
>>> fanatikere.
>> Ytringsfriheden er ikke noget, man kan gå på kompromis med.
>
> Vist kan man det og man gør det også.

Gennem afkald? Vrøvl! Rettigheder, som ikke KAN praktiseres, er
ikke-eksisterende! Du lyder fandme snart som betonkommunisten Arne
Wilstrup, der i ramme alvor stadig tror på ikke-eksisterende demokrati
og ytringsfrihed i det hedengangne Sovjet...

>> Der BLIVER
>> man altså nødt til at være så "fanatisk" at man står fast på den og
>> vedblivende bruger den
>
> Ytingsfrihed betyder altså ikke at man er nødt til at lukke alt det lort
> af man kan komme i tanke om. Ytringsfrihed er også retten til at ikke
> ytre sig.

Åhgud, nu lyder du jo så som een af disse forskruede kvindelige "det er
så kvindefrigørende at gå i burqa"-islamkonvertitter...

>> (til forskel fra fjolser, der bruger
>> molotov-cocktails og andre former for illegitime midler. Jeg går bestemt
>> heller ikke ind for afbrænding af bøger, da jeg opfatter autodafer som
>> noget, der hører totalitarister til, for hvem Fanden skulle dog ellers i
>> dèn grad kunne trues af ord, for så vidt der ikke er direkte tale om
>> personlige injurier?)
>>
>> Alternativet er at man i praksis giver ensidigt afkald på sine historisk
>> set dyrkøbt tilkæmpede rettigheder og derfor FATTER jeg ved min død ikke
>> at folk kan være så feje og dhimmificerede at de faktisk bukker under
>> for presset, fordi de bliver truet af nogle gale psykopater, der bilder
>> sig ind at skulle bestemme over dem. Det er kraftedme sørgeligt at være
>> vidne til at man af fej konfliktskyhed giver vor tids værste, totalitære
>> kræfter en så åbenlys sejr!
>
> Og i den forbindelse er det naturligvis nødvendigt at skære alle over
> en kam. Du er nøjagtigt lige så ensporet som alle de andre fanatikere.

Det er som sagt rædselsfuldt at se folk kaste sig i støvet for primitive
og antidemokratiske islamiske normer. Der er tilsyneladende ingen
grænser for, hvor meget disse bekvemme stakler er villige til at give
afkald på for at undgå problemer når først deres værdighed een gang ER
røget og de definitivt har gjort sig til dhimmi-slaver...

MIT problem med deres ulækre dhimmiadfærd er blot at den altså også
indskrænker MINE rettigheder, hvis vi således skal have indført de
perverse selvcensurerende "svenske tilstande" af regulær angst for at
komme til genere det "flinke" islamofascistiske "herrefolk", vi
efterhånden er blevet besat af...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen


Frank E. N. Stein (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-02-06 11:47

On Fri, 10 Feb 2006 02:05:50 +0100, Anders Peter Johnsen wrote:

>>>>> Dèt hjalp en smule. Nogen der vil fortsætte? Det er faktisk ganske god
>>>>> terapi at ventilere sin frustration over disse bløddyrs klamme naivitet
>>>>> åbent...
>>>> Næste gang, så prøv at brænde en ambassade ned, så ligner du de andre
>>>> fanatikere.
>>> Ytringsfriheden er ikke noget, man kan gå på kompromis med.
>>
>> Vist kan man det og man gør det også.
>
> Gennem afkald?

Gennem lovgivning, men da også gennem afkald.
Når jeg henter mine børn i den kristne daginstitution de går i, så
giver jeg fx afkald på at bande medens jeg er der. Jeg føler absolut
ikke nogen stor trang til teste min ytringsfrihed der.

> Vrøvl!

Nejda. Læs den lovgivning du er underlagt.

> Rettigheder, som ikke KAN praktiseres, er ikke-eksisterende!

Kunne du finde nogen tegninger af Muhammed før Jyllandsposten søsatte
deres projekt?

> Du lyder fandme snart som betonkommunisten Arne
> Wilstrup, der i ramme alvor stadig tror på ikke-eksisterende demokrati
> og ytringsfrihed i det hedengangne Sovjet...

Det er altid sjovt at høre den ene fanatiker kritisere den anden
fanatiker.

>>> Der BLIVER
>>> man altså nødt til at være så "fanatisk" at man står fast på den
>>> og vedblivende bruger den
>>
>> Ytingsfrihed betyder altså ikke at man er nødt til at lukke alt det
>> lort af man kan komme i tanke om. Ytringsfrihed er også retten til at
>> ikke ytre sig.
>
> Åhgud, nu lyder du jo så som een af disse forskruede kvindelige "det
> er så kvindefrigørende at gå i burqa"-islamkonvertitter...

Hvis man læser gennem fanatikerens briller, så lyder det sikkert sådan.
Er du uenig i at retten til at undlade at ytre sig er en lige så vigtig
rettighed som retten til at ytre sig?

>>> (til forskel fra fjolser, der bruger
>>> molotov-cocktails og andre former for illegitime midler. Jeg går
>>> bestemt heller ikke ind for afbrænding af bøger, da jeg opfatter
>>> autodafer som noget, der hører totalitarister til, for hvem Fanden
>>> skulle dog ellers i dèn grad kunne trues af ord, for så vidt der
>>> ikke er direkte tale om personlige injurier?)
>>>
>>> Alternativet er at man i praksis giver ensidigt afkald på sine
>>> historisk set dyrkøbt tilkæmpede rettigheder og derfor FATTER jeg
>>> ved min død ikke at folk kan være så feje og dhimmificerede at de
>>> faktisk bukker under for presset, fordi de bliver truet af nogle gale
>>> psykopater, der bilder sig ind at skulle bestemme over dem. Det er
>>> kraftedme sørgeligt at være vidne til at man af fej konfliktskyhed
>>> giver vor tids værste, totalitære kræfter en så åbenlys sejr!
>>
>> Og i den forbindelse er det naturligvis nødvendigt at skære alle
>> over en kam. Du er nøjagtigt lige så ensporet som alle de andre
>> fanatikere.
>
> Det er som sagt rædselsfuldt at se folk kaste sig i støvet for
> primitive og antidemokratiske islamiske normer.

Som den fanatiker du er, er det naturligvis også den eneste mulighed du
ser. Interessant er det dog at du opfatter hensynet til andres følelser
som en islamisk norm.

> Der er tilsyneladende
> ingen grænser for, hvor meget disse bekvemme stakler er villige til at
> give afkald på for at undgå problemer når først deres værdighed een
> gang ER røget og de definitivt har gjort sig til dhimmi-slaver...

Man gør ikke sig selv til slave ved at udvise lidt omtanke for andre
mennesker.

> MIT problem med deres ulækre dhimmiadfærd er blot at den altså også
> indskrænker MINE rettigheder,

Og mit problem er at din ulækre adfærd begrænser MINE muligheder.

> hvis vi således skal have indført de
> perverse selvcensurerende "svenske tilstande" af regulær angst for at
> komme til genere det "flinke" islamofascistiske "herrefolk", vi
> efterhånden er blevet besat af...

Så er en god gang colleteral damage selvfølgelig nødvendig. Skide
være med om vi også generer folk, der selvom de er religiøse, godt kan
se det fornuftige i at adskille stat og tro. Vi må hellere sørge for at
det eneste sted de kan føle sig velkomne, er hos fanatikerne.

Rea721 (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 10-02-06 12:25

I news:pan.2006.02.10.00.17.57.860361@mail.is
skrev Frank E. N. Stein følgende tekst:

> Ytringsfrihed er også retten til at ikke ytre sig.

Sluder, det er en hjemmeopfundet definition. Ytringsfrihed er beskrevet i GL
§77.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.
Show that you care and put one of these banners on your website.
http://www.supportdenmark.com



Allan Riise (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 10-02-06 12:29

Rea721 wrote:
> I news:pan.2006.02.10.00.17.57.860361@mail.is
> skrev Frank E. N. Stein følgende tekst:
>
>> Ytringsfrihed er også retten til at ikke ytre sig.
>
> Sluder, det er en hjemmeopfundet definition. Ytringsfrihed er
> beskrevet i GL §77.


"Tale er sølv, tavshed er guld"

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84



Rea721 (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 10-02-06 12:42

I news:43ec78df$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
skrev Allan Riise følgende tekst:

> "Tale er sølv, tavshed er guld"

Ja, den er langt at foretrække :)

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.
Show that you care and put one of these banners on your website.
http://www.supportdenmark.com



Sirannon (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Sirannon


Dato : 10-02-06 13:45


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:43ec78df$0$2096$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Tale er sølv, tavshed er guld"
>

"Silence isn't golden, it's just dull!"



Frank E. N. Stein (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-02-06 13:07

On Fri, 10 Feb 2006 12:24:47 +0100, Rea721 wrote:

>> Ytringsfrihed er også retten til at ikke ytre sig.
>
> Sluder,

Det er aldrig et godt ord at starte med hvis man gerne vil tages seriøst.

> det er en hjemmeopfundet definition.

Nej, det er konsekvensen af ytringsfrihed. Du har ikke ytringsfrihed hvis
du ikke må undlade at ytre dig. Forestil dig at konen siger
"Ser jeg tyk ud i den her kjole?" og at du skal komme med en ytring.
Man kan så, med en vis ret, hævde at det at holde sin kæft også er en
ytring.

> Ytringsfrihed er beskrevet i GL §77.

Øhm, nej. I den paragraf er beskrevet i hvilke tilfælde ytringsfriheden
kan begrænses i Danmark.

B. Nice (10-02-2006)
Kommentar
Fra : B. Nice


Dato : 10-02-06 13:34

On Fri, 10 Feb 2006 13:06:55 +0100, "Frank E. N. Stein"
<flatus@mail.is> wrote:

>On Fri, 10 Feb 2006 12:24:47 +0100, Rea721 wrote:
>
>>> Ytringsfrihed er også retten til at ikke ytre sig.
>>
>> Sluder,
>
>Det er aldrig et godt ord at starte med hvis man gerne vil tages seriøst.
>
>> det er en hjemmeopfundet definition.
>
>Nej, det er konsekvensen af ytringsfrihed. Du har ikke ytringsfrihed hvis
>du ikke må undlade at ytre dig. Forestil dig at konen siger
>"Ser jeg tyk ud i den her kjole?"

På lige præcis det punkt kunne jeg godt finde på at anvende en vis
grad af selv-censur

> og at du skal komme med en ytring.
>Man kan så, med en vis ret, hævde at det at holde sin kæft også er en
>ytring.
>
>> Ytringsfrihed er beskrevet i GL §77.
>
>Øhm, nej. I den paragraf er beskrevet i hvilke tilfælde ytringsfriheden
>kan begrænses i Danmark.

Rea721 (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 10-02-06 16:27

I news:pan.2006.02.10.12.06.54.935097@mail.is
skrev Frank E. N. Stein følgende tekst:

>> Sluder,

> Det er aldrig et godt ord at starte med

Enig.. :)

> hvis man gerne vil tages seriøst.

... men nu er det rent faktisk sluder, like it or not.

>> det er en hjemmeopfundet definition.

> Nej, det er konsekvensen af ytringsfrihed.

Du er fundamentalt forkert afmarcheret.

> Du har ikke ytringsfrihed hvis du ikke må undlade at ytre dig.

Hvor får du det fra?
Du blir altså nødt til at komme med noget dokumentation for din "modsatte"
opfattelse af Ytringsfrihed.

> Forestil dig at konen siger "Ser jeg tyk ud i den her kjole?"
> og at du skal komme med en ytring.

Jaaaa ??

> Man kan så, med en vis ret, hævde at det at holde sin kæft også er en
> ytring.

Nej, det kan man ikke. Du forsøger at gøre "den der tier samtykker" til en
ytring, det er den ikke.

>> Ytringsfrihed er beskrevet i GL §77.

> Øhm, nej. I den paragraf er beskrevet i hvilke tilfælde
> ytringsfriheden kan begrænses i Danmark.

Igen, du er helt Rasmus modsat... §77 fortæller _intet_ om "i hvilke
tilfælde" ytringsfriheden gælder, den konstaterer blot at de begrænsninger
der måtte være i ytringsfriheden, er beskrevet andetsteds i loven jfr: "dog
under ansvar for domstolene.".

Men igen...for at vende den om...kunne du jo komme med lidt dokumentation
for _hvor_ du ellers kan finde "retten til at ytre sig frit" hvis § 77 ikke
er stedet.... hvis du vil tages seriøst.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.
Show that you care and put one of these banners on your website.
http://www.supportdenmark.com


Frank E. N. Stein (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-02-06 17:54

On Fri, 10 Feb 2006 16:26:42 +0100, Rea721 wrote:

>>> Sluder,
>
>> Det er aldrig et godt ord at starte med
>
> Enig.. :)
>
>> hvis man gerne vil tages seriøst.
>
> .. men nu er det rent faktisk sluder, like it or not.

Vel er det ej.

>>> det er en hjemmeopfundet definition.
>
>> Nej, det er konsekvensen af ytringsfrihed.
>
> Du er fundamentalt forkert afmarcheret.

Nej.

>> Du har ikke ytringsfrihed hvis du ikke må undlade at ytre dig.
>
> Hvor får du det fra?
> Du blir altså nødt til at komme med noget dokumentation for din "modsatte"
> opfattelse af Ytringsfrihed.

Dokumentation? Det er simpel logik. Hvis der er nogen form for tvang i
forbindelse med ytringsfrihed, er det ikke ytringsfrihed. Så er det
ytringstvang.

>> Forestil dig at konen siger "Ser jeg tyk ud i den her kjole?" og at du
>> skal komme med en ytring.
>
> Jaaaa ??

Det er i det tilfælde bedre at lade som om man har en midlertidig defekt
i høreevnen.

>> Man kan så, med en vis ret, hævde at det at holde sin kæft også er
>> en ytring.
>
> Nej, det kan man ikke. Du forsøger at gøre "den der tier samtykker"
> til en ytring, det er den ikke.

Så politikerne skal ikke se et lavt fremmøde ved stemmeboksene som
værende et problem?

>>> Ytringsfrihed er beskrevet i GL §77.
>
>> Øhm, nej. I den paragraf er beskrevet i hvilke tilfælde
>> ytringsfriheden kan begrænses i Danmark.
>
> Igen, du er helt Rasmus modsat... §77 fortæller _intet_ om "i hvilke
> tilfælde" ytringsfriheden gælder, den konstaterer blot at de
> begrænsninger der måtte være i ytringsfriheden, er beskrevet
> andetsteds i loven jfr: "dog under ansvar for domstolene.".

Ja, hvilket er nøjagtigt hvad jeg skriver.

> Men igen...for at vende den om...kunne du jo komme med lidt
> dokumentation for _hvor_ du ellers kan finde "retten til at ytre sig
> frit" hvis § 77 ikke er stedet.... hvis du vil tages seriøst.

Hvis der intet havde stået om ytringer i de danske love, ville vi
have fuldstændig ytringsfrihed.


Rea721 (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 10-02-06 18:33

I news:pan.2006.02.10.16.53.30.173566@mail.is
skrev Frank E. N. Stein følgende tekst:

>> .. men nu er det rent faktisk sluder, like it or not.

> Vel er det ej.

Uanset hvad du mener...så mangler du dukomentation for din påstand.

>> Du er fundamentalt forkert afmarcheret.

> Nej.

Se ovenstående.

>> Hvor får du det fra?
>> Du blir altså nødt til at komme med noget dokumentation for din
>> "modsatte" opfattelse af Ytringsfrihed.

> Dokumentation?

Ja tak, indtil du kommer med den er dine ytringer blot varm luft.

> Det er simpel logik.

Logik er ikke fast defineret i loven. Det der er logisk for dig er ikke
logisk for mig og omvendt.

> Hvis der er nogen form for tvang i forbindelse med ytringsfrihed, er det
> ikke ytringsfrihed.

Hvem pokker har talt om tvang?? Hvordan opfinder du det??

> Så er det ytringstvang.

Ytringsfrihed er en ret til at ytre sig, ikke en pligt til at ytre sig.

>>> Forestil dig at konen siger "Ser jeg tyk ud i den her kjole?" og at
>>> du skal komme med en ytring.

>> Jaaaa ??

> Det er i det tilfælde bedre at lade som om man har en midlertidig
> defekt i høreevnen.

Hvilket absolut intet....intet har med ytringsfrihed at gøre.

> Så politikerne skal ikke se et lavt fremmøde ved stemmeboksene som
> værende et problem?

Øhh... Franskbrød?

>> Igen, du er helt Rasmus modsat... §77 fortæller _intet_ om "i hvilke
>> tilfælde" ytringsfriheden gælder, den konstaterer blot at de
>> begrænsninger der måtte være i ytringsfriheden, er beskrevet
>> andetsteds i loven jfr: "dog under ansvar for domstolene.".

> Ja, hvilket er nøjagtigt hvad jeg skriver.

Øhh hvilket tegnsæt bruger du?? For det du åbenbart tror du skriver er ikke
det jeg læser?!?

>> Men igen...for at vende den om...kunne du jo komme med lidt
>> dokumentation for _hvor_ du ellers kan finde "retten til at ytre sig
>> frit" hvis § 77 ikke er stedet.... hvis du vil tages seriøst.

> Hvis der intet havde stået om ytringer i de danske love, ville vi
> have fuldstændig ytringsfrihed.

Øhh...sodavand.

Skal vi ikke lige spole lidt tilbage...

Du:
> Ytringsfrihed er også retten til at ikke ytre sig.

Mig:
Sluder, det er en hjemmeopfundet definition. Ytringsfrihed er beskrevet i GL
§77.

Du:
Nej, det er konsekvensen af ytringsfrihed. Du har ikke ytringsfrihed hvis
du ikke må undlade at ytre dig.-snip-

Og nu mig.

Gentag efter mig:
***
Ytringsfrihed er en ret til at ytre sig
Ytringsfrihed er en ret til at ytre sig
Ytringsfrihed er en ret til at ytre sig
***
Tak.

Og nu er det din tur.... Vis _hvor_ det står i loven at du har
ytringsfrihed, eller sagt på en anden måde.. Vis mig hvilken lov der giver
dig retten til ytringsfrihed.

Hvis du gør det...så bøjer jeg mig for dine argumenter.

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.
Show that you care and put one of these banners on your website.
http://www.supportdenmark.com


Frank E. N. Stein (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-02-06 21:04

On Fri, 10 Feb 2006 18:32:56 +0100, Rea721 wrote:

>>> .. men nu er det rent faktisk sluder, like it or not.
>
>> Vel er det ej.
>
> Uanset hvad du mener...så mangler du dukomentation for din påstand.
>
>>> Du er fundamentalt forkert afmarcheret.
>
>> Nej.
>
> Se ovenstående.

Se ovenstående.

>>> Hvor får du det fra?
>>> Du blir altså nødt til at komme med noget dokumentation for din
>>> "modsatte" opfattelse af Ytringsfrihed.
>
>> Dokumentation?
>
> Ja tak, indtil du kommer med den er dine ytringer blot varm luft.

For det første er der intet modsat i min tolkning (der står "også"),
for det andet er det lidt svært at dokumentere logik.

>> Det er simpel logik.
>
> Logik er ikke fast defineret i loven. Det der er logisk for dig er ikke
> logisk for mig og omvendt.

Nej, jeg kan se du har dine problemer der.

>> Hvis der er nogen form for tvang i forbindelse med ytringsfrihed, er det
>> ikke ytringsfrihed.
>
> Hvem pokker har talt om tvang?? Hvordan opfinder du det??

Jeg opfinder ikke noget.

>> Så er det ytringstvang.
>
> Ytringsfrihed er en ret til at ytre sig, ikke en pligt til at ytre sig.

Nemlig. Og når det ikke er en pligt at ytre sig, så er ytringsfrihed
også retten til at ikke ytre sig. Det er sguda lige ud af landevejen.

>>>> Forestil dig at konen siger "Ser jeg tyk ud i den her kjole?" og at
>>>> du skal komme med en ytring.
>
>>> Jaaaa ??
>
>> Det er i det tilfælde bedre at lade som om man har en midlertidig
>> defekt i høreevnen.
>
> Hvilket absolut intet....intet har med ytringsfrihed at gøre.

Det var et eksempel du ikke forstod. Jeg opgiver at få dig til at forstå
det.

>> Så politikerne skal ikke se et lavt fremmøde ved stemmeboksene som
>> værende et problem?
>
> Øhh... Franskbrød?

Genialt svar. Hvis alt du hører som svar på et eller andet, er larmede
tavshed, burde det så ikke sige dig et eller andet?

>>> Igen, du er helt Rasmus modsat... §77 fortæller _intet_ om "i hvilke
>>> tilfælde" ytringsfriheden gælder, den konstaterer blot at de
>>> begrænsninger der måtte være i ytringsfriheden, er beskrevet
>>> andetsteds i loven jfr: "dog under ansvar for domstolene.".
>
>> Ja, hvilket er nøjagtigt hvad jeg skriver.
>
> Øhh hvilket tegnsæt bruger du?? For det du åbenbart tror du skriver
> er ikke det jeg læser?!?

Jeg skal da beklage at du har svært ved at læse.

>>> Men igen...for at vende den om...kunne du jo komme med lidt
>>> dokumentation for _hvor_ du ellers kan finde "retten til at ytre sig
>>> frit" hvis § 77 ikke er stedet.... hvis du vil tages seriøst.
>
>> Hvis der intet havde stået om ytringer i de danske love, ville vi have
>> fuldstændig ytringsfrihed.
>
> Øhh...sodavand.

Imponerende debatniveau.
Den danske lovgivning giver ikke tilladelse, den forbyder. Hvis intet er
forbudt, er det altså tilladt. Hvis ytringer ikke er nævnt i
lovgivningen, er de altså tilladt.

> Skal vi ikke lige spole lidt tilbage...
>
> Du:
>> Ytringsfrihed er også retten til at ikke ytre sig.
>
> Mig:
> Sluder, det er en hjemmeopfundet definition. Ytringsfrihed er beskrevet
> i GL §77.
>
> Du:
> Nej, det er konsekvensen af ytringsfrihed. Du har ikke ytringsfrihed
> hvis du ikke må undlade at ytre dig.-snip-

Imponerende. Kan du også klare at sætte det i den rette kontekst? Det
sidste svar fra mig hører overhovedet ikke hjemme i den sammehæng du
sætter op.

> Og nu mig.
>
> Gentag efter mig:

Næh.

> Og nu er det din tur.... Vis _hvor_ det står i loven at du har
> ytringsfrihed, eller sagt på en anden måde.. Vis mig hvilken lov der
> giver dig retten til ytringsfrihed.

Det er der ikke nogen lov der gør, der er en lov der begrænser min
ytringsfrihed.


Rea721 (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Rea721


Dato : 10-02-06 21:56

I news:pan.2006.02.10.20.03.29.589020@mail.is
skrev Frank E. N. Stein følgende tekst:

> Det er der ikke nogen lov der gør, der er en lov der begrænser min
> ytringsfrihed.

Du er ikke blot fattesvag, du er også 20% dummerer end petroleum.

EOD

--
Rea721 AKA Leon Andrea
Denmark needs your support.
Show that you care and put one of these banners on your website.
http://www.supportdenmark.com


Frank E. N. Stein (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 10-02-06 22:18

On Fri, 10 Feb 2006 21:55:49 +0100, Rea721 wrote:

>> Det er der ikke nogen lov der gør, der er en lov der begrænser min
>> ytringsfrihed.
>
> Du er ikke blot fattesvag, du er også 20% dummerer end petroleum.

Muligt, men min mor kan banke din hamster.

> EOD

Du begyndte aldrig.

Lomito (09-02-2006)
Kommentar
Fra : Lomito


Dato : 09-02-06 22:51


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message
news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ja, man skulle jo fandme tro at det var en joke, når man læser det
> forarmede vørvl, folk skriver derinde:
> Snip plus en masse andet.
> --
> Mvh
> Anders Peter Johnsen

Ja. man burde lave en modside til den!!

Lomito



Tony (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-02-06 00:20


"Lomito" <lomito@(FJERNES)sol.dk> skrev i en meddelelse
news:43ebb939$0$15784$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message
> news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Ja, man skulle jo fandme tro at det var en joke, når man læser det
>> forarmede vørvl, folk skriver derinde:
>> Snip plus en masse andet.
>> --
>> Mvh
>> Anders Peter Johnsen
>
> Ja. man burde lave en modside til den!!
>
> Lomito

Er det da kun røvslikkerne der kommer til orde på denne side ?

Tony



Lomito (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Lomito


Dato : 10-02-06 00:29


"Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message
news:43ebce5a$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>
>>
> Er det da kun røvslikkerne der kommer til orde på denne side ?
>
> Tony
Ja det er kun halalhippier der kan komme til orde der.

Lomito



Tony (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-02-06 00:34


"Lomito" <lomito@(FJERNES)sol.dk> skrev i en meddelelse
news:43ebd034$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message
> news:43ebce5a$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>>>
>> Er det da kun røvslikkerne der kommer til orde på denne side ?
>>
>> Tony
> Ja det er kun halalhippier der kan komme til orde der.
>
> Lomito

Så er der jo ikke ytringsfrihed der

Tony



Henri Gath (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 10-02-06 00:51


"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
news:43ebd18b$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Lomito" <lomito@(FJERNES)sol.dk> skrev i en meddelelse
> news:43ebd034$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message
>> news:43ebce5a$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>>>
>>> Er det da kun røvslikkerne der kommer til orde på denne side ?
>>>
>>> Tony
>> Ja det er kun halalhippier der kan komme til orde der.
>>
>> Lomito
>
> Så er der jo ikke ytringsfrihed der

Du er ikke sådan at snyde, hvad?



Tony (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Tony


Dato : 10-02-06 00:56


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:43ebd563$0$2480$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
> news:43ebd18b$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Lomito" <lomito@(FJERNES)sol.dk> skrev i en meddelelse
>> news:43ebd034$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
>>>
>>> "Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message
>>> news:43ebce5a$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>
>>>>>
>>>> Er det da kun røvslikkerne der kommer til orde på denne side ?
>>>>
>>>> Tony
>>> Ja det er kun halalhippier der kan komme til orde der.
>>>
>>> Lomito
>>
>> Så er der jo ikke ytringsfrihed der
>
> Du er ikke sådan at snyde, hvad?

Nej, men sidder der virkelig nogen og filtrerer de slemme bemærkninger fra.?

Tony



Anders Peter Johnsen (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 10-02-06 01:16

Tony skrev:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:43ebd563$0$2480$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse
>> news:43ebd18b$0$15792$14726298@news.sunsite.dk...
>>> "Lomito" <lomito@(FJERNES)sol.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:43ebd034$0$15790$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> "Tony" <tonycarpediem@invalid> wrote in message
>>>> news:43ebce5a$0$15785$14726298@news.sunsite.dk...
>>>>> Er det da kun røvslikkerne der kommer til orde på denne side ?
>>>>>
>>>>> Tony
>>>> Ja det er kun halalhippier der kan komme til orde der.
>>>>
>>>> Lomito
>>> Så er der jo ikke ytringsfrihed der
>> Du er ikke sådan at snyde, hvad?
>
> Nej, men sidder der virkelig nogen og filtrerer de slemme bemærkninger fra.?

Åbenbart.

Burde siden egentlig ikke hedde www.dhimmitude.dk i stedet?

Det kunne egentli være skægt at købe dèt domænenavn og blot linke
videre, hvis det altså ikke er ulovligt, når man jo ikke piller ved
indholdet af deres side. Bare for at illustrere eens mening om dem...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

Jim (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 10-02-06 01:39

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Ja, man skulle jo fandme tro at det var en joke, når man læser det
> forarmede vørvl, folk skriver derinde:
>
> Victor, Peace fra Lem st. skrev: "Come on people, /we are civilized all
> over the world, we must be able to talk, and forgive/. if not we might ass
> well destroy the world, because that is what it will come to in the end."
>
> APJ: Nå, er hele verden nu civiliseret? Det synes altså temmelig krtafigt
> modbevist! -)
> (Læg i øvrigt mærke til, hvordan fjolset staver "as"! Øøøøj!)
>
[snip] ... osv osv...

Nej nu må jeg altså lige...
"Jeg vil bare lige sige, at du ikke lyder særlig tolerant.. Kom du med hen i
moskeen så vi kan tale om din fjendtlige indstilling til andre mennesker med
en anden holdning"...
;0)

Det er udmærket APJ, bare giv dem tørt på.


Hørte forresten lige Akkari i samtale med Khader.
Akkari bad om at blive medlem af Khaders nystiftede klub for moderate
muslimer i Danmark.
For som ASkkari siger, så er han jo selv moderat muslim.
Jeg var sgu ved at snotte spaghettien ud af næsen af shock.
Han er ikke rask ham Akkari..

J.



Anders Peter Johnsen (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Anders Peter Johnsen


Dato : 10-02-06 02:20

Jim skrev:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Ja, man skulle jo fandme tro at det var en joke, når man læser det
>> forarmede vørvl, folk skriver derinde:
>>
>> Victor, Peace fra Lem st. skrev: "Come on people, /we are civilized all
>> over the world, we must be able to talk, and forgive/. if not we might ass
>> well destroy the world, because that is what it will come to in the end."
>>
>> APJ: Nå, er hele verden nu civiliseret? Det synes altså temmelig krtafigt
>> modbevist! -)
>> (Læg i øvrigt mærke til, hvordan fjolset staver "as"! Øøøøj!)
>>
> [snip] ... osv osv...
>
> Nej nu må jeg altså lige...
> "Jeg vil bare lige sige, at du ikke lyder særlig tolerant.. Kom du med hen i
> moskeen så vi kan tale om din fjendtlige indstilling til andre mennesker med
> en anden holdning"...
> ;0)
>
> Det er udmærket APJ, bare giv dem tørt på.

Takker, Jim. Jeg fik simpelthen akut behov for at ventilere min stigende
frustration over deres infantile hippiepladder: Man skulle kraftedme tro
at der var tale om hjemmeboende efterskoleelever totalt uden kontakt til
virkeligheden! (Hvilket i øvrigt gør mig RIGTIGT glad for at jeg ikke på
forhånd har planlagt at bruge min snart færddiggjorte historieuddannelse
til at skulle være gymnasielærer, Vorherredabevaremigvel! Jeg ville jo
komme til at gribe til både hærværk og korporligheder, hvis jeg skulle
lægge øre til sådanne umodne, venstreorienterede snothvalpe galpe naivt
om "tolerance" i flere timer om dagen! )

(Desværre er der lige røget et par anslagsfejl med i købet, hvilket jo
er pinligt når jeg i første bemærkning jorder den sjove stavemåde...)



> Hørte forresten lige Akkari i samtale med Khader.
> Akkari bad om at blive medlem af Khaders nystiftede klub for moderate
> muslimer i Danmark.
> For som ASkkari siger, så er han jo selv moderat muslim.
> Jeg var sgu ved at snotte spaghettien ud af næsen af shock.
> Han er ikke rask ham Akkari..

Enten dèt ELLER:

1) et subtilt forsøg på dansk humor? Nah!

2) et forsøg på at skabe splid, idet han ved at blive nægtet optagelse
vil kunne kalde Khader "intolerant"? Sandsynligvis...

--
Mvh
Anders Peter Johnsen

NoTrabajo (10-02-2006)
Kommentar
Fra : NoTrabajo


Dato : 10-02-06 02:13


"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:43ebb024$0$47033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> snip

Det er dog utroligt, hvor mange naive idioter, der findes her i Danmark. Er
der noget at sige til, at vore politikere har lukket alle disse muhamedanere
ind i landet. Ud fra stemmetallene til de politiske partier, troede de jo,
at de havde folkeligt mandat til det.
--
NoTrabajo



Martin (10-02-2006)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 10-02-06 14:22


Anders Peter Johnsen skrev:

> Ja, man skulle jo fandme tro at det var en joke, når man læser det
> forarmede vørvl, folk skriver derinde:
>
>
> Flemming Lundh fra Gentofte skrev: "Jyllands Posten is in no way
> representative for Denmark.
> Nice with this homepage, to show we are another Denmark."
>
> APJ: Ja, med jeres hjælp så har vi HELT SIKKERT et _væsentligt_
> anderledes Danmark i løbet af ganske kort tid!
>
Joh, men vi forbander jo heller ikke hele den muslimske verden pga at
en enkelt organisation myrdede flere tusinde mennesker i 911, Bali,
Madrid, London osv.

Ikke at jeg vil sammenligne AQ og JP, men det er altså ikke de
skarpeste knive i MØ der pt sætter den hadske anti-DK stemning. Det
er som sædvanligt de triste imamer og nogle af despoterne. Har det det
fra en lokal kilde i pakistan.

Mvh
Martin
-------------------------------


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177517
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408636
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste