Mohammed og Hitler
Fra : Hr Petersen

Dato : 09-02-06 14:16

Det er pinligt at hører vores udenrigsminister tale om "profeten".

I vores kulturkreds er muhammed den falske profet. At omtale ham som den
"profeten" er på linie med at omtale Hitler som Europas frelser.

Naturligvis er det ikke smart at provokere de islamiske terrorister i Dk og
andre lande, men han kunne da i det mindste omtale den pædofile massemorder
og karavanerøver som "muslimernes profet". Det ville da være mere korrekt.

Fra : jane

Dato : 09-02-06 17:52

Hr Petersen <spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com> wrote in

> [...]
> Dk og andre lande, men han kunne da i det mindste omtale den pædofile
> massemorder og karavanerøver som "muslimernes profet". Det ville da

Enig.... Enig... Enig

--
Venlig hilsen
MS

Fra : Per Hagemann

Dato : 09-02-06 18:55

"Hr Petersen" <spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com> skrev i en
meddelelse news:Xns9765911AFE425spamwithspamspamands@195.114.231.57...
> [...]
> massemorder
> og karavanerøver som "muslimernes profet". Det ville da være mere korrekt.

Så burde man vel samtidigt sige muhamedanere i stedet for muslimer, da
brugen af muslim er et knæfald for muhamedanernes egen opdeling mellem
rettro (muslim) og vantro (kaffer).

Fra : HrSvendsen

Dato : 09-02-06 19:54

Per Hagemann wrote:
> [...]
>

> Så burde man vel samtidigt sige muhamedanere i stedet for muslimer, da
> brugen af muslim er et knæfald for muhamedanernes egen opdeling mellem

Her i Danmark har de tilpasset det en anelse - rettro (muslim) og vantro
(skaffer)

Fra : Egon Stich

Dato : 10-02-06 10:56

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Så burde man vel samtidigt sige muhamedanere i stedet for muslimer, da
> brugen af muslim er et knæfald for muhamedanernes egen opdeling mellem

Naturligvis bør man det.
At muhammedanerne har fået PCerne til at gennemtvinge ordet "muslim", er vel
sagtens noget, muhammedanerne morer sig meget over?
Næste skridt, som vi jo så i går - "debatten" - er at de såkaldte "moderate
muslimer" forsøger at gøre ordet "islamister" stuerent.

MVH
Egon

Fra : Hr Petersen

Dato : 10-02-06 16:31

Muhamedaner er absolut ordet, de tror jo mere på ham end gud. Du kan påstå
at gud vil mene alt mulig, men hvad den falske profet har sagt er lov.

Altså dyrker de Muhammed lære ikke guds.

Det er jo også det danske ord, så det bør vi bruge.

Jeg tror nu det er for stor en mundfuld for udenrigsministeren og hans
syge eurabismen. Eller Dhimini-ministeren...

http://dagen.no/print_art.cgi?art=5299