Islam er en fredelig religion
Fra : Lion King

Dato : 09-02-06 12:15

Islam er en fredelig religion og muslimer er et fredeligt folk. Sådan ynder
muslimer jo at fremstille dem selv og deres tro. Ja, rent faktisk misser de
ikke en lejlighed, til at fremhæve netop dette.

Og denne fremstilling understøttes jo på glimrende vis, på denne side:

http://www.actioninengland.gb.com/muslim_atrocities/Religion%20of%20Peace.htm

Fra : hanzen

Dato : 09-02-06 12:19

"Lion King" <ceo@example.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke en lejlighed, til at fremhæve netop dette.
>
> Og denne fremstilling understøttes jo på glimrende vis, på denne side:

Der må foreligge en oversætterfejl når islam bliver kaldt fredelig.
Lidt i stil med dansk/svensk sjovt/roligt

Der er absolut ikke noget fredeligt ved islams hylende horder.
--
hilzen
hanzen

Fra : Lion King

Dato : 09-02-06 14:13

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> Der må foreligge en oversætterfejl når islam bliver kaldt fredelig.
> Lidt i stil med dansk/svensk sjovt/roligt
> Der er absolut ikke noget fredeligt ved islams hylende horder.

Helt ærligt,- du har ikke prøvet at klikke på linket, vel )

Fra : hanzen

Dato : 09-02-06 15:21

> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt,- du har ikke prøvet at klikke på linket, vel )

Johhhh.
Jeg kan bare ikke se noget fredeligt ved den reli.. ups ideologi.
Viser siden at islam er fredelig?
--
hilzen
hanzen

Fra : Pjensen73

Dato : 09-02-06 15:47

> "Lion King" <ceo@example.com> skrev i en meddelelse

> Johhhh.
> Jeg kan bare ikke se noget fredeligt ved den reli.. ups ideologi.
> Viser siden at islam er fredelig?

Jeg tror at Lion Kings indlæg var ironisk ment. Selvfølgelig er islam
ikke fredeligt. Det viser billederne jo tydeligt.

Fra : hanzen

Dato : 09-02-06 15:50

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at Lion Kings indlæg var ironisk ment. Selvfølgelig er islam
> ikke fredeligt. Det viser billederne jo tydeligt.

Det forvirrede også mig.
Jeg synes nemlig ikke det lød ironisk.
Men pyt fred er fred og islam er noget andet.
--
hilzen
hanzen

Give me back the Berlin wall
give me Stalin and St Paul
I've seen the future, brother:
it is murder. Leonard Cohen

Fra : Lion King

Dato : 09-02-06 17:00

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at Lion Kings indlæg var ironisk ment. Selvfølgelig er islam ikke
> fredeligt. Det viser billederne jo tydeligt.

Bingo. Det er endda dybt ironisk ment )

Fra : Lion King

Dato : 09-02-06 17:04

> Jeg kan bare ikke se noget fredeligt ved den reli.. ups ideologi.
> Viser siden at islam er fredelig?

Ok, jeg glemte at sætte en smiley på. Så den kommer her )

Jeg mener naturligvis, at Islam netop har bevist at det er en terror
organisation og alt andet end en fredelig religion.

Ps.: Jeg er iøvrigt selv ateist.

Fra : Trond Svendsen

Dato : 10-02-06 00:20

"Lion King" <ceo@example.com> skrev :

> Jeg mener naturligvis, at Islam netop har bevist at det er en terror
> organisation og alt andet end en fredelig religion.

Nettopp bevist?
Dette har da hele den vestlige verden visst i over 1000 år.

> Ps.: Jeg er iøvrigt selv ateist.

Alt som slutter på ..........ist, er noe man bør bekymre seg over.

--
Trond

Fra : Sirannon

Dato : 10-02-06 00:34

"Trond Svendsen" <trond@easy.com> skrev i en meddelelse

> Nettopp bevist?
> Dette har da hele den vestlige verden visst i over 1000 år.

> Alt som slutter på ..........ist, er noe man bør bekymre seg over.

Bilist??

Fra : Aksel

Dato : 09-02-06 18:05

"Lion King" <ceo@example.com> skrev i en meddelelse
> "hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> Helt ærligt,- du har ikke prøvet at klikke på linket, vel )

Er det ikke nazi Jonnys venners hjemmeside?

Aksel

Fra : Lion King

Dato : 09-02-06 18:22

"Aksel" <akseljDELETETHIS@pcwelt-premium.de> skrev i en meddelelse

> Er det ikke nazi Jonnys venners hjemmeside?

Aner det ikke. Men det lyder som om du kender ham og derfor kan give os
svaret )

Fra : Per Hagemann

Dato : 09-02-06 19:05

"hanzen" <hanzen@mailmeikke.dk> skrev i en meddelelse

> Der må foreligge en oversætterfejl når islam bliver kaldt fredelig.
> Lidt i stil med dansk/svensk sjovt/roligt

Selve oversættelsen af islam med fred er vist gyldig nok. Hovedbetydningen
er dog underkastelse.

> Der er absolut ikke noget fredeligt ved islams hylende horder.

I teorien skal der blive fred på jorden, når Islam har erobret
verdensherredømmet, men så længe det vantro område (dar-al-harb) eksisterer,
så er det en muhamedansk pligt at føre djihad mod Krigens Hus. Kun i
svaghedsperioder er det tilladt med våbenhvile, har flere af de øverste
skriftkloge bestemt.