Mohammed for n-te gang: se foto
Fra : Michael Laudahn

Dato : 09-02-06 12:14

Sådan her kommer det at se ud også hos os, med mindre vi drejer
indvandringen tilbage.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen: http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Der demaskierte islam (englisch):
http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=19381&catcode=13

Worte eines ex-mohammedaners (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Die förderer der migration (englisch):
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald#Jewish_role_in_facilitating_mass_immigration

Fra : HC

Dato : 09-02-06 12:29

> Sådan her kommer det at se ud også hos os, med mindre vi drejer
> indvandringen tilbage.

Tja.. Det er ikke sundt.

Det er det heller ikke at grovæde til man brækker sig, fordi man skriver 24.
December.

*g*

HC

Fra : Rom

Dato : 09-02-06 12:33

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message

> Sådan her kommer det at se ud også hos os, med mindre vi drejer
> indvandringen tilbage.

Det som står i "Politiken" finner danskene ut av uten din hjelp.

Ditt "bidrag" er syltynt

Når man er så meningsfattig som du her gir uttrykk for ...
så får man aldri jobb i noen avis. Du vil ikke engang
få leserinnlegg publisert

Kjell

Fra : jodem

Dato : 09-02-06 12:45

"Rom" <nospam@please.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Masser af kristne pisker sig selv til blods masser af steder i verden, men
det er ikke særligt almindeligt i Valby, og det skulle undre mig meget om
muslimerne i Valby har lige den interesse.

Fra : Mark Jensen

Dato : 09-02-06 13:07

On Thu, 9 Feb 2006 12:44:52 +0100, "jodem" <jodem@nypost.dk> wrote:

> [...]
>det er ikke særligt almindeligt i Valby, og det skulle undre mig meget om
>muslimerne i Valby har lige den interesse.

Enig. Det er jo heller ikke muslimer i Danmark som skaber sig i disse
tider.
Det er i mellemøsten, hvor de fleste har levet et liv i
åndsformørkelse og med truende religiøse regler.

Jeg er tilhænger af stram indvandringspolitik, men jeg er modstander
af at snakke om at smide folk ud etc. Vi må få det bedste ud af dem
der er i landet nu, og skabe et fællesskab med dem. Rigtig mange tager
jo i disse dage skarp afstand fra Imamerne. Det gælder om at få flere
moderate til at blande sig i medierne i stedet for de islamistiske
tåber.