Respekt for islam!
Fra : ER

Dato : 08-02-06 20:01

ALDRIG!
Misforstå mig ikke, enhver muslim er velkommen til at respektere islam.
Men mit kendskab til islam har indtil for nylig været lig nul, og mit
nuværende kendskab levner INGEN plads til respekt.
Når de muslimer der får adgangen til medierne vælger at fremstille deres
religion som ULTRA-racistisk (håner en hel nation og skænder dens
nationalsymbol, for noget en avis bringer), og resten kun meget langsomt
vælger at pippe et forsigtigt, "...ahh, så slemme er de da ikke", så kan de
rende mig i røven.
De imamer i Danmark, der har stillet krav om undskyldninger fra Danmark - de
skal holde deres kæft. Længere er den ikke.
Og de muslimer i Danmark, der intet har gjort for at begrænse tilsviningen
af det land der har fostret mig, de har en frist indtil næste valg - før jeg
giver mit mandat til Dansk Folkeparti.
Det vil ramme bredt og det beklager jeg en smule, men lige nu er jeg udsat
for en urimelig racisme, som jeg ikke vil finde mig i længere.
Min beslutning er taget. Fuck Islam, it's payback time!

Jeg kan selvfølgelig kun være anonym, så meget har jeg lært om islam.