Støt JP ved at tegne her:
Fra : Michael Laudahn

Dato : 08-02-06 21:27

Fra : Kurt Swanson

Dato : 08-02-06 21:37

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> skriver: writes:

> http://www.petitiononline.com/danmark/petition.html

Nej, tack. Jag stödjer bara de tidningar som visar att friheten
kräver ansvar.
--
© 2005 Kurt Swanson AB

Fra : Great Dane

Dato : 08-02-06 21:49

"Kurt Swanson" <direct@reply.not.desired> skrev i en meddelelse

> Nej, tack. Jag stödjer bara de tidningar som visar att friheten
> kräver ansvar.

Cool Kurt. Jeg synes at dette er et fedt link.

Fra : Rom

Dato : 08-02-06 21:44

Provokatør "Michael Laudahn" skrev:

" Støt JP ved at tegne her:"

Dansk matvarebedrift har mister omsetning som tilsvarer
150 arbeidsplasser ut fra estimat i BBC-debatt.

Det ble sagt at "forbruker-boikott" er noe som ingen
kan avblåse - les. blir noe varig

Men selv om en boikott oppheves så blir resultat
av boikott normalt sett varige tapte markdesandeler -
ettersom importører i mellomtiden har funnet andre
leverandører som de ikke uten videre sier opp.

Hvor mange arbeidsplasser vil du danskene
skal ofre for utrykke sympati med en avis som vissnok har
publisert muhammed-karikaturer på rekke og rad?

Kjell

Fra : Kurt Swanson

Dato : 08-02-06 22:08

"Rom" <nospam@please.com> skriver: writes:
> [...]

> skal ofre for utrykke sympati med en avis som vissnok har
> publisert muhammed-karikaturer på rekke og rad?

Kanske dessa nyblivna arbetslösa kan få jobb hos JP som nu säljer fler
kopior...

Det är ju detta det hela handlar om--en tidningsanka skapat för att
sälja fler exemplar...
--
© 2005 Kurt Swanson AB

Fra : Egon Stich

Dato : 08-02-06 22:19

> [...]

Åh - ja.
I har jo også glemt denne erfaring. Intet lært.
Var det Quisling, han hed?
Ham der også var til salg?
Gav det frihed, at lægge sig på ryggen?
Nej - vel?

ES

Fra : Michael Laudahn

Dato : 08-02-06 22:45

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Åh - ja.
> I har jo også glemt denne erfaring. Intet lært.
> [...]

Jeg tror jeg blev opmærksom på denne 'Rom' igår.

Siden den gang har han ifølge min erindring og vurdering ikke skrevet en
eneste fornuftige sætning - bare rød-grøne fraser hele tiden.

En mulighed kunne nok være at ignorere ham.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen: http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Der demaskierte islam (englisch):
http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=19381&catcode=13

Worte eines ex-mohammedaners (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Die förderer der migration (englisch):
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald#Jewish_role_in_facilitating_mass_immigration

Fra : Rom

Dato : 08-02-06 23:06

"Michael Laudahn" <ml@worldimprover.net> wrote in message

> [...]
> eneste fornuftige sætning - bare rød-grøne fraser hele tiden.
>
> En mulighed kunne nok være at ignorere ham.

Jeg venter fortsatt på ca. et dusin svar fra deg.

Sa veldig mange svar fra Norge har du ikke fått,
så jeg er forundret over at du "ikke har tid" o.l.
til å svare på de lille du får av svar.

Er du sikker på at du er her for å diskutere ?

diskutere = "discuss" (eng)
(i tilfelle du ikke skjønner hva ordet betyr)

Kjell

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 09-02-06 00:01

Michael Laudahn skrev:

> Jeg tror jeg blev opmærksom på denne 'Rom' igår.
>
> Siden den gang har han ifølge min erindring og vurdering ikke skrevet en
> eneste fornuftige sætning - bare rød-grøne fraser hele tiden.

Ja, i motsetning til det brune svineriet ditt. Hvem av dere to er mest
ensretta?

> En mulighed kunne nok være at ignorere ham.

Det er bare å la være å kryssposte dette ekstremt fanatiske hat
budskapet ditt det.

JÆVLA ENCELLA TYSKE IDIOT!!!

--
Sigmund

Fra : hamreren@hotmail.com

Dato : 09-02-06 11:52

On Thu, 09 Feb 2006 00:01:17 +0100, Sigmund Svendsen
<xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> wrote:

> [...]
>ensretta?

>Det er bare å la være å kryssposte dette ekstremt fanatiske hat

Deere må unnskylde denne amøben fra Askim, Norge, han er ikke
repsentativ for andre enn de venstreskrudde.

Fra : Rom

Dato : 09-02-06 12:09

<hamreren@hotmail.com> wrote in message

> Deere må unnskylde denne amøben fra Askim, Norge, han er ikke
> repsentativ for andre enn de venstreskrudde.

Denne "tyskeren" forsvinner fort når man svarer han

Nærmest som å snakke med en stokk

Kjell

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 09-02-06 12:22

hamreren@hotmail.com skrev:

> Deere må unnskylde denne amøben fra Askim, Norge, han er ikke
> repsentativ for andre enn de venstreskrudde.

Her i landet er over 50 % "venstreskrudde" og har valgt en regjering
ut fra det. Da blir det i grunnen svært morsomt når den mørkebrune fra
Norge, kjent som Georg Lavik, *med promilleoppslutning* - snakker om
hvem som er representative og hvem som er amøber.

Men det er vel ekstremistenes vesen å blåse seg opp som en frosk
- for å virke større enn en er?

--
Sigmund

Fra : hamreren@hotmail.com

Dato : 09-02-06 12:53

On Thu, 09 Feb 2006 12:21:30 +0100, Sigmund Svendsen

Underlig da at du fortsatt er i live?

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 09-02-06 13:27

hamreren@hotmail.com skrev:

> Underlig da at du fortsatt er i live?

*Latterlig* kommentar. De som er store, det vil i denne sammenheng si
majoriteten av det norske folk (PK i ditt vokabular), trenger ikke
blåse seg opp. Det er de små puddelhunder, frosker og ekstremister som
deg, med sine kumpaner, som trenger det.

Hvorfor tror du denne *idioten av en tysker* ellers driver å
kryssposter i Skandinavia og flere andre land og språk? Det
ekstremmiljøet dere representerer er så lite at dere må føre denne
sinnsyke kampen deres på flere arenaer - for i det hele tatt å kunne
virke større enn en fluelort.

--
Sigmund

Fra : Trond Svendsen

Dato : 09-02-06 14:20

"Sigmund Svendsen" <xsigmundx.xsvendsenx@xbroadparkx.no> skrev:

[...]

Nå er det kanskje mange som tilhører venstresiden i norsk politikk, som ikke
kjenner igjen noe som helst av det dere to, Rom (Kjell) og Sigmund Svendsen
står for.
I mine øyne tilhører dere heller en kategori personer som har sitt
partiprogram godt nedfelt i den medisinske faglitteraturen.

..--
Trond

Fra : Sigmund Svendsen

Dato : 09-02-06 14:28

Trond Svendsen skrev:
> [...]
> I mine øyne tilhører dere heller en kategori personer som har sitt
> partiprogram godt nedfelt i den medisinske faglitteraturen.

mrsmt, få høre

--
Sigmund

Fra : Rom

Dato : 08-02-06 22:58

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> wrote in message

> I har jo også glemt denne erfaring. Intet lært.

Vi husker Quistling. Han gikk i ledtok med
nazister og anti-semmitismen.

Nordmenn flest godtok verken Quistling eller
anti-semittismen.

I Norge så er det kommet fram at redaktøren
for Magazinet har nære forbindelser med
både ekstrem evangelisme i USA og FRP
(det mest høyeorienterte partiet i Norge)

Skremmende

JP formidlet også karikaturtegninger som har sin
opprinnelse i ekstrem evangelisme i USA -
de som også produsere "anti-islamsk comics" for
bruk i propagandarbeid ..... motto: Mock islam

Ifølge 60-minutes så mener fundamentalistene at
før 1000-årsriket opprettes som skal verden gjennom
en krig hvor man "vasser til knærne i blod"

Veldig skremmende om det arbeides for å skape
en ny verdenskrig.

Kjell

Fra : Egon Stich

Dato : 09-02-06 00:02

"Rom" <nospam@please.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> før 1000-årsriket opprettes som skal verden gjennom
> en krig hvor man "vasser til knærne i blod"
>
> Veldig skremmende om det arbeides for å skape

Den eneste der er sikkert i denne verden er, at kæmper man ikke for
demokrati og ytringsfrihed hver eneste dag, mister man begge dele.
Og mon det snart går op for såkaldte humanister, at de ved deres
tåbeligheder fremmer højredrejningen?
Ved du, hvad der sker, om du een eneste gang lader en Rotweiler bestemme?
Du kommer aldrig til at gå til venstre, hvis hunden vil til højre.

MVH
Egon

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 09-02-06 01:35

> [...]
> kopior...
>
> Det är ju detta det hela handlar om--en tidningsanka skapat för att

På dansk tak!!!

Fra : Tokarev

Dato : 09-02-06 07:15

"Kristian Damgaard" <kdamgaard@privat.dk> wrote in message

> "Kurt Swanson" <direct@reply.not.desired> skrev i en meddelelse

> På dansk tak!!!
Ugg glugg glugg ugg glugg glugg ugg glugg glugg ugg glugg glugg ugg glugg
glugg ugg glugg glugg ugg glugg glugg ugg glugg glugg ugg glugg glugg ugg
glugg glugg ug! Glugg uggg uh?

Glug guh

Tokarev

Fra : Kurt Swanson

Dato : 09-02-06 01:58

"Kristian Damgaard" <kdamgaard@privat.dk> skriver:
> "Kurt Swanson" <direct@reply.not.desired> skrev i en meddelelse

> På dansk tak!!!

ugg glugg glugg...

SV: Notera att artikeln jag svarade på korspostades till en svensk
nysgrupp.
EN: Note that the article I responded to was crossposted to a Swedish
newsgroup.

DK: <best-guess> Må ske de som nyt ble oppsagt kan ta arbeid på JP som
nu sælger mange aviser...
<gives-up...>
--
© 2005 Kurt Swanson AB

Fra : Hikker

Dato : 09-02-06 11:37

On Wed, 8 Feb 2006 21:43:49 +0100, "Rom" <nospam@please.com> wrote:

>Hvor mange arbeidsplasser vil du danskene
>skal ofre for utrykke sympati med en avis som vissnok har
>publisert muhammed-karikaturer på rekke og rad?

Du kan ikke gøre ytringsfriheden op i arbejdspladser, jeg støtter
Jyllands-Posten ret til at trykke det de vil under ansvar, hvis vi
ikke havde ytringsfriheden kunne det ende med at vi måske ikke kunne
skrive vores mening i disse grupper.

Jeg vil hellere dø end at leve uden ytringsfrihed, for det er en del
at demokratiet, og der er mange mennesker der dør rundt i verden for
at opnå demokrati som vi har, det skal muslimerne IKKE ændre på.

Fra : Rom

Dato : 09-02-06 12:03

"Hikker" <conesanex@yahoo.com> wrote in message

> Jeg vil hellere dø end at leve uden ytringsfrihed, for det er en del
> at demokratiet, og der er mange mennesker der dør rundt i verden for
> at opnå demokrati som vi har, det skal muslimerne IKKE ændre på.

Ok

Mye at det som ytres i offentlighet er usannheter og
løgner. Et det slikt som du oppfatter som lovbeskyttet
ytringsfrihet?

Siden du har prinsipper, så regner jeg med at
du vet hva prinsippet du skal "dø" for betyr

Kjell

Fra : Hikker

Dato : 09-02-06 12:34

On Thu, 9 Feb 2006 12:02:40 +0100, "Rom" <nospam@please.com> wrote:

>Mye at det som ytres i offentlighet er usannheter og
>løgner. Et det slikt som du oppfatter som lovbeskyttet
>ytringsfrihet?

Jyllands-Posten trykte 12 tegninger af Muhammed, muslimerne i Danmark
blev sure, tog en tur til mellemøsten for at vise disse tegninger og
det har startet det vi ser nu. Det meste passer, der er trods alt en
troværdighed på spil for diverse medier, eks. BBC måtte undskyldt at
de bragte en historie om en tegning der ikke passede, så lider BBCs
troværdighed under dette.

Aviser og tv overlever ikke længe i den frie verden hvis de bliver
taget gang på gang i at lyve, jeg ville ikke købe eller læse en avis,
tv hvis de ikke var troværdige.

Alle har lov til at sætte et ? ved diverse historier, nyheder, men jeg
tror med 99% mere på det de danske medier viser end eks. Irans pga.
deres styre.

>Siden du har prinsipper, så regner jeg med at
>du vet hva prinsippet du skal "dø" for betyr

Ja, for mig betyder det lysten til at leve i et samfund hvor vi skal
tie for at gøre eks. grupper af muslimer tilfredse, for da ved jeg
ikke hvornår jeg skal tie eller hvornår jeg skal tale, det bliver en
umulighed.

Jeg tænker ikke på det muslimer gør.

Fra : Rom

Dato : 09-02-06 12:46

> [...]
> tie for at gøre eks. grupper af muslimer tilfredse, for da ved jeg
> ikke hvornår jeg skal tie eller hvornår jeg skal tale, det bliver en

Jeg skjønner at å bruke 20 ord på et spørsmål
gjør at spørsmålet blir uforståelig. Her kommer
en enklere versjon

- Er løgn i media beskyttet av ytringsfrihet?

(7 ord bare. Slik situasjon er når så har jeg ikke
peiling på hva du har tenkt å dø for ... og jeg
er ikke sikkert på at det vet det selv heller)

Kjell

Fra : Hikker

Dato : 09-02-06 13:03

On Thu, 9 Feb 2006 12:45:59 +0100, "Rom" <nospam@please.com> wrote:

>Jeg skjønner at å bruke 20 ord på et spørsmål
>gjør at spørsmålet blir uforståelig. Her kommer
>en enklere versjon

Det er ikke et ja/nej. ?

> [...]

>(7 ord bare. Slik situasjon er når så har jeg ikke
>peiling på hva du har tenkt å dø for ... og jeg
>er ikke sikkert på at det vet det selv heller)

Jeg forstår dig ikke, jeg ved ikke hvad du mener, måske er du muslim.

Fra : Rom

Dato : 09-02-06 13:39

Her kan du svare

1) Ja
2) Nei
3) Vet ikke/både og

(Hvis det finnes mer enn disse 3 alternativene her
så må du fortelle meg hva slag "logikk"
dere opererer med i Danmark - eller hvor bor)

Skulle tro at det er mulig å svare enkelt og greitt uten at
jeg forteller deg hvilken religion jeg har

Kjell

Fra : Rom

Dato : 08-02-06 22:05

Provokatør "Michael Laudahn" skrev:

"Re: Støt JP ved at tegne her:"

> http://www.petitiononline.com/danmark/petition.html

JP sprer fordummelse:

Because our Western society, to which Denmark also belongs to, is IN DANGER
after those threats of an agressive anti-democratic group of Muslims;

I Norge heter det fra lignende hold at "ytringsfriheten er i fare"

Når man sier at en redaktør opptrer "provokatorisk" og

"pøbelaktig" så er "ytringsfriheten er i fare" ??

(holdningen er formulert av forfatter Roy Jacobsen = representerer 10
kjendiser)

Når andre bruker ytringsfriheten for å kritisere så¨"truer" det
ytringsfrihteten I Norge ??

Kjell

Fra : Svend Poulsen

Dato : 08-02-06 23:03

> [...]
> kjendiser)
>

> Når andre bruker ytringsfriheten for å kritisere så¨"truer" det

Jamen Kjell da, vi elsker muslimske dreng på 12 år der er opdraget til at se
på piger som ludere og i flok voldtager piger på 14 -15 år på samme måde som
i Norge og Sverige og hader jo altså sådan nogle som Naser Khadar der er
udstødte af imamer og modtager dødstrusler fordi de er frafaldne, da de ikke
vil leve under Saudi Arabisk islam men under euro islam.

Svend

Fra : Rom

Dato : 08-02-06 23:15

"Svend Poulsen" <svend_poulsen_304@*hotmail.com>

> [...]
> der er udstødte af imamer og modtager dødstrusler fordi de er frafaldne,
> da de ikke vil leve under Saudi Arabisk islam men under euro islam.

Skjønner. Dersom israeler blir hugd i biter med øks så er det "muslimer"
som hugger opp "jøder".

Og endelig fortalte JP verden "sannheten"

Kjell

Fra : ER

Dato : 08-02-06 23:10

> [...]
> kjendiser)
> Når andre bruker ytringsfriheten for å kritisere så¨"truer" det

Det her handler sgu da ikke om JyllandsPosten, det handler om at reagere mod
idiotiske muslimer

Fra : Hikker

Dato : 09-02-06 11:40

On Wed, 8 Feb 2006 22:05:03 +0100, "Rom" <nospam@please.com> wrote:

>JP sprer fordummelse:

Nej, det gør du.

Fra : tgpedersen@hotmail.c~

Dato : 09-02-06 10:57

Rom skrev:

> [...]
> skal ofre for utrykke sympati med en avis som vissnok har
> publisert muhammed-karikaturer på rekke og rad?

12 stk.

Og den danske export til Mellemøsten udgør 1.7% af den totale export.

Torsten

Fra : tgpedersen@hotmail.c~

Dato : 09-02-06 11:00