Lidt mere om tegningerne, på engelsk
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 08-02-06 21:03

http://islamonline.net/English/News/2006-02/08/article04.shtml

Er den med Jacques Barrot ikke bare blevet spejlvendt?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 08-02-06 23:09

On Wed, 8 Feb 2006 21:03:03 +0100, Axel Hammerschmidt wrote:

> http://islamonline.net/English/News/2006-02/08/article04.shtml
>
> Er den med Jacques Barrot ikke bare blevet spejlvendt?

Sådan er muslimers syn på verdenen, lidt spejlvendt

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Per Rønne

Dato : 09-02-06 08:50

> http://islamonline.net/English/News/2006-02/08/article04.shtml
>
> Er den med Jacques Barrot ikke bare blevet spejlvendt?

Jov, og det synes ikke som om link'et gør opmærksom på at der imemerne
/intet/ har gjort for at afkræfte mistanker om, at forfalskningerne er
foretaget i eget regi. Hvad med fremvise brevet, og lade ham der skulle
have modtaget det stå frem? Men det ønsker man jo ikke.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-02-06 13:48

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> [...]
> foretaget i eget regi. Hvad med fremvise brevet, og lade ham der skulle
> have modtaget det stå frem? Men det ønsker man jo ikke.

Politiken har en længere artikel om det idag (jeg kan ikke finde den på
deres site). Grisebillede kom med posten. Den er sådan lidt på den ene
side, lidt på den anden side - og dermed sikkert retvisende. Iflg en de
har interviewet, så har billedet ikke været særlig kendt i mellemøsten.

Jeg har heller ikke stødt på omtale af de 3 ekstra billeder i de
nyhedsgrupper om islam jeg følger som stødende og årsag til fornærelse
fra muslimer. Til gengæld er der masser af omtale af især grisebilledet
i postings fra folk, der kommer med beskyldninger om der nu har været
forfalskninger.

Fra : Per Rønne

Dato : 09-02-06 14:21

> [...]
> fra muslimer. Til gengæld er der masser af omtale af især grisebilledet
> i postings fra folk, der kommer med beskyldninger om der nu har været

Jeg tror at jeg har set artiklen på www, og der er ikke /antydning/ af
dokumentation for den pågældende udlægning. I det mindste burde de da
kunne fremlægge det pågældende brev, og oplyse hvem der har modtaget
det.

Og ham de har interviewet - var det ikke også en fra den Abu Laban &
Co.-gruppen?

Kort sagt: jeg tror ikke det fjerneste på de pågældende imamer; de er
fulde af løgn.

Og Politiken har jo længe været et højere organ for islamapologeti,
senest med forslaget om en »folkegave« til muslimerne, i form af en
stormoské som de ikke ønsker.

Og så endda på den pågældende statsejede »moskégrund«, som
statsministeren for nogle år siden, før de voldsomme prisstigninger,
forlangte 200 millioner for, da det wahabitiske Saudi Arabien ville
forære »København« en moské - naturligvis som spydspids for den
wahabitiske mission her. Noget der klippeklart ville modvirke den
nødvendige integration med henblik på efterfølgende assimilation.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-02-06 15:23

Axel Hammerschmidt wrote:
> http://islamonline.net/English/News/2006-02/08/article04.shtml

Utroligt !!

"They want to turn people's attention to another issue to divert
attention from the publication of the dozen cartoons that mocked
Prophet Muhammad," siger Mohammad Al-Khalid Samha, medlem af
European Committee for Prophet Honoring og leder af den delegation som
tog til MØ.

European Committee for Prophet Honoring ))))))))

--

Christian