Derfor kom muhamedanerne hertil
Fra : NoTrabajo

Dato : 08-02-06 18:17

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-02-06 19:05

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3545956/

Fra : Michael Laudahn

Dato : 08-02-06 19:06

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
> Derfor kom muhamedanerne hertil:
>
> http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html
>
> --
> NoTrabajo

Uddrag:

'For eksempel er kontakt mellem en ikke-muslimsk mand og en muslimsk kvinde
en umulighed.

Der er eksempler på, at kristne mænd har konverteret til islam for at kunne
blive gift med en muslimsk kvinde.

Når tolerancen skal leve sammen med intolerancen, blivere det altid på
intolerancens betingelser.'

Er det Allan Riises skæbne? Nu føler jeg næsten medlidenhed med ham.

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

Mohammed-karikaturen: http://cryptome.org/muhammad.htm

Mehr Mohammed-karikaturen: http://retecool.com/comments.php?id=13539_0_1_0_C

Der demaskierte islam (englisch):
http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=19381&catcode=13

Worte eines ex-mohammedaners (englisch):
http://www.faithfreedom.org/comics/introduction.htm

Die förderer der migration (englisch):
http://en.wikipedia.org/wiki/Kevin_B._MacDonald#Jewish_role_in_facilitating_mass_immigration

Fra : Allan Riise

Dato : 08-02-06 20:15

Michael Laudahn wrote:
> [...]
> intolerancens betingelser.'
>

> Er det Allan Riises skæbne? Nu føler jeg næsten medlidenhed med ham.

Nej, for det som denne side og NoTrabajo fører frem her, passer ganske
enkelt ikke.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : NoTrabajo

Dato : 08-02-06 20:45

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, for det som denne side og NoTrabajo fører frem her, passer ganske
> enkelt ikke.

Hvordan kan du være så sikker på det?
--
NoTrabajo

Fra : Allan Riise

Dato : 08-02-06 20:51

NoTrabajo wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du være så sikker på det?

Hvor mange Muslimske kvinder har du prøvet at få et forhold til?

Ved du at jeg er gift med en Muslim, *uden* selv at skulle konvertere?

Bare en der har gjort det, er jo nok til at skyde den med "alle skal
konvertere" i stykker!

Fra : NoTrabajo

Dato : 08-02-06 21:07

> Hvor mange Muslimske kvinder har du prøvet at få et forhold til?
>
> Ved du at jeg er gift med en Muslim, *uden* selv at skulle konvertere?

Så er hun nok ikke rigtigt muhamedaner, men blot en Naser-Khader-muhamedaner
(muhamedaner-light).

> Bare en der har gjort det, er jo nok til at skyde den med "alle skal
> konvertere" i stykker!

Pjat, der vil altid være enkeltindivider, der afviger fra den generelle
norm.
--
NoTrabajo

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-06 21:44

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du at jeg er gift med en Muslim, *uden* selv at skulle konvertere?

Jeg har tidligere spurgt dig uden at få svar, og gør det derfor igen: Er hun
sunni- eller shia-muslim (eller måske noget helt tredie)? Hvilken etnisk
baggrund har hun? Er hun født af muslimske forældre?

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 08-02-06 22:01

> [...]
> hun sunni- eller shia-muslim (eller måske noget helt tredie)? Hvilken
> etnisk baggrund har hun? Er hun født af muslimske forældre?

Nej allan, men da du selv har skrevet at du er gift med en pige af tyrkisk
oprindelse, og da du jo ved at i denne gruppe er det sådan at finner
stikkermed knive og tyrkere er muslimer og muslimer er terrorister, så er
det jo et faktum at du er gift med en terrorist, og derfor er det af yderste
vigtighed for jens at få at vide om hun er shia eller sunni.

joe fordomme trives i dette forum, og ikke ret mange lader sig gå på af
virkelighedens verden. og skulle det vise sig at fordommen ikke har noget
med virkelighedens verden at gøre så må man jo manipulere lidt med sandheden
således at det kommer til at stemme. - ergo er du gift med en terrorist

forstå det dog *GGG*

ironi off

Peter

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-06 23:02

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> terrorister, så er det jo et faktum at du er gift med en terrorist,
> og derfor er det af yderste vigtighed for jens at få at vide om hun

Min baggrund for at spørge er du givet for tykhudet til at regne ud. Det er
Allan Riise garanteret ikke. Jeg har ham mistænkt for ikke at ville svare,
fordi han har noget at skjule og ved, hvor jeg er på vej hen med mine
spørgsmål. Faktisk tror jeg, han bruger sin kone i denne sammenhæng på en
måde, der - med en pæn betegnelse - er stærkt manipulerende.

Og må jeg lige minde om, at Allan Riise selv bringer sin kones religiøse
baggrund ind i debatten. Det var også ham selv, der gjorde det sidst, hvor
han heller ikke ville svare mig, da jeg spurgte lidt ind til hans påstande.

> [...]
> har noget med virkelighedens verden at gøre så må man jo manipulere
> lidt med sandheden således at det kommer til at stemme. - ergo er du

Du er vist ikke den skarpeste kniv i skuffen, hva'?

> forstå det dog *GGG*
>
> ironi off

Subtilt. Jeg bukker mig i støvet for dit vid.

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-06 00:27

Jens Bruun wrote:
> [...]
> hen med mine spørgsmål. Faktisk tror jeg, han bruger sin kone i denne
> sammenhæng på en måde, der - med en pæn betegnelse - er stærkt

Jeg bruger ikke min kone manipulerende, men da han jo er Tyrk, så er det
ikke så svært at regne ud hvilken del af Islam hun tilhører.

> [...]
> religiøse baggrund ind i debatten. Det var også ham selv, der gjorde
> det sidst, hvor han heller ikke ville svare mig, da jeg spurgte lidt

Det er da ikke påstande jeg kommer med, tror du ikke jeg ved hvem min kone
er, og hvor hun kommer fra?

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-02-06 10:16

> Jeg bruger ikke min kone manipulerende, men da han jo er Tyrk, så er
> det ikke så svært at regne ud hvilken del af Islam hun tilhører.

Nej, det kan jeg ikke regne ud. Er hun sunni?

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-06 11:02

Jens Bruun wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det kan jeg ikke regne ud. Er hun sunni?

Nej, hun er Alevit, d.v.s. ikke ortodoks Shiit som også har Muhammed som
profet, men der sidestilles Hazrate Emam Ali *næsten* med Muhammed, hvorfor
de ikke af alle Muslimer betegnes som rettroende, men dem er der dog over
20% af i Tyrkiet alene.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-02-06 11:52

> [...]
> Muhammed, hvorfor de ikke af alle Muslimer betegnes som rettroende,
> men dem er der dog over 20% af i Tyrkiet alene.

Tak. Det var bare det, jeg ville vide. Jeg kan således konkludere, at du
manipulerer groft, når du bruger dit ægteskab med en alevit som eksempel på,
at man som ikke-muslim kan gifte sig med en muslimsk kvinde. Jeg vil faktisk
betegne din påstand om, at du er gift med en muslimsk kvinde, som løgnagtig.

Jeg er forresten ikke overrasket.

For dem, der vil vide lidt mere om denne religion, der har mindre til fælles
med traditionel Islam end f.eks. kristendom og jødedom har, står der lidt
her: http://en.wikipedia.org/wiki/Alevites.

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-06 12:55

Jens Bruun wrote:
> [...]
> eksempel på, at man som ikke-muslim kan gifte sig med en muslimsk
> kvinde. Jeg vil faktisk betegne din påstand om, at du er gift med en

Hvis du nu læste hvad du selv linkede til, så ville du få oplyst at Aleviter
er divergerede, nogen tror på lige linie som Shi'iterne, andre mere
sekulært, men at hun er Muslim og hendes tro er funderet i Islam det er dog
en sandhed du ikke kan løbe fra.
Ydermere så gør hendes familie i Hajj bl.a. hvilket ikke alle Aliviter gør,
men dog en stor del af dem, så sætte det så sort hvidt op som du gør her, er
ikke kun forkert, men også dræbende for en debat om hvor divergeret Islam
egentlig er.

> Jeg er forresten ikke overrasket.

Det er jeg, over at Du ikke kan se at Islam ikke kun er fundamentalister men
også sekulære mennesker.

> For dem, der vil vide lidt mere om denne religion, der har mindre til
> fælles med traditionel Islam end f.eks. kristendom og jødedom har,
> står der lidt her: http://en.wikipedia.org/wiki/Alevites.

Igen kan jeg jo kun sige at Islam er mange ting *også* Alevitisme.

Fra : NoTrabajo

Dato : 09-02-06 13:01

> [...]
faktisk
> betegne din påstand om, at du er gift med en muslimsk kvinde, som

Sådan er dét. Halalhippier bygger deres liv på en løgn. Vågn dog op!
--
NoTrabajo

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-06 13:05

NoTrabajo wrote:

> Sådan er dét. Halalhippier bygger deres liv på en løgn. Vågn dog op!

2. Spørgsmål.

1. Er en Alevit en person der bygger deres religion på Islam?

2. Er en person der bygger deres tro på Islam en muslim?

Hvor har jeg løjet henne?

I må gerne, både du og Jens Bruun trække jeres anklager om løgn tilbage.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-02-06 15:52

Allan Riise skrev:

> [...]
> de ikke af alle Muslimer betegnes som rettroende, men dem er der dog over

Gudfaderbevarmigvel, Allan: Er det bare SLET ikke sevet ind hovedet på
dig at netop folk, der - som din kone - tilhører muslimske
minoritetsretninger vil være blandt de første, som fundamentalistiske
sunni-muslimer (Hizb'ut-Tahrir & Co) vil kappe hovedet af som "kættere",
hvis de får magt, som de har agt?

Det ER sgu' da en mærkelig måde at argumentere på, at du således snarere
synes at ville forsvare din kones farligste forfølgere end at gøre det
eneste logiske, nemlig at gå imod dem?

Anders Peter Johnsen

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-06 16:05

Anders Peter Johnsen wrote:

> [...]
> sunni-muslimer (Hizb'ut-Tahrir & Co) vil kappe hovedet af som
> "kættere", hvis de får magt, som de har agt?

De få fundamentalister der kunne ønske det, kan kun få magt, hvis de kan
vise at de har nogen at kæmpe imod, nemlig fjolser der tager *alle* muslimer
over en kam, og siger at Islam er lig med terror.
Så kan de få magt, men ellers ikke.

> Det ER sgu' da en mærkelig måde at argumentere på, at du således
> snarere synes at ville forsvare din kones farligste forfølgere end at
> gøre det eneste logiske, nemlig at gå imod dem?

Jeg går da imod terrorister og fundamentalistiske Islamister, så det.

Fra : Egon Stich

Dato : 09-02-06 17:36

> Jeg går da imod terrorister og fundamentalistiske Islamister, så det.
>
> Allan Riise

Du tror, du gør.
I virkeligheden er du kolleboratør.

ES

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-06 18:29

Egon Stich wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du tror, du gør.
> I virkeligheden er du kolleboratør.

Vi kunne jo vende den om og sige at du nok er racist, og prøver at pakke det
ind i røde faner, problemet er bare, at din form for socialisme, er lige
dele egoisme og racisme.

Fra : Egon Stich

Dato : 10-02-06 13:16

> [...]
det
> ind i røde faner, problemet er bare, at din form for socialisme, er lige

I dette spørgsmål er jeg såmænd ganske enkelt Dansker, der ikke vil finde
mig i, at NOGEN forsøger at begrænse mine demokratiske rettigheder.
Herunder naturligvis ytringsfriheden.

Hvorledes du kan få dette til at være "racisme", fatter jeg ganske enkelt
ikke.
Men genkender jo taktikken, som stammer fra samfundsskadelige, helt ude i
hampen, segmenter af "eliten".
Samt "salonsocialister", der i den grad har skadet socialismen, at vi nu
oplever et virkeligt tilbageslag, som vil vare i årtier.

ES

Fra : Allan Riise

Dato : 10-02-06 16:01

Egon Stich wrote:
> [...]
> Samt "salonsocialister", der i den grad har skadet socialismen, at vi
> nu oplever et virkeligt tilbageslag, som vil vare i årtier.

Du argumenterer simpelthen ike, men fyrer aflærte floskler af.

Skulle jeg være mindre Dansker end dig fordi jeg har giftet mig med en Tyrk?

Skulle jeg, før dig, have hovedet kappet af fordi jeg er Gode?

Svar venligst, bare på disse enkelte spørgsmål, og dine svar fortæller mig
hvem du er!

Fra : Egon Stich

Dato : 11-02-06 14:10

> Du argumenterer simpelthen ike, men fyrer aflærte floskler af.

?????????
Det var dog utroligt.
Det er "floskler", at jeg siger, jeg ikke vil finde mig i indskrænkninger af
min ytringsfrihed?
Jeg mente, det var udtryk for et standpunkt.
Men dit svar bekræfter jo på glimrende vis, min påstand om din "taktik".

> Skulle jeg være mindre Dansker end dig fordi jeg har giftet mig med en
Tyrk?

Hvor påstår jeg det?
Er du ikke i stand til at forholde dig til, og blive på emnet?
Du må da være ganske og aldeles desperat.
Men det er jo underligt at jeg, indvandrer og gift med en, åbenbart har
bedre styr på, hvad det vil sige at være dansk, og at forsvare det
samfundssyn, som de elitære landssvigere forsøger at ødelægge.
Men som jeg holder af.
Måske fordi min familie ved, hvad det koster, ikke at stå fast på
demokratiske principper?

> Svar venligst, bare på disse enkelte spørgsmål, og dine svar fortæller mig
> hvem du er!

Det tvivler jeg på.
At være dansk demokrat, med dans for frihedsrettigheder, er noget der, helt
klart, ligger uden for din fatteevne.

ES

Fra : Egon Stich

Dato : 09-02-06 17:35

meddelelse news:43eb5706$0$47009$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Det ER sgu' da en mærkelig måde at argumentere på, at du således snarere
> synes at ville forsvare din kones farligste forfølgere end at gøre det
> [...]

Denne yderst naive handlemåde så man jo også Jødiske ledere forfalde til
under naziforfølgelserne.
Så vidt jeg husker, er fremgangsmåden endog blevet bedrevet selv i
Theresienstadt, på et tidspunkt, hvor det åbenlyst ikke var en farbar vej.

Selv små indrømmelser, i håb om at tyranner derved stiller sig tilfreds, har
ALDRIG virket efter hensigten.
Tværtimod.
Verden er fuld af grave for ofre efter denne doktrin.
Desværre er det sjældent de, der var egentlig årsag, der ligger i gravene.

Hallalhippierne skal nok overleve.
Kravlende i støvet som de orme, de er.

ES

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 09-02-06 00:51

"Allan Riise" skrev i en meddelelse

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html

[...]

> Nej, for det som denne side og NoTrabajo fører frem her, passer ganske
> enkelt ikke.

Det kan da sagtens være noget, som passer i en del af landene, selvom
en kvinde der er kommet til Danmark, kan tillade sig at blæse på det.

Jeg kender da også flere muslimske kvinder, de er da muslimske på hver
sin måde. til trods for at de alle kommer fra muslimske områder.

Ruth

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-06 07:49

Ruth Nielsen wrote:

> [...]
>
> Jeg kender da også flere muslimske kvinder, de er da muslimske på hver
> sin måde. til trods for at de alle kommer fra muslimske områder.

Hvilket jo gør at man *ikke* kan generelisere, netop min pointe, og det
modsatte af hvad der står på den brun/sorte hjemmeside.

Fra : HC

Dato : 08-02-06 20:28

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Derfor kom muhamedanerne hertil:
>
> http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html
>
> --
> NoTrabajo

På den side står der:

"Beskyttede skal gå til side for muslimer på fortovet." - altså dem der
lader sig underkaste islam.

Er jeg den eneste der har oplevet at blive skubbet ud på gaden, eller ind i
et krat, så muslimer kan få lov at gå i horisontal kolonne på fortovet - og
fylde det hele?

Bare en observation.

HC

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 08-02-06 21:40

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> Derfor kom muhamedanerne hertil:
>
> http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html

Findes der stadig voksne normaltbegavede mennesker der kan tage den forening
alvorligt. har de overhovedet medlemmer - udover bestyrelsen??

Peter

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-02-06 23:23

Peter K. Nielsen skrev:
> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> Findes der stadig voksne normaltbegavede mennesker der kan tage den forening
> alvorligt. har de overhovedet medlemmer - udover bestyrelsen??

Jeg tror sgu' faktisk de har fået en hel del nye medlemmer på det sidste...

Anders Peter Johnsen

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 09-02-06 00:46

"NoTrabajo" skrev i en meddelelse
> Derfor kom muhamedanerne hertil:

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html

Tak skal du have - der er jo en del brikker der falder på plads, når man
læser det her.

Ruth

Fra : Allan Riise

Dato : 09-02-06 07:53

Ruth Nielsen wrote:

> http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html
>

> Tak skal du have - der er jo en del brikker der falder på plads, når
> man læser det her.

Jeg synes at du skal vide at den side, er en side der er styret af personer
der altid har hadet Islam, og som med *alle* midler vl have Islam ud af
Danmark, og støtter personer son Jonni i Greve.
Læs evt. linkene på deres forside.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-02-06 11:15

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> wrote in message

> http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-365-mid-1-params-1.html
>

> Tak skal du have - der er jo en del brikker der falder på plads, når man
> læser det her.

ja at medlemmer af Den "Danske" forening er en samling hjernedøde idioter.

Prøv lige bare at læse det skrevne en gang til og prøv så at tjekke
påstandende, og du vil se at det halve af det er fri fantasi, mens resten er
vildt overdrevet og groft manipuleret.

Gøbbels kunne ikke have gjort det bedre. Ja ikke engang GWB kunne have gjort
detbedre

Peter

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 09-02-06 14:19

Peter K. Nielsen skrev:
> [...]
> vildt overdrevet og groft manipuleret.
>
> Gøbbels kunne ikke have gjort det bedre. Ja ikke engang GWB kunne have gjort

D'herrer Islamapologeter Nielsen og Riise savner altså at forstå, at
Islams stifter, den åbenlyst psykopatiske pseudoprofet Muhammed direkte
foreskrev vold imod og undertrykkelse af ikke-muslimer, der ifølge ham
var "mindreværdige" og som derfor han pålagde sine følgere at udrydde
som en særlig "hellig pligt".

Læs selv diverse af hans åbenlyst storhedsvanvittige udsagn fra Islams
såkaldte "hellige" skrifter (Koranen og Hadith) på

www.prophetofdoom.net (citater i venstre side)

og forstå at disse fascistoide, voldsforherligende udsagn faktisk
betragtes som ukritiserbar, dogmatisk-religiøse SANDHED for ca. 1, 4
mia. mennesker, før I fremturer i jeres efterhånden næsten utilgiveligt
naive vrangforestillinger om den totalitære terrorideologi Islam, trods
at I altså selv lever i en tid hvor fundamentalitiske muslimer Verden
over ivrigt efterkommer dens forskrifter om krig imod såkaldt "vantro",
ført med ALLE midler.

D'herrer lyder nemlig, når talen falder på Islam, til forveksling som et
par forhærdede nazi-revisionister i værste Bo Warming-stil: Eneste
umiddelbare forskel synes blot at være at Bo fremsætter sine totalt
groteske skønmalerier og dybt forløjeede hvidvaskninger af en anden -
men dog meget lignende - totalitær ideologi...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 09-02-06 17:24

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> groteske skønmalerier og dybt forløjeede hvidvaskninger af en anden - men
> dog meget lignende - totalitær ideologi...

Du lyder som om du er medlem af den danske forening

Peter

Fra : Konrad

Dato : 09-02-06 18:08

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> D'herrer Islamapologeter Nielsen og Riise savner altså at forstå, at
> Islams stifter, den åbenlyst psykopatiske pseudoprofet Muhammed

En psykiatrisk fagekspert med universiel indsigt udi livets sandheder og
hvem der er "falske" og hvem der er "ægte" profeter. Dybt interessant - en
once-in-a-lifetime chance. Kunne man monstro få svar på: Hvad er meningen
med livet? Hvilken religion er den rigtige? Er der virkelig et liv efter
døden?