Muslimer bør gå til angreb på ima
Fra : sdsf

Dato : 08-02-06 18:07

Hvad med at opfordre alle rettroende muslimer til at gå til angreb
på de 2 syndere Abu Laban og Ahmed Akkari med hakker, skovle, knive,
brandbomber osv.

De er jo blevet taget i at fremstille Muhamed
som en øf-gris. Dette er vel en dødssynd.

Fra : Allan Riise

Dato : 08-02-06 18:09

sdsf wrote:
> [...]
> brandbomber osv.
>
> De er jo blevet taget i at fremstille Muhamed
> som en øf-gris. Dette er vel en dødssynd.

Du agiterer for at der skal angribes mennesker med våben?

Det er vidst ikke liige helt lovligt, om ikke andet er det helt ude i hampen
at opfordre andre til at bruge vold.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : sdsf

Dato : 08-02-06 18:22

Allan Riise skrev:

> Du agiterer for at der skal angribes mennesker med våben?
>
> Det er vidst ikke liige helt lovligt, om ikke andet er det helt ude i hampen
> at opfordre andre til at bruge vold.

Det jeg skriver er bare muslim-logik, et forsøg på at sætter mig
ind i deres formørkede tankeverden.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 09-02-06 08:03

sdsf wrote:

> Det jeg skriver er bare muslim-logik, et forsøg på at sætter mig
> ind i deres formørkede tankeverden.

Lige nøjagtigt.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Tony

Dato : 08-02-06 18:21

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Du agiterer for at der skal angribes mennesker med våben?
>
> Det er vidst ikke liige helt lovligt, om ikke andet er det helt ude i
> hampen at opfordre andre til at bruge vold.

Der mener jeg altså også, at der skal råbes vagt i gevær.

Tony

Fra : sdsf

Dato : 08-02-06 18:52

Tony skrev:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Der mener jeg altså også, at der skal råbes vagt i gevær.
Det mener jeg selvfølgelig også.

Det er bare trist at deres propoganda allerede har kostet
adskillige døde og sårede. Selv sidder de i sikkerhed
og griner i skæget.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 08-02-06 19:45

"Tony" <tonycarpediem@invalid> skrev i en meddelelse

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Der mener jeg altså også, at der skal råbes vagt i gevær.

Pas på, den ikke går af mens du gør det.

/Mikael

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-02-06 18:23

Allan Riise wrote:

> Du agiterer for at der skal angribes mennesker med våben?
>
> Det er vidst ikke liige helt lovligt, om ikke andet er det helt ude i
> hampen at opfordre andre til at bruge vold.

Det' humor Allan. En slags karikatur.

Fra : Alucard

Dato : 08-02-06 21:36

On Wed, 8 Feb 2006 18:22:51 +0100, "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com>