Kulturer i konflikt
Fra : jan hansen

Dato : 08-02-06 14:42

Hej
Læste lige denne artikle fraJyllands-posten " Kulturer i konflikt"

http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3541890/

Jeg tror faktisk at den hollandske parlamentariker, Ayaan Hirsi Ali.
har ret i dette.
Best Regards From Jan H.
http://www.hostaen.dk/

Fra : B. Nice

Dato : 08-02-06 15:23

On Wed, 08 Feb 2006 14:41:46 +0100, jan hansen <hurup@msn.com> wrote:

> [...]
>
>http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3541890/
>
>Jeg tror faktisk at den hollandske parlamentariker, Ayaan Hirsi Ali.

Ja, hun er sgu' en dame med nosser!

Men hvis det nu viser sig hun får ret. Burde imamerne så ikke tildeles
nobels fredspris for deres skovtur?

Fra : Svend Poulsen

Dato : 08-02-06 17:39

"jan hansen" <hurup@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3541890/
>
> Jeg tror faktisk at den hollandske parlamentariker, Ayaan Hirsi Ali.

Hun har sagt det som mange har tænkt inderst inde i Danmark tror jeg.

Svend

Fra : Martin K

Dato : 08-02-06 18:05

"jan hansen" <hurup@msn.com> wrote in message

> Læste lige denne artikle fraJyllands-posten " Kulturer i konflikt"

Ja, eftersom muslimernes antal i Europa stiger, og gammeleuropæernes antal
falder er det bedre at vi får konflikten så tidligt som muligt. Hvis vi gør
som dhimmierne siger og lader være med at provokere går der bare længere tid
inden vi får konflikten, og så bliver den bare værre. Hvis vi venter til
muslimerne er i flertal er slaget for alvor tabt på forhånd.

--
Martin K