Hmm...der er noget galt med Emma
Fra : Morten Nielsen

Dato : 14-06-01 16:12

Ja, og jeg har ingen anelse om, hvad det kan være. Den sidste uges tid har
hun mjavet forfærdelig meget - ikke det samme som når hun er i løbetid! For
fem minutter siden begyndte hun at snige sig hen af gulvet, og hele
bagpartiet rystede. Jeg tog hende op. mærkede hende lidt på maven og på
halen, uden at hun sagde noget til det. Hun ser ud som om hun har ondt,
eller har kramper.

Da jeg fik hende hjem for 1½ måned siden, boede hun hos min far, hvor hun
fik lov at gå ud, når hun havde lyst til det - det er ikke noget hun bryder
sig meget om, men i det her tilfælde var det enten at være ude, eller at
være sammen med en hankat hun absolut ikke kunne li! Hun har været udenfor
et par gange, ved jeg, så faktisk...kunne hun godt være gravid - jeg er ikke
ekspert på det område

Hun er en lille tynd kat - har altid set sådan ud - men mon ikke man kunne
se, eller mærke hvis hun var gravid? jeg ved jo at med mennesker kan man jo
se det - men der er også nogen der ikke har vidst at de var gravide før de
fødte. jeg håber ikke at der er noeget alvorligt galt..

Hvis der er nogen der har en idé om hvad det kan være, vil jeg være meget
glad for at høre om det - skulle gerne passe på nogle af de symptomer jeg
har nævnt..

1000 mjaverter og kattepoter

Claudia, Morten og stakkels Emma..

Fra : Nina El Falaki

Dato : 14-06-01 19:46

Hej Morten

Jeg synes ikke umiddelbart, det lyder som en fødsel, selv om der findes
katte du ikke kan se drægtigheden på.

Har du talt med din dyrlæge?? ellers ville jeg få hende undersøgt omgående.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : Morten Nielsen

Dato : 15-06-01 08:36

Det var nu heller ikke så meget en fødsel jeg tænkte på, men om der kunne
være noget galt.

Anyway, missen ser ud til at have det bedre, mjaver ikke så meget mere. Men
jeg vil lige holde øje med hende.

Hilsen Claudia, Morten og Emma

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 15-06-01 11:28

> [...]
> bagpartiet rystede. Jeg tog hende op. mærkede hende lidt på maven og på
> halen, uden at hun sagde noget til det. Hun ser ud som om hun har ondt,

Ud fra det du fortæller, ville jeg ikke vente på at nogle her i gruppen evt. kom med forslag om hvad der kunne være i vejen .. men simpelthen ringe til dyrlægen og få en tid så missen bliver tjekket inden weekenden .... MVH Ami