Pokkers :o)
Fra : Ann K.

Dato : 14-06-01 17:14

Ja, ja, den er go' nok.... Det er endelig lykkedes Dise at komme i
løbetid... På sin 11 måneders fødselsdag, min eksamensdag og (for at
virkelig understrege at det er Dise det drejer sig om!) 2 dage før
brugsprøve i hundeklubben...
Det er jo det jeg altid har sagt... Dise er en personlighed, som man altid
kan vente det uventede fra!!!
Meeen derfor kunne hun jo godt have ventet bare 3 -4 dage indenhun skulle
være løbsk... jeg mener, nu har vi jo ventet så længe

Mvh Ann

Fra : Kosmonauten

Dato : 14-06-01 21:43

Hej Ann,
ja de hunde er sku dejlige, underlige og ikke til at komme uden om ;c)
Nu er Laika i slutningen af sin Falske Drægtighed hvilket jo er en god ting.
Meeeen, så er der liiiige det "lille" problem der hedder lømmelalder nr. 2
eller "psykisk kønsmodning" :c)
(hmm, måske hører de to ting lidt sammen??)

Men det må man jo bare tage i stiv pote ;c)

Ann, du må bare se i øjnene at hunde for det første ikke altid overholder
deres aftaler og for det andet, som du selv lige har oplevet, forvent det
uventende når du mindst venter det :c)

Forøvrigt, så kan du se et foto af Laika's gode ven Chico på vores
hjemmeside, og han er altså en "laber'dor" ;c)

Held & Lykke med brugsprøven.
Martin & Laika(som går til filmen;c) )
http://home13.inet.tele.dk/dinah
PS: Hvordan går det med Sif??

Fra : Ann K.

Dato : 15-06-01 00:33

Hej Martin.

>Ann, du må bare se i øjnene at hunde for det første ikke altid overholder
deres aftaler og for det andet, som du selv lige har oplevet, forvent det
uventende når du mindst venter det :c)

<> Hæ - efter så mange år som katteelsker, virker hunde engang i mellem lidt
forudsigelige... derfor kun dejligt når det uventede dukker op
Og lille Dise har virkelig den evne!!! Pragtfuld vovse... Kan ikke vente til
hendes psykiske kønsmodning - hvad finder hun så på???

Bortset fra det, så ser det ud til at Sif forsøger at holde sin aftale med
Jan... Røntgen har ikke vist noget unormalt... Og vi behandler så stadig
skaden som en muskel- eller senelæsion
Sif får en gang ugentlig akupunktur langs ryggen og på hofterne, for at
løsne de spændte muskler - 24 nåle ialt, Jan påstår hun ligner en mislykket
pindsvineklon *sss* Massage får hun 2 gange dagligt... Og vi har fundet
svigerfars gamle varmetæppe frem, så hun også kan ligge lunt (i
sofaen!)...Sommeren er jo ikke ligefrem den varmeste
Behandlingen virker! I onsdags ville Sif for første gang i meget lang tid
LEGE!!!!!!!!!!
Hoppede rundt om Jan og mig i haven, som om hun var en gedebuk, ræsede
afsted med en bold i flaben og afklapsede Terrorristen (a.k.a Dise), da hun
blev for "morsom"... Dejligt
Knap så dejligt er udsigten til at denne skade højst sandsynligt vil kunne
komme igen - muskel- og senehæfterne er kraftigt læderede... Jan overvejer
derfor seriøst at trække Sif fra Beredskabet (kravene til hundenes fysik er
jo temmelig skrappe!)...
Og hvem ved, måske starte på lydigheds_begynder_hold sammen med mig og Dise
efter sommeren!!! Skægt, ik'??

Har forøvrigt fået taget mig sammen til at få set på Laika's side... FLOT!

Hvor er hun en køn lille sag ;) Gem en guf til hende fra mig evt stukket ind
i en sprække i et af træernes bark... Dét tog tid, første gang vi prøvede
med Sif :)

Mvh Ann