interessant artikel - Engelsk
Fra : Allan Jensen \(2750~

Dato : 08-02-06 11:28

True Islam Unmasked - er sandelig en artikel værd at læse.

http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=19381&catcode=13

--
Allan Jensen
DK-2750 Ballerup

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-02-06 12:13

Allan Jensen (2750) wrote:
> True Islam Unmasked - er sandelig en artikel værd at læse.
>
> http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=19381&catcode=13

Enig.

Her er par mindevædige citater:
"At last, true Islam has shown its face to the world, and this time the
world was watching."

"Slit a man's throat in the name of Allah for no reason at all-good
work and Allah is pleased. Draw a cartoon about Islam-this is
punishable by death. That, in a nutshell, is Islam"

--

Christian

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 08-02-06 13:10

Ja, jeg er temmelig enig. For en, der selv prøver at udtrykke sig på engelsk
(ind imellem) er det en forbløffende ferm kælling at prøve at kigge i
kortene.

Jeg noterer mig, at hun er 'a registered nurse' og i øvrigt kan lide at
skrive om politiske emner. Det tror pokker, med det talent.

Steen Hjortsø

Fra : Kyllingen

Dato : 08-02-06 15:20

On Wed, 8 Feb 2006 11:28:17 +0100, " Allan Jensen \(2750\)"
<DKAIJ@spam-mail.dk> wrote:
>True Islam Unmasked - er sandelig en artikel værd at læse.
>
>http://www.chronwatch.com/content/contentDisplay.asp?aid=19381&catcode=13

Er der nogen der ved om dette fra ovenstående artikel er korrekt:
Uttering any doubts that the Quran is not a perfect book written by
God through Mohammed, is considered an insult to Islam.

Hvis ja, er det jo en alvorlig begrænsning af ytringsfriheden som
muslimerne kræver - altså ikke at såre dem ved at gøre ting der er
forbudt ifølge deres religion. Deriblandt altså også, hvis ovenstående
udsagn altså er rigtigt, ikke offentligt at stille spørgsmålstegn ved
de ting og regler der står i koranen.

Venligst
Lars

Fra : Allan Jensen \(2750~

Dato : 08-02-06 17:16

"Kyllingen" <kyllingen_2000@_nospam__hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> forbudt ifølge deres religion. Deriblandt altså også, hvis ovenstående
> udsagn altså er rigtigt, ikke offentligt at stille spørgsmålstegn ved

Når man tager sætningen ud fra sit afsnit - så forvrænger du helheden -
idet afsnittet netop taler om hvad der resulterer i at fornæmene Islam:
alene det ikke at være troende på islam er nok...

What constitutes an insult to Islam?
Basically, any non-Muslim is an insult to Islam.
If someone does not believe that Mohammed was a prophet, that is considered
an insult in Islam.
Uttering any doubts that the Quran is not a perfect book written by God
through Mohammed, is considered an insult to Islam.
Depicting any picture of Mohammed is considered an insult to Islam.
It doesn't take much to trigger mass hysteria and Islamic mobs screaming,
"Death to the world."