Pia Klærsgaard er gud
Fra : Majbritt Gath

Dato : 08-02-06 02:10

Pia Kjærsgaard er gud og en difination på en rigtig mand!! he he så kan I
lære I vattede mandfolk

Fra : Peter

Dato : 08-02-06 08:06

Majbritt Gath wrote:
> Pia Kjærsgaard er gud og en difination på en rigtig mand!! he he så kan I
> lære I vattede mandfolk

Det er ikke den store intelligens der kendetegner familien Gath i
Hundested. Så meget har jeg da lært...

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 08-02-06 11:11

Majbritt Gath skrev:
> Pia Kjærsgaard er gud og en difination på en rigtig mand!! he he så kan I
> lære I vattede mandfolk

Så tror fanden at verden ser sådan ud :(

--
Mogens Michaelsen
http://mogmichs.blogspot.com/

Fra : Steen Hjortsoe

Dato : 08-02-06 12:31

Jeg er enig i, at Pia Kjærsgaard er en defamation af en rigtig mand.

Steen Hjortsø