Khader
Fra : Kim Vestergaard

Dato : 08-02-06 00:02

Jeg synes at den muslimske reaktion på nogle latterlige tegninger er noget
der når 'abe stadiet'.

Der er dog flere muslimer som jeg synes er rigtigt gode at høre på.
Naser Khader er klart den der fører an.
Den mand har virkelig hår på brystet i min verden.
Han er klart en kandidat til en stemme ved næste valg for mig.

Derimod er der et par danskere der burde have et skud lunkent lort.

Hvem mener du skulle have en lækker lunken hunde høm høm i knolden.? (Af
danskere)

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 08-02-06 00:10

"Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Derimod er der et par danskere der burde have et skud lunkent lort.
>
> Hvem mener du skulle have en lækker lunken hunde høm høm i knolden.? (Af

Elleman, er klart et emne.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-02-06 00:31

Kim Vestergaard skrev:
> "Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Elleman, er klart et emne.

Der er jo selvfølgelig en forbandet flok subversive imamer, men kan de
mon ovehovedet betragtes som danske? Naaaah..

Hvis ikke, så selvfølgelig:

1) Thøger Seidenfaden - bare sådan helt generelt...

2) De pensionerede ambassadørerer, der blandede sig

3) Villy Søvndal, der lige har givet den med sine ærkestupide
misforståelser på selveste al-Jazeera. En yderst farlig mand!

4) Ham fjolset, Jørgen Hansen, der lige har politianmeldt JP for
"landsskadelig virksomhed": Han har sgu' da TOTALT misforstået ALT i
denne sag!

5) Hende pædagog-dullen på TV2Lorry i aftes, der totalt ukritisk påstod
at muslimbørn chikaneres på gaden og muslimpiger får revet deres
tørklæder af. Jeg er næsten 100% sikker på at der er tale om lodret
propagandistisk løgn: For det første tvivler jeg på at selv nok så
racistiske danskere lader deres frustrationer gå ud over forsvarsløse
børn, for det andet færdes muslimske piger yderst sjældent alene og jeg
tror ikke at nogen danskere er i tvivl om at storebrødre og diverse
fætre ville blive hentet i en rasende fart pr. mobil og at vedkommende
overfaldsmand således automatisk ville udsætte sig for akut livsfare.
Jeg finder det ganske enkelt ikke plausibelt, især ikke, hvis det altså
skulle forestilles at foregå omkring islamiske friskoler på Nørrebro!

Anders Peter Johnsen

Fra : Mark Jensen

Dato : 08-02-06 10:24

On Wed, 08 Feb 2006 00:31:23 +0100, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>5) Hende pædagog-dullen på TV2Lorry i aftes, der totalt ukritisk påstod
>at muslimbørn chikaneres på gaden og muslimpiger får revet deres
>tørklæder af.

Jeg er så træt af dem, der har forbandet travlt med at gøre muslimer
til et åh så stakkels svagt folkefærd, og hvor alverdens
kulturradikale har så tralvt med i munden på hinanden at mene at der
er så meget racisme overfor de stakkels muslimer.

Muslimerne i Danmark er sgu ej svage. Præcis som Khader har sagt det
så mange gange. Han gider ikke høre på at han skulle være svag fordi
han er muslim, sådan som kulturradikale sætter lighedstegn med.

Muslimer har alle muligheder i Danmark og heldigvis er der også en
del der griber mulighederne. Så længe deres religion er noget er noget
de kun praktiserer i deres private omgivelser, og så længe de gør en
indsats for at blive integreret bla på arbejdsmarkedet, så er der
næppe nogen der har noget som helst imod dem.

Jeg er iøvrigt enig i at placere Thøger på førstepladsen over
ireterende personer, måske sidestillet med Carsten Jensen.

Fra : Egon Stich

Dato : 08-02-06 17:51

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kulturradikale har så tralvt med i munden på hinanden at mene at der
> er så meget racisme overfor de stakkels muslimer.

Det er jo en følge af de kulturradikale akademikere, der lever en tryg
afsondret tilværelse uden problemer af nogen art.
Og alligevel ikke holder sig tilbage, når det drejer sig om at hævde at vi,
der betaler deres løn via skat, betaler for lidt.
De aner ikke en pind om, hvad der foregår på værksteder og fabrikker osv.
De har nogle tal at forholde sig til, samt udsagn fra pædagoger og lærere af
radikalt tilsnit.
Går bølgerne højt, har de kørt med en taxa med en indvandre som pilot.

Nu, hvor det viser sig, at de har været ganske galt afmarcherede med deres
virkelighedsfjerne vås, trykker de sig.
De få man ser stadig, optræder ganske givet på opfordring fra dansk industri
og andre kapitalister, der vil have ånden proppet ned i flasken igen.
Hvad de forhåbentlig ikke er i stand til.

MVH
Egon

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-02-06 03:44

Kim Vestergaard wrote:
> "Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Elleman, er klart et emne.

Ét er at du selv besvarer dine egne indlæg... [Det henhører normalt til
landsbytosser, men ok. Lad det ligge ]

Noget andet er at det at kaste med tomater, fækalier etc slet ikke
harmonerer med ønsket om en civiliseret debat.

Bemærk: boykotten styres af butikschefer der ikke giver sine arabiske
kunder et valg. Den er *ikke* udtryk for folkets ønske, men er
magthavernes forsøg på pression overfor danske produkter.

Det er elementer som boykot, manglende arabisk debat*vilje* osv der er
interessante i debatten. Bestemt ikke hvem der kan være mest opfindsom i
at kaste med ting.

Så bliv voksen, og tag debatten seriøst. Og jeg er enig med dig i at
Naser Khader gør en god indsats. Den burde danskerne sætte større pris på...

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : B. Nice

Dato : 08-02-06 07:27

On Wed, 08 Feb 2006 03:44:06 +0100, Henrik Vestergaard
<vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> [...]
>kunder et valg. Den er *ikke* udtryk for folkets ønske, men er
>magthavernes forsøg på pression overfor danske produkter.

Enig. Sådan har det nok været i starten. Jeg tror desværre bare at
mængden af rygter og misinformation efterhånden som tiden går også
påvirker den enkelte arabers holdning. Og det er et stort problem.

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-02-06 07:53

Henrik Vestergaard wrote:

> Bemærk: boykotten styres af butikschefer der ikke giver sine arabiske
> kunder et valg.

Det passer så ikke helt sammen med, hvad Arla har meldt ud om sagen:

"This is a public uprising," said Louis Honoré, a spokesman for Arla,
Europe's second largest dairy company. "This has spread through the region
like wildfire. And the boycott has been practically 100 percent."
http://www.nytimes.com/2006/01/30/international/middleeast/30cnd-danish.html

Af samme artikel fremgår det, at selv i Dubai, hvor befolkningerne ellers
_aldrig_ demonstrerer mod nogetsomhelst er der kæmpe-demonstrationer for
boykot og mod Danmark.

Har du noget, der viser, at det forholder sig, som du påstår?

> Den er *ikke* udtryk for folkets ønske,

Det er den nu i meget høj grad ifølge alle de iagttagere, jeg har læst
skrive om det. Har du nogen eksempler på, at folket i betydende mængder har
givet udtryk for modstand mod boykotten, eller er det noget, du forestiller
dig?

> men er
> magthavernes forsøg på pression overfor danske produkter.

Magthaverne er også med på den. Ligesom det meste af befolkningerne. Men
selv der, hvor magthaverne er imod boykotten, var boykotten ved at blive
effektiv pr. 1. februar. igen ifølge Arla selv:
http://www.jp.dk/erhverv/artikel:aid=3532448/

[snip]

> Så bliv voksen, og tag debatten seriøst.

Ahem ... så håber jeg da, at du har vægtige sager at henvise til, som
underbygger din påstand om, at boykotten ikke er udtryk for folkets vilje.
Det er ikke så voksent og ej heller videre seriøst bare at slynge påstande
ud, man ikke har belæg for.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-02-06 09:19

HrSvendsen wrote:

> [...]
> boykot og mod Danmark.
> Har du noget, der viser, at det forholder sig, som du påstår?

TV2 nyhederne fortalte det på første- eller andendagen i aftennyhederne,
hvor det blev nævnt, at butikscheferne blokerede for at varerne kom på
hylderne.

> [...]
> givet udtryk for modstand mod boykotten, eller er det noget, du forestiller

Klap lige hesten!

Du spurgte ovenfor hvad kilden var, og nu danner du dig andre indtryk
baseret på at jeg ikke kan nå at svare før jeg ser dit indlæg.

Hvis du gad tjekke trådene vil du se, jeg - og ganske få andre -
forsøger at forholde mig nøgternt til denne debat. Jeg forestiller mig
intet, da jeg ikke er onsite.

> [...]
> selv der, hvor magthaverne er imod boykotten, var boykotten ved at blive
> effektiv pr. 1. februar. igen ifølge Arla selv:

Hvis du læste Information ville du have læst hvad Ralph Dorset havde at
sige om Arla og deres piveri. Hans kronik i avisen den 31/1 er ret
læseværdig.

Jeg læser normalt ikke Information, men fik et godt tilbud jeg ikke
kunne sige nej til, og det er jo sundt engang imellem at prøve andre
kilder for at få testet sine meninger.

> [snip]

Det er morsomt du ikke altid angiver hvor du snipper, men lad det ligge.

> [...]
> Det er ikke så voksent og ej heller videre seriøst bare at slynge påstande

Hvis du påstår TV2 er fulde af løgn, så har du altså snakket med
butikschefer i Mellemøsten.

Stop hellere mens jordforbindelsen er i behold.

Fra : HrSvendsen

Dato : 08-02-06 10:38

Henrik Vestergaard wrote:

> TV2 nyhederne fortalte det på første- eller andendagen i
> aftennyhederne, hvor det blev nævnt, at butikscheferne blokerede for
> at varerne kom på hylderne.

Det skete _også_ ja; men det betyder jo ikke på nogen måde, at der ikke var
folkelig opbakning bag. Og sådan forstod jeg dit indlæg.

Lad os tage Libanon som eksempel, hvor Arlas produkter ikke er blevet
fjernet fra markedet, da der jo er mange ikkemuhammedanere i landet:

"BEIRUT: The sales of Danish food products dropped by 37 percent in the past
week in Lebanon, mostly in Muslim areas, according to Jacque Kallassi of
Arla Foods, a major importer of Danish goods. The drop in sales reflected a
broader trend in countries with large Muslim populations, where consumers
are protesting the publication in a Danish newspaper of caricatures of the
Prophet Mohammad."

Lad os også tage et fuldkommen muhammedansk land:
"In the Coop supermarket in Tripoli, a salesperson said that many people had
stopped buying products from Denmark in the past week.
"People are categorically refusing to buy Danish products," he said. He
added, though, that the administration of the Coop did not decide to stop
selling Danish products."
http://www.iht.com/getina/files/308382.html

Tænk at der er et Coop supermarked i Tripoli! Der kan man bare se.

> [...]
>
> Hvis du gad tjekke trådene vil du se, jeg - og ganske få andre -
> forsøger at forholde mig nøgternt til denne debat. Jeg forestiller mig

Det kunne jo godt være, det var noget, du forestillede dig; men jeg skal
gerne klappe alverdens heste og bede om forladelse på mine grædende knæ,
hvis alt hvad du udtrykte var en lettere akademisk betragting af, at en
fjernelse af varer fra hylder af butiksansatte ikke i sig selv udtrykker
folkelig opbakning. Jeg kom til at læse dit indlæg som om, der ikke var den
folkelige opbakning.

> [...]
>
> Jeg læser normalt ikke Information, men fik et godt tilbud jeg ikke
> kunne sige nej til, og det er jo sundt engang imellem at prøve andre

Tjah ... hvad skriver Ralphie om Arlas piveri?

> Det er morsomt du ikke altid angiver hvor du snipper, men lad det
> ligge.

Skulle jeg så ikke medtage det, jeg snipper? Det virker ikke gennemtænkt.

> Hvis du påstår TV2 er fulde af løgn, så har du altså snakket med
> butikschefer i Mellemøsten.
>
> Stop hellere mens jordforbindelsen er i behold.

Hvis man som du vil hævde, at boykotten *ikke* er udtryk for folkets ønske,
så mente jeg, man skulle bringe nogen eksempler på, at folket *ikke* ønsker
boykotten. Det mente jeg vil være den fair baggrund at fremsætte postulatet
på.

Imidlertid kan din pointe have været en anderledes fin lille sag, som jeg
bare ikke fangede, og det skal jeg i så fald dybt beklage og hermed give en
uforbeholden undskyldning for at have udtrykt mig på en måde, der muligvis
har krænket dig.

Undskyld.

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-02-06 11:32

HrSvendsen wrote:
> Det skete _også_ ja; men det betyder jo ikke på nogen måde, at der ikke var
> folkelig opbakning bag. Og sådan forstod jeg dit indlæg.

Bare helt i orden. Vi kan alle komme til at tale forbi hinanden. Jeg
forstår dig. Vi har samme mission, så det er fair nok.

<...>
> [...]
> http://www.iht.com/getina/files/308382.html
> Tænk at der er et Coop supermarked i Tripoli! Der kan man bare se.

Ja. Her kan jeg godt se, at dér har befolkningen valget ved at varen
*er* på hylderne - men de fravælger dem altså på grund af (misforstået
overdrevet) respekt for deres profet.

Jeg er enig. Jeg vidste heller ikke Coop var i det land.

> [...]
> folkelig opbakning. Jeg kom til at læse dit indlæg som om, der ikke var den

Helt ok.

Jeg kan se af de supplerende links, at TV2 åbenbart var lidt galt
afmarcherede med hensyn til graden af "sortering" fra de butiksansatte
selv. Der *er* tale om at varerne der hvor de er tilgængelige for
arabiske kunder også bliver afvist af den menige befolkning.

Jeg beklager også, at vi kunne tale forbi hinanden.

> Tjah ... hvad skriver Ralphie om Arlas piveri?

Undskyld jeg kaldte ham Ralph Dorset - han hedder faktisk Rolf Dorset.
Han skrev følgende: http://www.kortlink.com/rolf [linket virker i 8 dage]

=== citat ===
Allah bevare Arla

[KOMMENTAR]
Regeringen glemmer sine principper i knæfaldet for eksporten

Stakkels Arla! Det må være slemt nok, at det ikke længere er verdens
største mejeriselskab, men efter en eller anden fusion kun det
næststørste. Men det er for intet at regne imod, at nogle tusinde
forbrugere i den arabiske verden ikke længere vil købe dets produkter -
og det uden Arla selv har nogen skyld deri.

Nej, skylden er alle de andres, så nu har de bare at komme stakkels Arla
til hjælp. Uden - for det er netop Arlas forretningsprincip - at skele
til anstændighed eller moral: fedt på enhver måde for diktaturstaterne
dernede, æd alt, hvad I har sagt om ytrings- og pressefrihed, i jer
igen, sig undskyld til højre og venstre, også selv om I ikke har det
ringeste at undskylde.

Og se, om ikke man lytter til klageråbene. Indkalder Udenrigspolitisk
Nævn, instruerer ambassadører, bedyrer overfor diverse regeringer, at
hvis nogle muslimer er blevet stødt over, at islams religiøse
billedforbud faktisk ikke omfatter dansk presse, så er det aldeles
utilsigtet. Det tænkte man desværre ikke på, da Grundloven blev skrevet.

Hermed er det endnu engang demonstreret, at hensynet til eksporten står
over alt. Glemt er ikke alene principperne, men også, at den, for hvis
skyld man ydmyger sig, i sin fremfærd gennem år har udvist en til
brutalitet grænsende hensynsløshed over for samtlige konkurrenter for at
opnå sin monopolstilling.

Jamen, det er jo ikke kun Arla, det gælder. Nervøsiteten har allerede
bredt sig til både Dansk Industri, Novo Nordisk og - selvfølgelig -
Landbrugsraadet, der ligeledes kræver offentlig bodsgang til egnene
omkring Mekka, inden vreden mod Danmark også kan mærkes i deres
ordrebøger. Hvem tør tage ansvaret for det?

Gensyn med fortiden
Ansvarsfordelingen kan man blive en smule klogere på, hvis man
forestiller sig, hvordan sagen, hvis nogen overhovedet husker den til
den tid, vil blive bedømt om 50-60 år, et ikke tilfældigt valgt
tidspunkt, eftersom det svarer til vor tids afstand til
besættelsestidens samarbejdspolitik.

Hvad den angår, er vor statsminister som bekendt ikke i tvivl. Den var
intet mindre end forkastelig. Selv med overmagten stående i landet,
burde Danmark have talt og handlet Roma midt imod.

Og Fogh Rasmussen stod ikke alene. Forargelsen over A.P. Møllers mulige
for imødekommende holdning, hvad angik Riffelsyndikatets produktion, fik
ikke for lidt, og det samme gjaldt de arbejder, entreprenørfirmaerne
udførte for tyskerne. For ikke at tale om landbruget, hvis mangeårige
milliardeksport til det betrængte Tyskland fik nok en tur i moralismens
centrifuge så endnu nogle dråber forargelse blev presset ud.

På det tidspunkt stod tyskerne i landet, og handlemulighederne var i
sagens natur begrænsede. Men også inden da udviste regeringen en lidet
flatterende underdanighed over for Nazitysklands ønsker, ofte førend de
var udtalt.

Et eksempel, der kan sammenlignes med Muhammed-tegningerne, var
regeringens reaktion på Kaj Munks skuespil Han sidder ved smeltediglen.
Man fandt, at stykket, som er et flammende angreb på nazisternes
behandling af de tyske jøder, kunne risikere at støde det store
nabolands magthavere, så for at vise, at regeringen sandelig ikke havde
sympati for denne anstødelige adfærd, forbød man, at stykket blev opført
i Sønderjylland. Det var i 1938, da man også havde lukket grænsen for
jøder, der forsøgte at flygte fra forfølgelserne.

Selv for denne eftergivenhed kan man dog finde undskyldninger. Hitlers
Tyskland var ikke kun Europas stærkeste militærmagt, der struttede af
aggressivitet, det var også aftager af en god del af den
landbrugsproduktion, som var Danmarks altdominerende erhverv i en tid
præget af økonomisk depression og massearbejdsløshed.

Ikke én af disse barske realiteter eksisterer i dag. Ingen af de lande,
vi i den aktuelle sag fedter for, udgør en trussel, eksporten til dem er
til at overse, og de firmaer, der vånder sig over udsigten til en
boykot, kører med kæmpe overskud. Novo Nordisk har netop opgjort
resultatet for 2005. Nettooverskud 6 milliarder kroner. Og for at
fuldstændiggøre billedet: Olie har vi faktisk til eget behov.

Islam og nazisme
Er det en yderligere stødende provokation således at sidestille islam
med Nazityskland? Det hævdes jo, så jeg skynder mig at henvise til en
næsten 70 år gammel analyse. Den skyldes Karen Blixen, der som udsendt
for Politiken og to andre nordiske dagblade tilbragte marts 1940 i Tyskland.

I forsøget på at forklare drivkraften i "Det Tredie Rige" skriver hun:
"Af de foreteelser, som jeg i mit liv personlig har kendt til, er den,
der kommer nærmest, Islam, den muhamedanske verden og verdensanskuelse.
Den muhamedanske verdensanskuelse har som nazismen en uhyre selvfølelse:
den rettroende står over alle vantro," og "Nogle ting i Min kamp ligner
kapitler i Koranen", lyder et par af hendes sammenfatninger, der munder
ud i: "Hvilken af de to mentaliteter, der er den farligste, er ikke godt
at vide." Og så er det jo bedst at være på den sikre side.

Rolf Dorset er forfatter og journalist
=== citat slut ===

> Skulle jeg så ikke medtage det, jeg snipper? Det virker ikke gennemtænkt.

Nej, enig.

Blot angive alle steder der snippes. Det oprindelige indlæg blev opdelt
i to, men lad det ligge.

> [...]
> uforbeholden undskyldning for at have udtrykt mig på en måde, der muligvis

Der er godt ord igen.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 08-02-06 11:15

"Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunder et valg. Den er *ikke* udtryk for folkets ønske, men er
> magthavernes forsøg på pression overfor danske produkter.

Så det er altså flere tusind butikschefer der demonstrerer på gaderne.?

/Mikael

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 08-02-06 11:41

Mikael Mortensen wrote:
> "Henrik Vestergaard" <vestergaard_henr@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Så det er altså flere tusind butikschefer der demonstrerer på gaderne.?
>
> /Mikael

Nej. Jeg er senere - i anden tråd - blevet gjort opmærksom på, at bl.a.
Coop i Tripoli *har* danske varer på hylderne, men disse afvises af
flere og flere arabere.

Så TV2's nyheder var ikke helt tjekkede før de blev sendt.

Beklager sidste afsnit, der sender et forkert signal. Jeg undskylder.

Fra : PJ

Dato : 08-02-06 00:16

"Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem mener du skulle have en lækker lunken hunde høm høm i knolden.? (Af
> danskere)

f.eks. Søvndahl og Uffe Ellebelleman !!

Fra : Kim Vestergaard

Dato : 08-02-06 00:22

"PJ" <mig@selv.invalid> skrev i en meddelelse

> "Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> f.eks. Søvndahl og Uffe Ellebelleman !!

Stemmer
Allerhman 2 (Uffe)
Søvndahl 1

Fra : Henri Gath

Dato : 08-02-06 00:28

> [...]
>
> Derimod er der et par danskere der burde have et skud lunkent lort.
>
> Hvem mener du skulle have en lækker lunken hunde høm høm i knolden.? (Af

Allan Riise og Kim Larsen?

Fra : cybamerc@yahoo.com

Dato : 08-02-06 10:23

Kim Vestergaard wrote:

> Han er klart en kandidat til en stemme ved næste valg for mig.

Nu må du ikke glemme, at en stemme på Naser Khader også er en stemme
på de radikale. Jeg synes sådan set også, at han virker fornuftig og
sympatisk; men der må jo være et eller andet galt med ham, når han
stiller op for det parti.

Fra : Anonym

Dato : 08-02-06 10:42

<cybamerc@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Kim Vestergaard wrote:

> [...]

på de radikale. Jeg synes sådan set også, at han virker fornuftig og
sympatisk; men der må jo være et eller andet galt med ham, når han

Jeg tror sådan set, at Naser Khader har de rigtige intentioner. Det er ret
smart, at De radikale ved profilere et ansigt som Khader opnår det bedste af
begge verdner.
På den ene side er det Khader siger politisk ukorrekt, men på den anden side
forbliver De radikales landspolitik helt uændret.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-06 11:14

Anonym <anonym@anonym.com> wrote:

> På den ene side er det Khader siger politisk ukorrekt

Ikke når det kommer fra en [kultur]muslim; for enhver etnisk dansker
ville det have været fordømt af alle verdens Klaus Rifbjerg'er og
Carsten Jensen'er.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Anonym

Dato : 08-02-06 11:30

> Ikke når det kommer fra en [kultur]muslim; for enhver etnisk dansker
> ville det have været fordømt af alle verdens Klaus Rifbjerg'er og
> Carsten Jensen'er.

Der har faktisk været flere væmmelige angreb på Khader. Der var nogle, som
betegnede ham som kokosnød.
Jeg husker dog ikke hvem det var.

Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-06 12:08

Anonym <anonym@anonym.com> wrote:

> Der har faktisk været flere væmmelige angreb på Khader. Der var nogle, som
> betegnede ham som kokosnød.
> Jeg husker dog ikke hvem det var.

Det var et af SFs folketingsmedlemmer, jeg tror han hed noget i retning
af Johansen [ikke i dag medlem]. Og i grunden er der tale om et
racistisk angreb, som om en indvandrer med islamisk baggrund kun skulle
kunne have én bestemt politisk overbevisning.

De fleste angreb på ham kommer nu fra islamister à la Abu Laban.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Mark Jensen

Dato : 08-02-06 10:25

On Wed, 8 Feb 2006 00:02:15 +0100, "Kim Vestergaard" <kvn62@mail.dk>
wrote:

> [...]
>Den mand har virkelig hår på brystet i min verden.
>Han er klart en kandidat til en stemme ved næste valg for mig.

Bare ærgerligt han stiller op for et parti fyldt med de halal-hippier
som han selv tager så stor afstand for. Det er det eneste lidt
hykleriske ved den ellers så sympatiske mand.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-02-06 10:49

Kim Vestergaard wrote:
> [...]
> Den mand har virkelig hår på brystet i min verden.
> Han er klart en kandidat til en stemme ved næste valg for mig.

Forståeligt, hvis han ikke var radikal.

> Derimod er der et par danskere der burde have et skud lunkent lort.
>
> Hvem mener du skulle have en lækker lunken hunde høm høm i knolden.? (Af
> danskere)

For sjov vil jeg gerne deltage:

Pundik
Ellemann