Deadline: det siger vist alt
Fra : Riverwind

Dato : 07-02-06 23:02

Tjaeh Deadline's afslutning her til aften siger vist alt om vores
forholdsvist afslappede holdning til religion.

/Riverwind

Fra : Erling

Dato : 07-02-06 23:16

Riverwind skrev:
> Tjaeh Deadline's afslutning her til aften siger vist alt om vores
> forholdsvist afslappede holdning til religion.
>
> /Riverwind

Så det desværre ikke.
Hvad skete der?

/Erling

Fra : Riverwind

Dato : 07-02-06 23:36

"Erling" <e.virker@ikek.com> skrev i en meddelelse
[...]
> Så det desværre ikke.
> Hvad skete der?
>
> /Erling

Se det evt. på dr.dk/deadline, eller på
http://www.fugly.com/media/view.php?cat=MOVIES&id=4580

/Riverwind

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-02-06 00:14

Riverwind skrev:
> "Erling" <e.virker@ikek.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Se det evt. på dr.dk/deadline, eller på
> http://www.fugly.com/media/view.php?cat=MOVIES&id=4580

Grineren!

Det minder mig dog lige tilpas om hin salig tegner Claus Deleurans
fremstilling af Jesus i "Rejsen til Saturn", hvor astronauterne er løbet
tør for brændstof og under deres søgen finder selveste Himmerige. Dèr
møder de blandt andre Jesus der - for Faderen ved hvilken gang - "lige
har været dernede", og som dukker op iført dyrt jakkesæt med et bilrat i
hænderne. Ifølge eget udsagn er det gået rigtigt godt for Ham, da
Lucifer spørger til "den sidste Genkomst":

"Den gik ellers fedt nok! Jeg prøvede nye veje dennegang og kørte det
hele superprofessionelt - helt cool, du ved! 1,5 mill årsomsætning,
mand! 2 villaer og 4 vogne! Så kommer der pludselig en idiot ud fra en
sidevej,-SMASK! mand!"

Akja. Jeg savner sgu' helt Deleuran i denne tegneseriedebat...

Anders Peter Johnsen

Fra : PerX ...

Dato : 10-02-06 09:00

In article <43e920c0$0$67256$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
riverwind@heaven-dk.NEJ_TIL_SPAM says...
> "Erling" <e.virker@ikek.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Se det evt. på dr.dk/deadline, eller på
> http://www.fugly.com/media/view.php?cat=MOVIES&id=4580

Smukt :)

Fra : Sirannon

Dato : 07-02-06 23:17

"Riverwind" <riverwind@heaven-dk.NEJ_TIL_SPAM> skrev i en meddelelse
> Tjaeh Deadline's afslutning her til aften siger vist alt om vores
> forholdsvist afslappede holdning til religion.
>
> /Riverwind

Ja, den var sgu ret morsom

Fra : B.Lauritzen

Dato : 07-02-06 23:41

Riverwind wrote:
> Tjaeh Deadline's afslutning her til aften siger vist alt om vores
> forholdsvist afslappede holdning til religion.
>
> /Riverwind

Det ville være fint med en beskrivelse af hvad der rent faktisk skete,
når kommentare som disse blive postet.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 07-02-06 23:49

"B.Lauritzen" <b.b@newmail.dk> writes:

> Det ville være fint med en beskrivelse af hvad der rent faktisk
> skete, når kommentare som disse blive postet.

Det er lidt svært at beskrive, men i store træk er det playback til
Gloria Gainers "I will survive", hvor en person i det typiske
Jesus-antræk vandrer rundt i en storby. Det slutter med at han
angiveligt bliver kørt over af en bus, hvorefter der er et cut til
nogle industribygninger med en rygende skorsten.

Blev du klogere af det?

//Wegge