Olmert ophidser palæstinenserne
Fra : Jens Bruun

Dato : 07-02-06 22:06

Ja, de forekommer noget tyndhudede i disse dage, muslimerne. Really bites...

Det er mit håb, at de aktuelle begivenheder medfører, at vi danskere
herefter ikke er et sekund i tvivl om, hvem der er vores eneste venner i
mellemøsten. Israel fortjener al vor støtte. Israel er eneste bolværk mod
det omsiggribende barbari i regionen.

--
-Jens B.
http://www.supportdenmark.com - Denmark needs your support

Fra : Brian S

Dato : 07-02-06 23:25

Ja. Jo. Men israelerne er også nogle røvhuller. Skal vi ikke bare
også trække os fra Syrien, Libanon og Palæstina. Det er ikke andet
ét stort hvepsebo, som vi kun har fordele af at forlade. Lad
generalkonsulatet i Beirut - og ambassaden i Damaskus - stå som
nedbrændte skamstøtter over primitiv islamistisk "kultur". I samme
ombæring returnerer vi indvandrere fra de samme lande, som ikke i
mellemtiden er blevet danske statsborgere.

Alle bliver gladere undtagen f.eks. Laban, som på 24. år ikke formår
at udtrykke sig på dansk. Han efterlader dog syv børn, der kan
videreføre hans stolte traditioner med at skide i egen rede.
Desværre.

Fra : Tony

Dato : 08-02-06 00:09

> [...]
> mellemøsten. Israel fortjener al vor støtte. Israel er eneste bolværk mod

Har du nu igen glemt at ta' din antabus Jens.?

Tony

Fra : Henri Gath

Dato : 08-02-06 00:12

> [...]
> mellemøsten. Israel fortjener al vor støtte. Israel er eneste bolværk mod

Det har du fuldstændig ret i...

Fra : Tony

Dato : 08-02-06 00:41

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det har du fuldstændig ret i...

I hva' ?
At Israel er vores eneste venner i mellemøsten ?
Vås.- der findes masser af Afganere,Irakere,Palistensere,Syrere,Jordanere,
Egyptere, osv, som støtter os. - De tør bare ikke vise det, da de så
risikerer at miste hovedet.
De ønsker også demokrati, men har ikke muligheden pga. deres regeringers
politik.
Israel har den støtte de skal ha'
Der er de andre diktaturstaters tavse flertal som har brug for al vor
støtte.

Tony