Falsk Muhamed-billede nu i Berlingske Tide~
Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-06 17:31

<http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>

Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.

Nu er det så på hjemmesiden .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Joakim von And

Dato : 07-02-06 17:41

> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>
>
> Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.
>
> Nu er det så på hjemmesiden .

Godt gået.

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 17:43

> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>
>
> Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.
>
> Nu er det så på hjemmesiden .

Godt gået Per.. :0)

J.

Fra : Anneli

Dato : 07-02-06 17:45

Per Rønne skrev:

> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>
>
> Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.
>
> Nu er det så på hjemmesiden .
> --

Bravo!

Mycket Bra Gjort!

Anneli

"Treason doth never prosper: what's the reason?
For if it prosper, none dare call it treason."

Sir John Harrington

Fra : Henry

Dato : 07-02-06 17:50

per@RQNNE.invalid (Per Rønne), Tue, 7 Feb 2006 17:31:08 +0100, <1haegm1.1qwws4x1xou4h3N%per@RQNNE.invalid>:

><http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>
>
>Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.
>
>Nu er det så på hjemmesiden .

Gott jobbat.

--

Welcome guest please login!
username: Fuck

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-02-06 18:09

"Per Rønne" wrote:
> <http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>
>
> Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.
>
> Nu er det så på hjemmesiden .

Fornemt. Spørgsmålet er så desværre, om den muslimske verden også vælger at
overhøre dette faktum.

Søren

Fra : B. Nice

Dato : 07-02-06 19:20

On Tue, 7 Feb 2006 17:31:08 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

><http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>
>
>Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.
>
>Nu er det så på hjemmesiden .

Det er så okay, men så længe vi ikke ved med sikkerhed om det er
imamerne selv der har fabrikeret tegningen, er det egentlig ret
irrellevant hvordan den er fremkommet.

Hvis det er rigtigt, som imamerne hævder, at den er medtaget som et
eksempel på en anonymt fremsendt tegning, er det jo irrellevant
hvordan den er opstået.

Fra : Per Rønne

Dato : 07-02-06 22:05

B. Nice <b__nice@hotmail.com> wrote:

> Hvis det er rigtigt, som imamerne hævder, at den er medtaget som et
> eksempel på en anonymt fremsendt tegning, er det jo irrellevant
> hvordan den er opstået.

Mon ikke de fleste i dag er af den opfattelse, at det er endnu et
eksempel på »sandheden + moms«?

I øvrigt nægtede deres talsmand at besvare spørgsmål om forfalskningen.
I TV-Avisen 21:00, hvor sagen blev grundigt omtalt.

http://www.dr.dk
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : B. Nice

Dato : 07-02-06 22:54

On Tue, 7 Feb 2006 22:04:52 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Mon ikke de fleste i dag er af den opfattelse, at det er endnu et
>eksempel på »sandheden + moms«?

Jo Men vi ved det ikke. Tegningen indgik jo i det fulde
materiale som blev offentliggjort på et tidspunkt. Er der nogen der
ved om det er blevet oversat fra arabisk, så vi rent faktisk kan se
hvilken sammenhæng tegningen indgår i?

>I øvrigt nægtede deres talsmand at besvare spørgsmål om forfalskningen.
>I TV-Avisen 21:00, hvor sagen blev grundigt omtalt.

Det må jeg lige se, så.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 07-02-06 22:25

wrote:

><http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>
>
>Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.
>
>Nu er det så på hjemmesiden .

For en sikkerheds skyld bør du nok også sende det til Pia Kjærsgaard.
Hendes forsvarsadvokat i den kommende proces (fordi hun kaldte dem
landsforrædere) kan sikkert få en del ud af det billede

Fra : B. Nice

Dato : 07-02-06 22:55

Som bevis for hvad?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-02-06 23:10

Lars J. Helbo wrote:

> For en sikkerheds skyld bør du nok også sende det til Pia Kjærsgaard.
> Hendes forsvarsadvokat i den kommende proces (fordi hun kaldte dem
> landsforrædere) kan sikkert få en del ud af det billede

Hun behøver sku' nok næsten ikke engang nogen advokat for sådan en
anklage, der straks kan afvises på 5 minutter af enhver fornuftig dommer.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-06 05:18

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> Hun behøver sku' nok næsten ikke engang nogen advokat for sådan en
> anklage, der straks kan afvises på 5 minutter af enhver fornuftig dommer.

I øvrigt har den allerede været så langt fremme, bl.a. i TV-Avisen
21:00, at de nok er klare over det.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : fribytteren

Dato : 08-02-06 06:50

B. Nice skrev:

> [...]
>
> Hvis det er rigtigt, som imamerne hævder, at den er medtaget som et
> eksempel på en anonymt fremsendt tegning, er det jo irrellevant

Her vises der klart, hvilken styrke og magt det talte/skrevne ord
(billede/tegning) har.

Er dette en tegning/tastning af Muhammed?: ((>

Siger jeg Ja, står jeg til straf i følge koranen, da jeg har lavet et
billede af Muhammed.

Men har jeg gjort mig et billede af Muhammed?

For siger jeg nej, så er det ikke et billede af Muhammed.

Havde Jyllandsposten vis tegningerne med spørgsmålet:

»Er dette Muhammed?«

Da havde Jyllandsposten ikke vist tegninger af Muhammed. eller havde
de?

Den opståede krise viser fint hvilken underlig måde vi mennesker
opfører os på.

Muslimerne kunne blot sige, at JPs tegninger slet ikke er Muhammed, for
sådan ser Muhammed slet ikke ud. Men muslimerne tillægger tegningerne
at _være_ billeder af Muhammed.

Det er med andre ord muslimerne selv der tillægger billederne at være
billeder af Muhammed. Hvad JP mener de er, kan da ikke interessere en
muslim. JP er jo ikke en islamisk avis, hvorfor man som muslim ikke kan
tage JPs tegninger som værende billeder af Muhammed.

Hvis muslimerne er bange for, at ikke muslimer skal få den opfattelse,
at det er billeder af Muhammed, da skulle muslimerne hellere debattere
om billederne nu også er Muhammed, hvad muslimerne selvfølgelig
skulle mene de ikke er.

Nu viser det tydeligt, at JPs tegninger _ER_ tegninger af Muhammed, for
mange muslimer ser dem netop som _værende_ tegninger af Muhammed. Det
er jo derfor de bliver vrede over tegningerne. De vil ikke acceptere at
JP viser det sande billede af Muhammed.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

Fra : K.W. Persson v4.11

Dato : 08-02-06 16:30

"Per Rønne" ha scritto nel messaggio

><http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=693298/>
>
>Ja, jeg e-mailede det til dem, og blev så senere ringet op.
>
>Nu er det så på hjemmesiden .

Är det verkligen en så väldans stor nyhet att ett FOTOGRAFI inte var bland de
TECKNINGAR som publicerades i J-P den 30/9?

--
This row is intentionally left blank.

"Jag ser inte mig själv som rasist eller nazist.
Jag tyckte bara inte om invandrare."
- John Ausonius "Lasermannen"

Fra : Per Rønne

Dato : 08-02-06 18:21

K.W. Persson v4.11
<svalbardifast@abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcde
fghijk.com> wrote:

> "Per Rønne" ha scritto nel messaggio

> Är det verkligen en så väldans stor nyhet att ett FOTOGRAFI inte var bland de
> TECKNINGAR som publicerades i J-P den 30/9?

Imamerne på rundrejse i de arabiske lande havde fremstillet det som om
det var en af tegningerne, og det havde stor indflydelse på reaktionen.

Fotografiet er udskrvet i sort-hvid, og i udvisket form, som om der var
tale om en blyantstegning.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk