Amerikanske medier svigter Danmark af fryg~
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 07-02-06 14:38

Her gik man og troede at USA var store fortalere for ytringsfriheden.
- det er sgu da sørgeligt.

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=419154/

/Mikael

Fra : Konrad

Dato : 07-02-06 14:41

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in message
> Her gik man og troede at USA var store fortalere for ytringsfriheden.
> - det er sgu da sørgeligt.

Jeg kunne godt lide den amerikanske ambassadør i TV2 i går : Vi i USA har
aldrig brugt vold imod nogen, som havde en anden holdning end os

Fra : Steffen

Dato : 07-02-06 14:53

Jeg ved ikke, om "vi" troede det. Jeg synes, de er lunkne, og jeg tror ikke,
de vil hjælpe os. Når de hjælper nogen, er det kun for at få økonomisk
fordel af det.
Steffen

Fra : Hikker

Dato : 07-02-06 15:23

On Tue, 7 Feb 2006 14:52:55 +0100, "Steffen" <box399bc@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>de vil hjælpe os. Når de hjælper nogen, er det kun for at få økonomisk

Eller politisk.

Fra : Sten Schou

Dato : 07-02-06 15:06

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Her gik man og troede at USA var store fortalere for ytringsfriheden.
> - det er sgu da sørgeligt.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=419154/

Philadelphia Inquirer bragte tegningerne igår.

Hilsen Sten