Muslimer siger undskyld Norge og Danmark.
Fra : Curious

Dato : 07-02-06 14:34

Ikke alle muslimer er flagbrændere mm. Der er brændt 3-4 flag, 2 ambassader
og en håndfuld mennesker har mistet livet. I sig selv vanvittigt. Men hvis
alle muslimer var af den samme forskruede mening som de få, så havde vi nok
ikke nogen ambassadder tilbage, og mange danskere ville være døde.
Der er sågar en flok unge muslimer der, jf. www.dr.dk har lavet en
hjemmeside der undskylder til Norge og Danmark.
http://www.sorrynorwaydenmark.com/

Fra : TBC

Dato : 07-02-06 14:52

Herligt!

Kunne de dog bare have givet hjemmesiden et lidt smartere navn. Misser
man en enkelt tast står der sorrynowaydenmark ;-/

TBC

Fra : Hr Petersen

Dato : 07-02-06 15:13

det er da dejligt at der er muslimer med et minimum af rotation i
hovedet.

Men jeg kommer nu til at tænke på de folk der fortæller historier om
de rare tyske soldater de mødte i Danmark under tyskernes besættelse.
De har utvivlsomt ret, men det ændre nu ikke det faktum at de var
også soldater og vi var også dengang besat.

Fra : Britt Malka

Dato : 07-02-06 16:04

In article <43e8a1de$0$1793$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Curious" <nogen@hotmail.com> wrote:

> Der er sågar en flok unge muslimer der, jf. www.dr.dk har lavet en
> hjemmeside der undskylder til Norge og Danmark.
> http://www.sorrynorwaydenmark.com/

Det er rigtigt, at alle muslimer heldigvis ikke er lige fanatiske, men
den der hjemmeside lugter langt væk af, ikke af undskyldning, men angst
for at miste deres tætte venskab med danskere og nordmænd og dermed
disse landes støtte til deres konflikter.

--
Britt Malka

701 Tips&Tricks til computeren og internettet
Køb årets gaveidé her: http://www.lulu.com/malka

Fra : Hr Petersen

Dato : 07-02-06 16:36

> [...]
> angst for at miste deres tætte venskab med danskere og nordmænd og
> dermed disse landes støtte til deres konflikter.

Nogle er moderate - men Glistrup havde ret, det ER et
sikkerhedsproblem
at have muslimer i Danmark i det massive omfang. Den første
terrorcelle
er jo ved at blive retsforfulgt. Derfor må man sige at islam i vesten
er
en umulighed eller den eneste mulighed.

Dem der tror at vi kan leve i fred har vist fået noget at tænke på...

Fra : Britt Malka

Dato : 07-02-06 22:00

In article <Xns9763A8C95CC15spamwithspamspamands@195.114.231.57>,
Hr Petersen <spam_with_spam_spam_and_spam@montypytonisgod.com> wrote:

> Nogle er moderate - men Glistrup havde ret, det ER et
> sikkerhedsproblem
> at have muslimer i Danmark i det massive omfang.

Nu har man ikke ligefrem muslimer i massivt omfang i Danmark.

Indvandrere i Danmark er ikke kun en minoritet, men en meget lille
minoritet.

En stor del af indvandrerne stammer endda fra andre nordiske lande og
europæiske som Italien, Spanien og Frankrig.

Fra : Jim

Dato : 09-02-06 12:28

"Britt Malka" <news@foxladi.com> skrev i en meddelelse

> Nu har man ikke ligefrem muslimer i massivt omfang i Danmark.

Hvis du ser på København, så tager du fejl.
Og hvor mange af de herboende muslimer, som rent faktisk er
fundamentalister, kan vi ikke sige noget om, men jeg vil skyde på halvdelen
som minimum.

> Indvandrere i Danmark er ikke kun en minoritet, men en meget lille
> minoritet.

Sådan kan du ikke anskue det. Du skal se muslimerne som et parallelt
samfund.
Og at de bor i danmark er de ligeglade med, da de følger islam overalt, hvor
de findes.
Så nej, muslimer er ingen minoritet, så lad dig ikke forblænde af
halalhippiernes propaganda.
De spiller en svag minoritet, men du kan jo se, hvad der kommer ud af et par
festlige karikaturer.

> En stor del af indvandrerne stammer endda fra andre nordiske lande og
> europæiske som Italien, Spanien og Frankrig.

Som fint integrerer sig i modsætning til muslimerne.
Under 1 % vil jeg tro integrerer sig, så de ikke skiller sig mere ud end
deres pigmentering.

J.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-02-06 20:56

Curious wrote:
> [...]
> Der er sågar en flok unge muslimer der, jf. www.dr.dk har lavet en
> hjemmeside der undskylder til Norge og Danmark.

De folk må gerne blive her i landet sammen med Naser Khader.

Abu "opforer til blodbad" Laban og hele islamisk trossamfund skal kyles
ud af landet og det kan *KUN* gå for langsomt.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 07-02-06 22:07

Martin Jørgensen wrote:

> De folk må gerne blive her i landet sammen med Naser Khader.
>
> Abu "opforer til blodbad" Laban og hele islamisk trossamfund skal kyles
> ud af landet og det kan *KUN* gå for langsomt.

Proceduren er at bruge Grundlovens §78, stk. 2 hvor det skal
dokumenteres at Islamisk Trossamfund opfordrer til vold. Her kunne Abu
Labans udtalelser på f.eks. arabiske kanaler bruges. Retssagen skal
først opløse foreningen, hvorefter individuelt ansvar for handlinger i
det der derefter vil være en "ulovlig" forening kan foretages. Derefter
er det en juridisk opgave at få klarlagt hvem der ikke længere kan blive
i landet.

Vi må fastholde et retsprincip om at de som *har* dansk statsborgerskab
ikke kan udvises, medmindre retsgrundlaget for den oprindelige bevilling
af statsborgerskab kan dokumenteres forkert.

Blot en tanke i stedet for at lade følelserne løbe løbsk. Det handler om
at få en effekt af energien fremfor tomme ord i en nyhedsgruppe.

Henrik, Dianalund
...."En krone sparet (efter skat) er bedre end en krone tjent (før skat)"
...."Tænk som en klog mand, men forklar dig i folkets sprog" (W B Yeats)

Fra : AF

Dato : 08-02-06 00:39

Henrik Vestergaard skrev i news:43E90BFE.4090803@gmx.net

[ ... ]
> [...]
> af statsborgerskab kan dokumenteres forkert.
>
> Blot en tanke i stedet for at lade følelserne løbe løbsk.

Jamen det der kan jeg da kun fuldt og helt tilslutte mig.

Retssikkerheden skal være lige gældende for alle, uanset tro, religion, race
eller what ever!

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://bibeltro.dk + http://ravsted.dk/ + *DebatForum*

Fra : Steen Jensen

Dato : 07-02-06 23:08

Selvfølgeligt er ikke alle muslimer flagbrændere, lige så lidt som
alle muslimer er nogle rabiate sataner.

Som det oftest er, så er det nogle ganske få kvalpander der
ødelægger hele billedet for det store flertal.

Jeg har den holdning jeg hele tiden har haft, til alle de almindelige
mennesker der opfører sig ordentligt, og så er det ligemeget hvilken
religion, oprindelse og kultur de har. Det der virkeligt pisser mig af
iøjeblikket, er at det er nogle få religiøse ledere der må tage
ansvaret for denne oppiskede situation, og og har de ikke allerede
monteret sig med et dansk statsborgerskab, bør de sendes direkte ud af
landet for landsskadelig virksomhed.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 08-02-06 13:20

On Tue, 7 Feb 2006 14:34:22 +0100, Curious wrote:

> [...]
> Der er sågar en flok unge muslimer der, jf. www.dr.dk har lavet en
> hjemmeside der undskylder til Norge og Danmark.

Der er en artikel om siden her:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/spesial/article1217738.ece