Nu er det ligegodt for galt
Fra : BOE

Dato : 07-02-06 13:08

Jeg har hørt at man i nogle lande har fremvist Muhammed tegnet med
grisehoved.
Dette er ligegodt for galt, grisen er da sådan et fredeligt dyr.

Dem der har tegnet denne tegning burde nu sige undskyld til grisene.

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-02-06 15:04

BOE wrote:
> [...]
> Dette er ligegodt for galt, grisen er da sådan et fredeligt dyr.
>
> Dem der har tegnet denne tegning burde nu sige undskyld til grisene.

Absolut. Hvor er Fogh henne i den sag, hvor der endog er langt mere
alvorlige danske eksportinteresser på spil end nogen pakker smør til en flok
arabere?

Hvor er alle dem, der raser mod hån og nedgørelser henne i denne sag?

Fra : jodem

Dato : 07-02-06 17:31

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Hvor er alle dem, der raser mod hån og nedgørelser henne i denne sag?

Jeg har for længst foreslået korset i det kristne dannebrog udskiftet med et
med en gris. Der ville bedre svare til landets religion.

Vildmændene i det danske våben kunne udskiftes med et firefløjet skjold med
henholdsvis en glad gris, et fedesvin, en sparegris og et dumt svin, måske
også et skovsvin. Det ville afspejle forskellige sider af den danske
nationalkarakter.

Fra : Jim

Dato : 07-02-06 17:35

"jodem" <jodem@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske også et skovsvin. Det ville afspejle forskellige sider af den danske

I så fald burde islam skifte den grønne snotklud ud med et rød fane med et
billede af Marc Dutreaux.

Fra : HrSvendsen

Dato : 07-02-06 18:07

jodem wrote:
> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har for længst foreslået korset i det kristne dannebrog udskiftet
> med et med en gris. Der ville bedre svare til landets religion.

Enig. Frejs Gyldenbørste der evigt oplyser verdenen omkring sig er det
mellemøstlige offerlam overlegen på enhver måde.

> [...]
> skjold med henholdsvis en glad gris, et fedesvin, en sparegris og et
> dumt svin, måske også et skovsvin. Det ville afspejle forskellige

Nu er du så mere ovre i det dhimmistiske, og vi kan godt være enige om, at
det udgør et alt for stort element af det danske. Det er en ondartet
underafdeling af den udbredte blåøjethed. Men jeg er uenig med dig i, at det
er noget, vi skal være stolte af og ligefrem gøre til en dyd.