Ambassader, flag og bartendere.
Fra : Mikael Mortensen

Dato : 07-02-06 12:02

.... Og pølsemanden er ikke glemt.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3605522

Bartender slået ned

07-02-06: 08:11 | af: jely

En bartender på vej hjem fra arbejde blev i nat slået ned bagfra af en
gruppe unge i København. Kriminal­politiet på Station Bellahøj oplyser, at
fire-fem unge slog den 60-årige mand i hovedet med en kølle og stak af med
hans taske.

Overfaldet skete tyve minutter over to i Griffenfeldsgade. Tasken og en
træ­kølle blev kort efter fundet smidt under en parkeret bil. Signalementet
er sparsomt. Overfaldsmændene beskrives som andengenerations­indvandrere og
den ene af dem bar en grå eller brunlig jakke med hætte.

/Mikael

Fra : Kristian Damgaard

Dato : 07-02-06 12:12

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Signalementet er sparsomt. Overfaldsmændene beskrives som
> andengenerations­indvandrere og den ene af dem bar en grå eller brunlig

Så start da med at smide alle de indvandre ud af landet

Fra : Peter Kirk

Dato : 07-02-06 14:31

"Kristian Damgaard" <kdamgaard@privat.dk> skrev i en meddelelse

> "Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Så start da med at smide alle de indvandre ud af landet

ALLE indvandre, eller bare nogle af dem? Hvad med de såkaldte
"andengenerationsindvandre"? Hvad med mig? Er du bare generelt imod folk der
ikke er "etnisk dansk" - eller skal jeg i det mindste gør noget specielt for
at fortjene at jeg ikke må være i "dit" land?

Fra : B.Lauritzen

Dato : 07-02-06 14:54

Kristian Damgaard wrote:
> "Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> skrev i en meddelelse

> Så start da med at smide alle de indvandre ud af landet

Min kone er fra Norge, skal hun så også ud?