Bob Dylan Til Roskilde
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 08-03-06 12:53

Lige annonceret på P3! Gode gamle Bob skal til roskilde i år

Fra : Holst

Dato : 08-03-06 12:59

Lars Hoffmann wrote:

> Lige annonceret på P3! Gode gamle Bob skal til roskilde i år

Ja, det lyder til at blive et interessant program i år, hvis jeg ellers
husker rigtigt.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 10-03-06 09:25

"Holst" <newsmar06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det lyder til at blive et interessant program i år, hvis jeg ellers
> husker rigtigt.

Det gør du ikke.

Fra : Holst

Dato : 10-03-06 09:54

Ole Christiansen wrote:

> Det gør du ikke.

Selvfølgelig er det et spørgsmål om smag, men Bob Dylan, Morrissey,
Sigur Rós og Guns'n'Roses lyder da alle interessante. Og så er der jo
også den gamle fallerede rockstjerne, der ikke længere har nogle venner
og derfor er nødt til at opføre det gamle musik alene.

Og så har jeg sikkert glemt noget godt. Alene det, at jeg husker så
mange kunstnere, tyder på, at jeg i hvert fald finder det et interessant
program.