Verdens fedeste kat!
Fra : Chico

Dato : 08-03-06 20:08

Fra : fam. Ager

Dato : 08-03-06 20:58

"Chico" <canto1710@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:440f2b9f$0$9303$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Se lige den her.....20kg.
> http://www.infocast.dk/bt/mediamaker.php?id=2493&offset=&category=187&q=
>-----------

den synes jeg har været i tv også...
det er noget svineri.. den er så besværet at se på når den bevæger sig, den
ligger ned for at drikke.. at ejerne selv kan holde ud at se på den fatter
jeg ikke. det kan gøre mig rigtig sur sådan noget. ))-;

mvh. marie..

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-03-06 21:07

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> writes:

> den ligger ned for at drikke..

Det gør min hund faktisk også hvis vandskålen er i nærheden. Og det er
nu ikke fordi hun er tyk, bare ualmindelig doven!

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Rex

Dato : 09-03-06 19:28

Jeg syntes nu også det er noget svineri, men mine ikke overværtige katte
(sådan da ;0) )drikker nu på samme måde, de spiser også i den stilling. Den
kan da umuligt opnå at blive ret gammel når den er så tyk!? Mine katte er
nok også et enkelt kilo for tykke i vinterhalvåret, men de taber det så
snart foråret kommer, så de er mere ude.

-Camilla

Fra : Nina Jentsch

Dato : 30-07-06 22:06

> Chico skrev:
> Se lige den her.....20kg.
> http://www.infocast.dk/bt/mediamaker.php?id=2493&offset=&category=187&q=

Min nu afdøde kat vejede da den vejede mest 13,5 kg. da den døde havde
den tabt sig meget og vejde 8,2 kg.. han nåede at blive 10 år gammel..
men han han døde også af sin overvægt.. (fedtlever).. dagen efter fik
jeg en ny kat.. :)

Med venlig hilsen
Nina Jentsch
- Tøm kattebakken ved privat svar