De er skøre, de amerikanere...
Fra : sn

Dato : 08-03-06 15:36

En vandglad kat
http://www.filecabi.net/video/scubakitty.html

Susanne

Fra : Denise

Dato : 08-03-06 18:55

sn wrote:
> En vandglad kat
> http://www.filecabi.net/video/scubakitty.html

hehe den var da herlig

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Denise

Dato : 09-03-06 16:37
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 09-03-06 17:32

Denise skrev
>En til ret sjov<

*GG* jeg kan godt li' der hvor katten jagter bjørnen,
det er sgu da en selvtillid der vil noget ))

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : fam. Ager

Dato : 09-03-06 18:22

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> Denise skrev
>
> *GG* jeg kan godt li' der hvor katten jagter bjørnen,
> det er sgu da en selvtillid der vil noget ))

> [...]

ja, jeg har hylet af grin, set den igen og ingen... der er rigtig mange
sjove.. den med boxeren.. sådan ser det også ud her ret tit, jeg har 2
boxere, så jeg kan godt nikke grinene til den.
mvh. marie

Fra : sn

Dato : 10-03-06 07:51

Denise wrote: