hvordan kommer man af med en kat
Fra : bettina jespersen

Dato : 06-03-06 18:23

hej min kollega er kommet i klemme da han bor et sted hvor man ikke må have
kat og jeg har forsøgt at finde nogen der vil have katten men kender
desværre ingen der vil have den lige nu.

hvilke sider kan man sætte den ind på for at komme af med den?

hvis nogen her er interesseret så er det en lækker hankat på 3år, han er
kastereret og øremærket.

men jeg får jo nok smæk for dette men jeg vil gerne hjælpe ham af med sin
elskede kat.

håber i kan hjælpe

venlig hilsen bettina

Fra : CC

Dato : 06-03-06 18:31

"bettina jespersen" <hauge@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> kastereret og øremærket.
>
> men jeg får jo nok smæk for dette men jeg vil gerne hjælpe ham af med sin

Prøv www.vildkat.dk

hilsen
Claus

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 06-03-06 20:12

<klip> hej min kollega er kommet i klemme da han bor et sted hvor man ikke
må have
> kat og jeg har forsøgt at finde nogen der vil have katten men kender
> desværre ingen der vil have den lige nu.
>
> hvilke sider kan man sætte den ind på for at komme af med den?
</klip>

Prøv de internater/kattehjem i nærheden. Det er jo "lavsæson" mht.
killinger, hvorfor chancen for en kat på 3 år er noget større end i perioden
maj-oktober.
Ellers som foreslået vildkat.dk (men det kan tage sin tid, og jeg ved ikke
om din kollega er i tidsnød) og så dba.dk, guloggratis.dk, dyrenettet.dk og
lignende steder.
Det kan være en god idé at tage nogle gode billeder og så sende en mail ud
til venner og bekendte og bede dem sende den videre. Husk at angive en
"stop-dato" så folk ikke sender den rundt i årtier :o

Sørg endelig for at han møder de nye ejere, helst også ser hjemmet, samt at
han forlanger en pris for katten, for at undgå den ender hos en af de
berygtede kattehandlere. Det er en god idé at aftale en
"fortrydelsesperiode" for at sikre katten. Således at den kan leveres
tilbage, hvis noget går skævt.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor
se mine plejekillinger:

Fra : bettina jespersen

Dato : 06-03-06 22:53

hej igen

jeg kan fortælle at ejeren har lagt en annonce på vildkat.dk
han er da for lækker den kat. ja havde jeg ikke fire i forvejen og havde min
kæreste ikke sagt nej så var han hentet da.
jeg håber nogen af i andre tænker lige så. og vælger at tage ham.

Hilsen bettina