Opkast?
Fra : Ukendt

Dato : 07-03-06 11:01

Vores 9 mdr. gamle han-retriever har de sidste nætter kastet op (tror jeg) -
en gullig farvet slimet substans. Det ligner tis farvemæssigt.
Kender nogle i NG til lignende tilfælde? Hvad er det og hvad kan man gøre?
På forhånd tak.

Mvh.
Jan Andersen

Fra : LH

Dato : 07-03-06 11:08

Ja, det er jo "galde" mavesaft den kaster op hvis maven er tom. Det er
gul/brunt og ofte mere "tykt" end evt urin.

Med venlig hilsen

LH