Brugte VW reservedele
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 08-03-06 22:41

Hej derude

Jeg står og skal bruge et par ting til min gamle Golf2, men syntes ikke
rigtig jeg har fundet nogle "fornuftige" autoophuggere i nærheden af
Århus N. Da den ene del ikke er en "normal" del så er jeg nød til at se
om jeg kan finde en der evt. har netværket iorden. (det drejer sig om en
starter til en automatik'er, er nemlig IKKE den samme som til manuel
version). Så er der nogen der har et godt bud på hvem man evt. kan
kontakte, har ikke rigtig lyst til at køre 200+km for at se på en
starter, men vil gerne lige have et kig på den inden jeg køber den.

Gode bud er velkomne

Thomas

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-03-06 22:49

Thomas Rasmussen skriver:

> Gode bud er velkomne

Halling autoophug ?

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 09-03-06 14:16

"Thomas Rasmussen" <thomas@p7.dk.too.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> kontakte, har ikke rigtig lyst til at køre 200+km for at se på en
> starter, men vil gerne lige have et kig på den inden jeg køber den.

Hvad med at prøve en der er tilsluttet DAG?
Du kan finde dem på
http://www.dataophug.dk/autodatalager2sprog/index.asp?Lang=Dansk men det ser
godt nok ikke ud som om der en nogen i Århus. Til gengæld kan du søge i
databasen over stumper - det kunne msåek give noget brugbart.

Ole Gaarde Kristensen
Taxachauffør i Næstved

Fra : martin bjerre

Dato : 09-03-06 18:10

> [...]
> rigtig lyst til at køre 200+km for at se på en starter, men vil gerne lige

Halling autoophug er en (DYR) mulighed, ellers prøv Sjelle autogenbrug
86954344

Martin

Fra : Lone

Dato : 09-03-06 18:57

> [...]
> nogle "fornuftige" autoophuggere i nærheden af Århus N.

Er Åbyhøj mon prøvet?...................eller er det for langt fra N? ))
Der kan du selv pille interessante dele af og prøve dem af inden du
handler. Jeg har gjort nogen gode vw-fund dér + handlet med den gl.!

--
vh
Lone