Billig autoradio i Tyskland.
Fra : Højby

Dato : 06-03-06 15:58

Skal have ny cd-afspiller til bilen. Er mest til Blaupunkt. Kører til
Tyskland næste lørdag. Hvor omkring Flensborg kan jeg handle bedst og
billigst.

Tak

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-03-06 18:57

Højby skrev:

> Skal have ny cd-afspiller til bilen. Er mest til Blaupunkt. Kører til
> Tyskland næste lørdag. Hvor omkring Flensborg kan jeg handle bedst og
> billigst.

Citti?

De havde 2 (navigations-)Blaupunkt'er sidst jeg var der

Husk - de åbner først ved 10-tiden.
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-03-06 08:26

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> wrote in news:440c77e9$0$2111
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Citti?

Lige over for Citti ligger Soundbox der ikke gør i andet end auto-hifi.
http://www.soundbox.de/

Promarkt i Fördepark har nok også lidt (http://www.pro-markt.de)

/lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-03-06 09:04

Lars Knudsen skrev:

> Lige over for Citti ligger Soundbox der ikke gør i andet end
> auto-hifi. http://www.soundbox.de/

Ska derned i morgen - ku man købe noget navigation (Blaupunkt) uden tysk cd
monstro?
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-03-06 12:05

> Ska derned i morgen - ku man købe noget navigation (Blaupunkt) uden
> tysk cd monstro?

Det ved jeg ikke, men da deres hjemmeside jo ligefrem har et lille dansk
flag, kunne man da godt forestille sig de handler med en del danskere.

mvh/lars

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-03-06 14:37

Lars Knudsen skrev:

> Det ved jeg ikke, men da deres hjemmeside jo ligefrem har et lille
> dansk flag, kunne man da godt forestille sig de handler med en del
> danskere.

Ja - kiggede efterfølgende på det men kan ikke helt gennemskue om man får
det samme som i Danmark.

Hvis man kan regne med at Blaupunkt navi er lige så billigt som radioerne
som sådan kan man spare 600 kr. på en navi i forhold til det som min
Toyota-forhandler tar - har dog set dem billigere i Danmark (5.200 i forhold
til 6000 i runde tal) andre steder.
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-03-06 09:15

Lars Knudsen skrev:

> Lige over for Citti ligger Soundbox der ikke gør i andet end
> auto-hifi. http://www.soundbox.de/

Man kan hente 10% på en Blaupunkt til en 999,- kr. i forhold til Danmark kan
jeg se.
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-03-06 14:18

Hans Paulin (6310) skrev:

> Man kan hente 10% på en Blaupunkt til en 999,- kr. i forhold til
> Danmark kan jeg se.

Var både i Citti og Soundbox i dag - priserne på Blaupunkt er lavest i Citti
(mellem 2 og 20 euro) - dét kan så opvejes af mulig bedre "betjening"!?
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-06 16:39

"Lars Knudsen" <bofh@tiwli.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Lige over for Citti ligger Soundbox der ikke gør i andet end auto-hifi.

Promarkt har tysklands mest elendige betalingssytem. Jeg har flere gange
måtte sande at jeg ikke kunne betale store dyre ting ved kassen, med hverken
dankort eller Visa....men jeg kan varmt anbefale Mediamarkt (citty) de har
et stort udvalg og tager imod normale kreditkort

--
Tom

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-03-06 16:51

Tom skrev:

> jeg kan varmt anbefale
> Mediamarkt (citty) de har et stort udvalg og tager imod normale
> kreditkort

Også Dankort.
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-03-06 18:59

Hans Paulin (6310) skrev:
> Også Dankort.

Men det er ikke sikkert de tager andre former for kreditkort.

Og gør de som normalt i grænsehandlen tager de mellem 1 og 1½% i gebyr
ved betaling med dankort.

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-03-06 19:13

Finn Guldmann skrev:

> Men det er ikke sikkert de tager andre former for kreditkort.

Er der andre?

> Og gør de som normalt i grænsehandlen tager de mellem 1 og 1½% i gebyr
> ved betaling med dankort.

Har købt én gang i Citti for 1500,- kr. via Dankort og dér var der ikke
gebyr på.
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Finn Guldmann

Dato : 07-03-06 22:25

Hans Paulin (6310) skrev:
> Er der andre?

Ja. Jeg har da fundet en grænseshop hvor jeg kan handle med mit
Eurocard. (Men de sælger ikke bilradioer.)

> Har købt én gang i Citti for 1500,- kr. via Dankort og dér var der ikke
> gebyr på.

Der skal nok være nogen der undlader. (Selv tyskere kan nok se fidusen i
ikke at opkræve kunderne yderligere udover det skiltede.)

Men tager de så også Eurocard?

--
MVH Finn (6340) Opel Ascona 1,6 fra '86

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-03-06 22:35

Finn Guldmann skrev:

snip

> [...]

> Der skal nok være nogen der undlader. (Selv tyskere kan nok se
> fidusen i ikke at opkræve kunderne yderligere udover det skiltede.)

Ku man forestille sig Citti gøre

> Men tager de så også Eurocard?

Godt spørgsmål - såen noget fint noget har vi ikke hér
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-06 19:43

> Men det er ikke sikkert de tager andre former for kreditkort.
>
> Og gør de som normalt i grænsehandlen tager de mellem 1 og 1½% i gebyr ved
> betaling med dankort.

Ligemeget. Hvis jeg vil købe en radio til omrking 2000,- så gør det ikke den
store forskel om den koster 2000,- eller 2020,-

--
Tom

Fra : Højby

Dato : 08-03-06 15:39

Kan se at tråden udvikler sig..

Tak for alle de gode svar.

Lars

Fra : Højby

Dato : 08-03-06 16:08
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-03-06 17:02

Højby skrev:

> P.s.
>
> I mediamarkt kan man formentlig købe flg.
>
> http://www.mediaonline.de/shop/ProductDisplay?storeId=5000&categoryPath=5000.10602&jspStoreDir=mediamarkt&productId=133590&langId=-3&catalogId=5000&ddkey=CategoryDisplay
>
> Måske det bliver den...

Dét kan man - dén kostede dog 109,- euro da vi var der i formiddags

Selv er jeg mere til Malaga CD35 til samme pris (dén var så ikke lagervare),
da den har grøn displayfarve ligesom 'rinaen

Den har så også aux-indgang, så min SE W800i (med mp3-filer) kan sluttes til

(Alternativt en Calgary MP35 til 129,- euro hos SoundBox på den anden side
af gaden - dén har dog hvidt display )
Hans
http://kortlink.dk/26dh

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-03-06 22:32

Hans Paulin (6310) skrev:

> (Alternativt en Calgary MP35 til 129,- euro hos SoundBox på den anden
> side af gaden - dén har dog hvidt display )

Dén er faktisk på tilbud til 99 euro (står til 129 euro på deres hjemmeside)
hos SoundBox - så længe lager haves
Hans
http://kortlink.dk/26dh