MS Windows
briani 27239
Mirror funktion..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-03-06 22:54

Jeg leder efter noget software, der kan lave en spejling af en disk - ikke
nødvendigvis realtime, men skal kunne sættes op til at synkronisere med
intervaller ned til en time. Datamængden der skal synkroniseres eller
spejles er 300 GB.

Jeg har fundet denne: http://www.techsoftpl.com/backup/index.htm

Er der nogen der har nogle erfaringer med ovenstående eller har andre
forslag til en løsning?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Karsten Jensen

Dato : 07-03-06 23:10

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev bl.a:

> [...]
> spejles er 300 GB.

> Er der nogen der har nogle erfaringer med ovenstående eller har andre

Jeg har kørt med Mirrorfolder i et par år. Det er klippestabilt og
pålidelig.

http://www.techsoftpl.com/backup/

Mvh

Karsten