MS Windows
briani 27239
Hente/Lægge XP-home opdateringer på en cd
Fra : Ditte

Dato : 07-03-06 18:53

Hej

Min far har XP Home, og vil meget gerne have alle opdateringerne på en cd,
da han kun har modem.
Min egen XP Home er fuldt opdateret. Kan jeg finde opdateringerne på min
egen computer?
Har I et forslag til, hvordan jeg griber det an?

Venlig hilsen Ditte

Fra : IKJ

Dato : 07-03-06 20:30

> Min far har XP Home, og vil meget gerne have alle opdateringerne på en cd,
> da han kun har modem.
>
> Venlig hilsen Ditte

Prøv dette link til Sydansk Uni:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

eller bestil en gratis SP2/CD-ROM fra Microsoft telf. 44890100

Mvh Ikj

Fra : emj

Dato : 07-03-06 23:25

IKJ skrev:

>eller bestil en gratis SP2/CD-ROM fra Microsoft telf. 44890100

Den er ikke uptodate.
Hilsen emj

Fra : Ditte

Dato : 08-03-06 07:16

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> Den er ikke uptodate.
> Hilsen emj

Hej

Jeg tror jeg sætter den på min mors internet forbindelse, de er skilte de
gamle, og på den måde hente alle opdateringerne.
Det kommer til at tage lang tid, men så er det da uptodate.

Tak for svarerne.

Venlig hilsen Ditte

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-03-06 21:43

> [...]
> gamle, og på den måde hente alle opdateringerne.
> Det kommer til at tage lang tid, men så er det da uptodate.

Hej
Hvis du kigger i din første mappe under windows på din egen pc
mappen hedder $hf_mig$
Kan du se alle kb numrene på dine opdateringer
De kan downloades enkeltvis fra .
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?pocId=&freetext=KB913446&DisplayLang=da
bare søg på f.eks KB913446 osv
Det tager også lang tid, men så har man dem da, til næste gang man vil
geninstalere.
vh / Bjarne

Fra : Fjollefrans

Dato : 08-03-06 21:47

> [...]
> gamle, og på den måde hente alle opdateringerne.
> Det kommer til at tage lang tid, men så er det da uptodate.

Du vil dog med fordel stadig kunne starte med SP2, sidst jeg så en
friskinstalleret SP2 maskine (hvilket var igår) var der 39 opdateringer der
manglede.

- FF

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-03-06 22:49

"Fjollefrans" <eksisterernokikkevel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du vil dog med fordel stadig kunne starte med SP2, sidst jeg så en
> friskinstalleret SP2 maskine (hvilket var igår) var der 39 opdateringer
> der manglede.
>
> - FF
Jeg har 37 opdateringer med de sidste nye der lige er kommet ind, allesammen
efter efter SP2.
En sjat på ca. 109 Mb.
Hvis man har mod på at hente SP2 på ca. 258 Mb. hentes den her.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=049c9dbe-3b8e-4f30-8245-9e368d3cdb5a&DisplayLang=da

Vh Bjarne

Fra : Tveskaeg

Dato : 09-03-06 14:56

On Wed, 8 Mar 2006 21:46:42 +0100, "Fjollefrans"
<eksisterernokikkevel@hotmail.com> wrote:

>Du vil dog med fordel stadig kunne starte med SP2, sidst jeg så en
>friskinstalleret SP2 maskine (hvilket var igår) var der 39 opdateringer der
>manglede.

38.

Windows Genuine Advantage notification tool kan ikke siges at være en
sikkerhedskritisk opdatering og mickeysoft voldtager begrebet
sikkerhedskritisk ved at placere opdateringen der.

Den kan vel næppe anses for at være sikkerhedskritisk for andet
end microsofts bankkonto.

Det har forresten været morsomt at se hvordan WinXP OEM har været
blandt de mest sete varer på det seneste, på edbpriser.dk