problemer !!!
Fra : jan kristensen

Dato : 08-03-06 16:29

hej.

tak for de mange gode forslag
jeg har prøvet mange af dem, men det
må være noget andet, måske er printerserveren itu
den virkede bare intil den blev taget fra det andet sted.
min router kan ikke se den, min printer vil ikke udprinte
en test side, så ???? (min printer er en brother hl-1430 laser)
min router er en netgear wgr614 v5

der må jo være noget når min router ikke kan se den !!!

jeg må rode lidt med det.

mange tak.

mvh jan

Fra : Robert Piil

Dato : 08-03-06 17:11

On Wed, 08 Mar 2006 16:28:40 +0100, jan kristensen <garsdal@it.dk>
wrote:

>tak for de mange gode forslag

Det ville være rart hvis du holdt dig til en tråd. Det er ikke til at
holde rede på hvad du skriver om, når du starter en ny tråd hver gang.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Ivan

Dato : 08-03-06 23:17

> der må jo være noget når min router ikke kan se den !!!

Hej...Da du ikke citerer hvad du har fået svar på må jeg gætte.

Jeg har også haft en printserver sat til min HL-1430. Printserveren reagerer
bare ikke på printeren. Jeg har haft det samme problem med HP Colorjet
2600N. (Dog en wireless printserver, har prøvet med 3 forskellige) Så det
kommer bare ikke til at virke med den printer. Desværre.

Fra : Artoo

Dato : 08-03-06 23:20

"Ivan" <spørg@gruppen.dk> vildledte med følgende

> [...]
> 2600N. (Dog en wireless printserver, har prøvet med 3 forskellige) Så det
> kommer bare ikke til at virke med den printer. Desværre.

Wrong!!

En Brother Hl-1430 virker fint med en Hp Jetdirect Ex plus.

Artoo

Fra : Hans

Dato : 09-03-06 00:39

Ivan wrote:

> [...]
> HP Colorjet 2600N. (Dog en wireless printserver, har prøvet med 3
> forskellige) Så det kommer bare ikke til at virke med den printer.

Det fungerer skam fint med en printerserver, hvis printeren kan opsættes til
envejs-kommunikation, men der vil være visse servicefunktioner som ikke
kommer til at virke med en printserver.

Hans