Cybernet
Fra : Hanus Midjord

Dato : 06-03-06 11:57

Nogen der kender noget til et dansk firma der hedder cybernet?
Eller endnu bedre, nogen der har erfaringer med dette firma?

Mvh
Hanus

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-03-06 13:01

On Mon, 06 Mar 2006 11:56:51 +0100, Hanus Midjord
<Ikke_noget@spam.her> wrote:

> Nogen der kender noget til et dansk firma der hedder cybernet?
> Eller endnu bedre, nogen der har erfaringer med dette firma?

For årevis tilbage (10 år?) var der en Internet-udbyder på, der hed
Cybernet. De havde fx en Internet-forbindelse baseret på ISDN og med
op til flere samtidige brugere for blot nogle få tusinde i kvartalet,
men hertil kom desværre ISDN samtaleafgifter...

Cybernet blev vist til Web, der blev købt af Mobilix, der blev til
Orange, der blev købt af Telia. SVJH.

Oh well, det er formentlig ikke dem, du leder efter.

-A

Fra : Hanus Midjord

Dato : 06-03-06 13:45

..

> Oh well, det er formentlig ikke dem, du leder efter.

Tak for svar. Nej, det er ikke dem jeg leder efter.
Snakkede med en der havde fået et brev fra Cybernet omkring noget
betaling af Adsl til TDC via Cybernet. Det virkede ret underligt, så
derfor mit indlæg:) Vedkommende kendte umiddelbart ikke noget til Cybernet.

Mvh
Hanus

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-03-06 14:07

On Mon, 06 Mar 2006 13:44:51 +0100, Hanus Midjord
<Ikke_noget@spam.her> wrote:

> Snakkede med en der havde fået et brev fra Cybernet omkring noget
> betaling af Adsl til TDC via Cybernet.

Erhvervs- og Selskabsstyrelsens CVR (Centrale VirksomhedsRegister)
kender dem heller ikke, så hvis I ikke kan genkende dem ud fra deres
brev, så smid det i skraldespanden.

-A

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 06-03-06 19:19

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> [...]
>op til flere samtidige brugere for blot nogle få tusinde i kvartalet,
>men hertil kom desværre ISDN samtaleafgifter...

De havde også modem-forbindelser. jeg kan huske jeg surfede med 28,8
til flere kr./minut + telefontakst. Så der brugte man mest BBS'er.

Det var i 95 - så dine 10 år passer vist fint.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-03-06 22:17

Hej

Lars Kim Lund <lkl@fabel.dk> wrote:

>De havde også modem-forbindelser. jeg kan huske jeg surfede med 28,8
>til flere kr./minut + telefontakst. Så der brugte man mest BBS'er.

>Det var i 95 - så dine 10 år passer vist fint.

Ja, og så var det vist Martin Thorborg & Co., Senere Jubii m.m. som
startede karieren med netop Cybernet...

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"